Paula Rabel
Paula Rabel

Od ponad 10 lat zajmuje się PR’em i marketingiem. Na codzień Kierownik ds. Komunikacji i PR w największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej - CUK Ubezpieczenia. Jest współpomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele Marketingu. Bywa również konferansjerem na eventach firmowych. Uwielbia wyzwania i czerpie inspiracje z nowych doświadczeń - sama inspiruje. Laureatka konkursu Harper’s Bazaar Polska - Evoque - I'm on the move! Projektu zrzeszającego kobiety, które aktywizują swoje otoczenie i inicjują pozytywne zmiany wokół siebie. Prywatnie matka trójki dzieci i właścicielka charta angielskiego. 
W 2001 roku ukończyła amerykańskie liceum ogólnokształcące Ingraham High School w Seattle. W 2006 roku obroniła tytuł magistra na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W 2016 ukończyła studia podyplomowe Executive Marketing na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu. Opiekunka merytoryczna kierunku studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito: Nowoczesny Marketing.

Iwona Szwajkajzer
Iwona Szwajkajzer

Doświadczona manager marketingu, uwielbiająca nietypowe wyzwania i nieznająca słowa „niemożliwe!”. Twórczyni butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi.
Spośród nad wyraz wyróżniających się projektów współtwórczyni pierwszego w Europie małego konceptu retailowego „Volkswagen Home” oraz lider rozwoju marketingu rolniczego w Polsce.
Wyznając zasadę, iż Klient jest zawsze na pierwszym miejscu, w nocy o północy potrafi wyczarować jednorożca. Niezwykle skuteczna i sfokusowana na zadaniu.
W swojej ścieżce zawodowej od początku dbająca o równowagę zawodową, między innymi działając charytatywnie na rzecz dzieci potrzebujących uśmiechu i odskoczni od codzienności.

Maciej Biesiadziński
Maciej Biesiadziński

Kierownik trade marketingu w CUK Ubezpieczenia, ogólnopolskiej multiagencji ubezpieczeniowej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania technologiczne i kompleksową ochronę Polaków. Tworzy procesy marketingowe rozwijające sieć sprzedaży stacjonarnej. W swojej codziennej pracy wspiera rozwój największej sieci franczyz multiagencyjnych. Do tej pory nadzorował powstawanie ponad 300 placówek ubezpieczeniowych w całej Polsce. Poza etatem rozwija własne pomysły jako prezes Stowarzyszenia Przyjaciele Marketingu oraz tworzy platformę onlajnową dla miłośników sportu. W życiu kieruje się podejściem out of the box.

Hanka Dziubińska-Kopka
Hanka Dziubińska-Kopka

Ukończyła magisterskie studia kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Journalism and Social Communication na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zdobyła także certyfikat DIMAQ Professional. Oficjalnie copywritingiem zajmuje się od 2013 roku, choć całe jej życie zawodowe w dużej mierze kręciło się wokół pisania, bez względu na to czy stanowisko nazywało się akurat instruktorka do spraw kultury, redaktorka, specjalistka ds. PR czy komunikacji. W swojej karierze pracowała zarówno z globalnymi korporacjami, niewielkimi przedsiębiorstwami, jak i organizacjami pozarządowymi. Doświadczenie zdobywała w agencji reklamowej, po stronie klienta, a także prowadząc własną działalność copy/taste.

Lubi bawić się słowem. Docenia dobrze napisane wiersze międzywojnia, jak i właśnie wydane rapsy. Wierzy, że "granice naszego języka są granicami naszego świata" i konsekwentnie stara się je poszerzać na rzecz niwelowania nierówności społecznych. A po godzinach trenuje boks. 

Anna Stachniuk
Anna Stachniuk

Strateg biznesowy, ekspertka employer brandingu, prezeska czystasprawa24.pl, wykładowczyni Uniwersytetu WSB Merito.

