Kasia Kulig-Moskwa
dr Katarzyna Kulig-Moskwa

Doktor nauk ekonomicznych (specjalizacja zarządzanie). Adiunkt w Instytucie  Zarządzania  i Marketingu  oraz kierownik zespołu zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Praktyk i teoretyk w obszarze zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, public relations, CSR. Doświadczenie w pracy w zespołach projektowych oraz jako konsultant ds. zarządzania. Trener biznesu oraz wykładowca na studiach pierwszego, drugiego stopnia i podyplomowych.  Naukowo interesuje się zagadnieniami CSR w obszarze miejsca pracy oraz rozwojem pracowników. Na co dzień współpracuje z firmami w zakresie programów dydaktycznych i konsultingowych.

Anna Berczyńska

Dyrektorka Zarządzająca Globalnego Centrum Usług Wspólnych, Magister Wydziału Zarządzania, Zarządzanie Przedsiębiorstwami, Finanse i Rachunkowość, MBA. Posiada 20-letnie doświadczenie w usługach wsparcia biznesu, konsultingu i procesach ciągłego doskonalenia. Prowadziła też swoją firmę przez ponad 6 lat. Posiada szerokie doświadczenie w zakładaniu Centrum Usług Wspólnych dla korporacji europejskich i amerykańskich z lokalizacjami na obszarze Ameryki Północnej, Australii i Europy. Doświadczenie zdobywała m.in. tworząc długofalową strategię zarządzania personelem, Jest ekspertką w zakresie motywowania personelu w celu osiągnięcia wysokiego poziomu usług dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych

HRBP
Marcin Szczeblewski

Kierownik ds. personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach. Z wykształcenia socjolog. Od blisko 14 lat związany z Toyotą jako pracownik, a jeszcze dłużej jako zadowolony klient. Zajmował się obszarami związanymi z rekrutacją, rozwojem i relacjami pracowniczymi. Certyfikowany trener, miłośnik prowadzenia szkoleń, warsztatów i prezentacji, także dla uczestników studiów podyplomowych wrocławskich uczelni.

hrbp
Jacek Sysak

Od kilkunastu lat związany z branżą HR. Rozpoczynał swoją karierę zawodową z międzynarodowymi agencjami doradztwa personalnego na stanowiskach konsultanta oraz managera oddziału. Przez większość swojego doświadczenia pracował w wewnętrznych działach personalnych dla firm globalnych branży paliwowo-energetycznej czy usług technologicznych czy finansowych, na takich stanowiskach jako: HR business partner, manager ds. relacji pracowniczych, doradca ds. szkoleń i rozwoju, doradca ds. personalnych, manager ds. rozwoju talentów odpowiadając za zarządzanie talentami i programy rozwojowe dla managerów i pracowników oraz budując strategię rozwoju talentów w dla organizacji w całej Polsce. Właściciel firmy konsultingowo-szkoleniowej Talent Rebel. Ekspert z obszaru Zarządzania Talentami oraz budowania narzędzi do diagnozy kompetencji Assessment Centre i Development Centre.

  • Trener – ponad 1000 godzin trenerskich 
  • Wykładowca na studiach podyplomowych: HR Business Partner (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu) Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie) oraz zajęć studiów stacjonarnych: The Future of Global Business Services (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
  • Dyrektor Merytoryczny Ogólnopolskiej Konferencji "HR w Centrach Usług Biznesowych i IT"– edycje 2018, 2019
  • Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK, studiów podyplomowych WSE Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Szkoły Facylitacji Pathways i UJ
  • Pedagog, absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego i prelegent podczas wydarzeń HR. Autor tekstów i cytowany w pismach i artykułach o tematyce zarządzania i HR
     
