Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • nauczysz się korzystać z Google Analytics oraz innych rozwiązań do gromadzenia, analizowania i interpretowania danych dotyczących zachowań i preferencji klientów, co pozwoli na lepsze zrozumienie ich doświadczeń
  • zdobędziesz umiejętności z zakresu usability i UX design, wykorzystując narzędzia takie jak Figma czy Adobe Photoshop, aby tworzyć intuicyjne i satysfakcjonujące interfejsy użytkownika
  • będziesz umiał tworzyć szczegółowe mapy customer journey, które pomagają zrozumieć i ulepszać wszystkie punkty kontaktu klienta z marką
  • nauczysz się integrować i koordynować różne kanały komunikacji i dystrybucji, aby zapewnić spójne doświadczenia klienta, niezależnie od punktu kontaktu
  • zdobędziesz wiedzę na temat monitorowania i poprawiania percepcji marki w oczach klientów i opinii publicznej, wykorzystując narzędzia jak Brand24
Grupa dwór na dworze rozmowa siedzenie siedzą słuchanie kawa ukulele
  • nauczysz się projektować i wdrażać strategie angażowania klientów, wykorzystując zarówno tradycyjne metody, jak i narzędzia cyfrowe, aby zwiększyć ich zaangażowanie i zadowolenie
  • zdobędziesz umiejętność ciągłego monitorowania i poprawiania jakości produktów i usług, aby zapewnić klientom najlepsze możliwe doświadczenia
  • będziesz potrafił efektywnie komunikować wartości marki i wyniki działań związanych z customer experience podczas prezentacji i spotkań z interesariuszami
  • zdobędziesz wiedzę na temat budowania i zarządzania zespołami, które są odpowiedzialne za dostarczanie wysokiej jakości doświadczeń klientom
  • nauczysz się wykorzystywać narzędzia cyfrowe, takie jak Google Ads, Meta Ads (Facebook i Instagram), do promowania marki i angażowania klientów online
  • nauczysz się procesu design thinking do rozwiązywania problemów związanych z doświadczeniami klientów, koncentrując się na ich potrzebach i perspektywach
Grupa rozmowa pomieszczenie siedzenie stanie słuchanie ciekawość

Praca dla Ciebie:

  • Specjalista ds. Customer Experience (CX)
  • Customer Journey Manager 
  • User Experience (UX) Designer 
  • Customer Service Manager 
  • Customer Success Manager
  • Customer Insights Analyst 
  • Omni-Channel Experience Strategist 

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • media i komunikacja kryzysowa,
  • customer insight,
  • usability i UX design.
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

E-mail: rekrutacja@wroclaw.merito.pl
Tel.: + 48 698 837 061
Infolinia: 71 758 22 30

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
  • so: 09:00 - 13:00
Pobierz stronę do PDF