dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu marketingu i marketingu elektronicznego. Współpracowała w projektach z zakresu marketingu i e-commerce, współpracując z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi (między innymi Lemon Sky, Technox, Bank Zachodni WBK). Jest konsultantem firm w zakresie marketingu internetowego, nowych technologii w marketingu i social mediów. Uczestniczyła w kilku pobytach naukowo-badawczych we Franklin University, USA. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i branżowych. Współautorka „Biblii e-biznesu”, która została uznana za najlepszy poradnik ekonomiczny i otrzymała pierwszą nagrodę „Economicus 2014″, Gazeta Prawna.

dr Marcin Haberla

Wykładowca akademicki wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego (Katedra Badań Marketingowych, Instytut Marketingu). Członek komisji ds. strategii promocji wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, zarządzania marką, przygotowania i realizacji badań marketingowych oraz strategii. Opracowywał strategie i realizował badania dla wielu przedsiębiorstw m.in. Kaufland, Ciech SA, Grupa PKP SA, POL-MOT WARFAMA SA, Piekarnia Familijna, Korbank, Koloradoss, Konimpex SA., Grupa Kopalń sp. z o.o., PGE, Progress Consulting sp. z o.o., Park Nauki i Rozrywki Krasiejów, ULMA Construccion, Pet Media Sp. z o. o.. Prowadził badania społeczne dla podmiotów administracji samorządowej. Ostatnie projekty to m.in. współpraca z Dolnośląską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Wrocławskim Centrum Transferu Technologii, Wrocławskim Parkiem Technologicznym, Urzędem Miasta Wrocławia (Wydział Organizacji Pozarządowych NGO) Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego (w ramach Projektu „Południowo-zachodni Szlak Cystersów”) .Jako trener w ostatnich sześciu latach zrealizował ponad 80 warsztatów oraz programów szkoleniowych. Akredytowany trener przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
 

Szkolenia w zakresie:

  • przedsiębiorczości akademickiej,
  • badań marketingowych,
  • marketingu, 
  • wizerunku firmy,
  • zarządzania strategii,
  • opracowywania strategii rozwoju, 
  • zarządzania produktem, 
  • zarządzania marką, 
  • etyki biznesu,
  • public relations, 
  • profesjonalnej sprzedaży i obsługi.
     
Jan Jakub Cendrowski

Ekspert komunikacji marketingowej i strateg z wieloletnią praktyką w projektowaniu kampanii reklamowych i informacyjnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej (Telefonia DIALOG, Grupa Netia), chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych i public relations. Laureat nagród branżowych.
Obecnie dyrektor kreatywny w agencji  Me & My Friends oraz nauczyciel akademicki. Pracował bądź pracuje m.in. dla takich marek i organizacji jak Grupa Maspex (marki Tymbark, Puchatek, Kubuś), Northfish, Futuro Finance, Gedeon Richter, ZP Polski Przemysł Spirytusowy, LC Corp, RED Real Estate Development, Instytut Spraw Obywatelskich, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, International Football Association Board i wielu innych. 

Jacek Zdrenka

Trener sprzedaży i konsultant. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz studia podyplomowe psychologii w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Posiada dwadzieścia lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami, projektami oraz w zarządzaniu sprzedażą. Pracował w BZ WBK (obecnie Santander) ING, Nordea, Plus Bank. Obecnie wiceprezes firmy konsultingowej ADIN Sp z o.o. Prowadzi szkolenia od dziewięciu lat,  związany z branżą bankową i konsultingową. Współpracuje z WSB od 2012 roku. Prowadzi zajęcia z psychologii marketingu i sprzedaży, psychologii zachowań konsumentów, budowania relacji z klientem.