dr Krzysztof Kuźniak

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów managerskich dla wyższej kadry zarządzającej koncernu SANOMA na Uniwersytecie Aalto w Helsinkach (Program JUMP). Jest pracownikiem naukowym w stopniu adiunkta Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenia managerskie w takich przedsiębiorstwach jak VULCAN sp. z o.o., ADe Line SA, TETA SA, Mostostal Wrocław SA, Capricorn sp. z o.o. oraz jako członek rad nadzorczych w EnergiaPRO Koncern Energetyczny SA, JTBS sp. z o.o. oraz Jarocin Sport sp. z o.o. Jest współwłaścicielem spółki informatycznej. Ponadto brał udział w wielu projektach biznesowych oraz badawczych. Autor publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu.

Jan Jakub Cendrowski

Ekspert komunikacji marketingowej i strateg z wieloletnią praktyką w projektowaniu kampanii reklamowych i informacyjnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej (Telefonia DIALOG, Grupa Netia), chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych i public relations. Laureat nagród branżowych.
Obecnie dyrektor kreatywny w agencji  Me & My Friends oraz nauczyciel akademicki. Pracował bądź pracuje m.in. dla takich marek i organizacji jak Grupa Maspex (marki Tymbark, Puchatek, Kubuś), Northfish, Futuro Finance, Gedeon Richter, ZP Polski Przemysł Spirytusowy, LC Corp, RED Real Estate Development, Instytut Spraw Obywatelskich, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, International Football Association Board i wielu innych. 

Jacek Zdrenka

Trener sprzedaży i konsultant. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz studia podyplomowe psychologii w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Posiada dwadzieścia lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami, projektami oraz w zarządzaniu sprzedażą. Pracował w BZ WBK (obecnie Santander) ING, Nordea, Plus Bank. Obecnie wiceprezes firmy konsultingowej ADIN Sp z o.o. Prowadzi szkolenia od dziewięciu lat,  związany z branżą bankową i konsultingową. Współpracuje z WSB od 2012 roku. Prowadzi zajęcia z psychologii marketingu i sprzedaży, psychologii zachowań konsumentów, budowania relacji z klientem.