Anna Selwakowska – Domańska
Anna Selwakowska-Domańska

Magister Socjologii ze specjalnością Badanie Rynku i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej - SWPS w Warszawie na kierunku „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” oraz Szkoły Trenerów Biznesu Matrik w Krakowie. Certyfikowany: Coach, dyplomowany Trener Biznesu i Zarządzania, akredytowany konsultant Insights Discovery. Certyfikowany Trener - Facylitator zwinnego zarządzania zasobami ludzkimi na bazie metodyk Agile: Management 3.0. Ukończyła 8 tyg. kurs MBSR (Mindfullnes Based Stress Reduction) oraz kilkutygodniowy trening emisji głosu w Laboratorium Śpiewu i Mowy. Trener współpracujący z EY Academy of Business oraz najstarszą firmą szkoleniową na świecie: Dale Carnegie. Wykładowca oraz Mentor na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie i Wrocławiu na kierunkach: Zarządzanie Kadrami, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia Biznesu oraz HRBP, gdzie wykłada takie przedmioty jak: „Zarządzanie sobą i inteligencja emocjonalna”; „Rekrutacja i selekcja pracowników”; „Motywowanie siebie i innych”; „Funkcje działu personalnego”. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami – PSZK oraz Dolnośląskiego Forum HR DFHR. Prelegent podczas cyklicznych konferencji i wydarzeń HR-owych. Autorka artykułów w magazynach branżowych m.in. „Personel i Zarządzanie”, „HR Standard”, „Rekruter”, „HR_Trends”. Od 2005 roku praktyk w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników począwszy od stanowiska Specjalisty ds. Rekrutacji, a skończywszy na stanowisku Senior Managera Działu Rekrutacji, gdzie odpowiadała za optymalizację procesów rekrutacyjnych i HR-owych, w tym onboarding oraz Employer Branding. Od 2004 roku pełni rolę Trenera Wewnętrznego w dużych, międzynarodowych organizacjach. Po 4 latach pracy w firmie AmRest Sp. z o o. (Starbucks, KFC, Pizza Hut, Burger King), gdzie pełniła funkcję Globalnego Managera ds. Szkoleń, zarządzając siecią ponad 40 trenerów wewnętrznych w krajach EU oraz obszarem szkoleń miękkich i specjalistycznych rozpoczęła od stycznia 2019 roku współpracę ze Starbucks na stanowisku Globalny Manager ds. Szkoleń i Rozwoju, gdzie odpowiada za optymalizację procesu szkoleń, onboardingu oraz rozwoju pracowników. Dodatkowo aktywnie wspiera programy rozwojowe pełniąc funkcję asesora (doświadczenie od 2006 roku) podczas sesji Assessment & Development Center.
 

 

Grzegorz Filipowicz

Ekspert ZZL z 25 letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju zawodowego,  budowy systemów kompetencji oraz zarządzania efektywnością. Business Partner w ForFuture oraz Asseco Data Systems. Członek Zarządu Klastra HR Development, prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner oraz członek HCI (Human Capital Institute). Autor kilku książek (w tym: HR Business Partner – koncepcja i praktyka,Wolters Kluwer 2016 ), licznych publikacji oraz narzędzi HRMS (w tym platformy: Asseco Human Capital Management).

Paweł Kopijer

Uczestnik i Project Manager wielu międzynarodowych konferencji HR oraz Misji Studyjnych w Europie i Ameryce odwiedzających kilkadziesiąt wiodących na świecie, renomowanych przedsiębiorstw z różnych branż, prelegent licznych krajowych konferencji i seminariów HR. Założyciel Polish Society for Training & Development. Autor Modelu SEB/SEA© (narzędzie usprawniania procesów szkoleniowych i oceny efektywności),Autor książki wydanej przez SWPS Academica pt. „Kompendium Zarządzania Szkoleniami – praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetencyjnego”

Kamila Cioś

Pracuje jako Learning Program Manager dla Google Cloud. Entuzjastka zarządzania umiejętnościami i rozwoju pracowników poprzez potencjał ich silnych stron. Od wielu lat aktywna wolontariuszka, liderka projektów oraz koordynatorka współpracy z trzecim sektorem. W Google również zaangażowana w wewnętrzne i zewnętrzne inicjatywy Corporate Social Responsibility oraz DE&I. Najbardziej lubi projekty międzysektorowe, innowacyjne (np. WrOpenUp działający we Wrocławiu od 2012 roku). Ukończyła Socjologię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego.