Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?
Studia na tym kierunku możesz realizować w jednej z dwóch form: niestacjonarnej lub stacjonarnej.
- Jeśli wybierzesz studia niestacjonarne, Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy (i niektóre piątki wieczorem, online), średnio raz na dwa tygodnie.
- Na studiach stacjonarnych będziesz miał zajęcia w dni powszednie. Staramy się tak ułożyć plany zajęć, abyś mógł wszystkie obowiązkowe zajęcia odbyć w 3-4 dni w tygodniu.
Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:
- tradycyjny - zajęcia na studiach tradycyjnych zrealizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami z grupy w salach wykładowych,
- hybrydowy - studia realizowane w formie niestacjonarnej. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz zarówno na zajęciach odbywających się online, jak i tych w murach uczelni. Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć? Przykładowo, w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę.
Wybierając studia na kierunku marketing i sprzedaż zdobędziesz umiejętności w zakresie copywritingu reklamowego i perswazyjnego, zarządzania projektami content marketingowymi, tworzenia i zarządzania treściami. Możesz rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania poza zajęciami, możesz zaangażować się w działalność m.in. samorządu studenckiego lub Marketingowego Koła Naukowego KIWI, dzięki temu nie tylko zdobędziesz cenne doświadczenia, ale także masz szansę otworzyć sobie drzwi do dalszej kariery zawodowej.
W trakcie studiów będziesz mieć możliwość uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach rozwijających umiejętności. Nauczysz się korzystać z nowoczesnych narzędzi SaaS oraz programów komputerowych.
Wybór kierunku studiów oraz specjalności ma istotne znaczenie dla Twojej kariery zawodowej. Obecnie obserwujemy mocno zmieniający się rynek pracy, na co ma wpływ rozwój sztucznej inteligencji. Coraz bardziej widoczna jest potrzeba kierunkowej specjalizacji pracowników. Rozwoju sztucznej inteligencji nie zatrzyma się, dlatego z wiedzą specjalistyczną pracownicy mogą i będą mogli wykorzystywać szanse jakie niosą te rozwiązania. Na zajęciach pokazujemy w jaki sposób efektywnie wykorzystywać rozwiązania technologiczne. Dlatego też na kierunku Marketing i sprzedaż stawiamy nacisk, aby przekazywana wiedza była praktyczna, aktualna, a także aby studenci nauczyli się łatwego adaptowania do zmian. Na zajęciach praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży poruszają aktualne problemy przedsiębiorstw, tak aby od samego początku studenci pracowali na prawdziwych, a nie tylko teoretycznych przypadkach.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Program studiów na tym kierunku obejmuje m.in.:
- design thinking,
- marketing B2B i B2C,
- marketing cyfrowy.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
W dniach 01.05.2024 do 05.05.2024 biuro rekrutacji będzie nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
E-mail: rekrutacja@wroclaw.merito.pl
Tel.:
+ 48 698 837 061
Infolinia: 71 758 22 30
- pn-pt: 08:00 - 16:00