Na co dzień pomaga firmom w budowaniu ich marki pracodawcy oraz strategii biznesowej. Jej praca, poparta latami praktyki dotyczącej zagadnień HR-owych oraz marketingowych, to konsultacje i szkolenia, które mają na celu pobudzenie design thinking, pracy zespołowej. Te - w efekcie - owocują nowymi pomysłami i ciekawymi kreacjami w różnych kanałach komunikacji. Doradza i szkoli zarówno duże firmy, jak i jednoosobowe działalności. Praktyk biznesu prowadząca firmę usługową, platformę sprzedaży online sprzętu specjalistycznego oraz właścicielka agencji consultingowej. Na zajęciach powtarza: Dobry pomysł to nie wszystko, a marketing to morze możliwości, …w którym można utonąć. Lepiej więc, wypływając w morze, umieć pływać.

Joanna Cieślak-Ospalska
Joanna Cieślak-Ospalska

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i średnich firm. Działania obejmują budowanie wizerunku zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w mediach społecznościowych, komunikację marketingową oraz content marketingową. Dużą część jej działań zajmuje marketing internetowy, z naciskiem na media społecznościowe. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz wykłady. 

Jest także autorką Positivemind Podcast, w którym dzieli się swoją wiedzą dotyczącą budowania marek osobistych. 

Ewa Wilmanowicz
Ewa Wilmanowicz

Mówca, wykładowca akademicki, doradca zarządów. Instruktor w obszarze komunikacji z elementami przywództwa w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwentka Universite d’Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje się w narzędziach i strategiach zarządzania reputacją osobistą i organizacji. Wypowiada się jako ekspert w zakresie renomy i wiarygodności marki w magazynach branżowych i programach telewizyjnych. Autorka książki „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu.” i „Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji.”

Social Media:

Instagram: @WilmanowiczEwa
Twitter: @WilmanowiczEwa
Facebook: @WilmanowiczEwa

Natalia_Kwiecinska
Natalia Kwiecińska

Account Manager w prężnie działającej agencji marketngowej. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w Działach Marketingu po stronie klienta, jak i w ramach współpracy z agencjami reklamowymi. Na co dzień dba o zwiększanie poziomu sprzedaży produktów i usług swoich agencyjnych klientów - koordynuje zlecenia promocyjne blisko 50 brandów. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak BaByliss Paris, Polpharma, Jim Beam, Maker's Mark, Larios, Auchentoshan, Skyn. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku socjologia. Obserwatorka i analizatorka środowiska marketingowego, i życia w ogóle. W wolnych chwilach podróżuje albo nadrabia filmowe zaległości.  

dr Aldona Lipka
dr Aldona Lipka

Prodziekan Wydziału Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu, wykładowczyni na studiach wyższych i podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito. Specjalizuje się w marketingu i zarządzaniu marką, biegła sądowa z zakresu nauk o zarządzaniu, adiunkt, przedsiębiorczyni. Cechuje ją analityczny umysł, szybkie i bardzo dobre opanowanie podejmowanych zadań oraz dobre relacje interpersonalne.
"Marketing holistyczny i budowanie marki oraz badania rynkowe - to jest to! Dodatkowo ESG i audyty zrównoważonego rozwoju".

dr Alina Matlakiewicz
dr Alina Matlakiewicz

Wykładowca kierunku psychologia w biznesie w Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu i na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz. Psycholog ekonomiczny, ekspert brytyjskiej edukacji dorosłych oraz trener biznesu. Udziałowiec spółki zajmującej się importem i eksportem. Doświadczenie zdobywała, studiując i prowadząc badania w Wielkiej Brytanii, na University of London, University of Leeds, Warwick University w Coventry i University of Surrey w Guildford. Uczestniczyła - jako wystawca i doradca produktowy - w największych międzynarodowych targach handlowych – GuangZhou (Chiny), Bolonia (Włochy), Birmingham (Wielka Brytania). Posiada certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowania, społecznej odpowiedzialności biznesu CSR, pełnomocnika i auditora wewnętrznego ISO 9001:2008, a także Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

Mikołaj Winkiel
Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Marcin _kuna
Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. marketingu internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Konsultant i analityk z zamiłowaniem do tematyki cyfryzacji i automatyzacji firmy. Ma na swoim koncie ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie marketingu cyfrowego po stronie agencji interaktywnych oraz liczne osiągnięcia w rozwoju wielorakich biznesów online, a także publikacje naukowe. Współpracował z takimi markami, jak Discovery Channel, Real czy Laura Ashley.

Współzałożyciel cyfrowej agencji marketingowej w Wielkiej Brytanii obsługującej klientów w Europie i Azjii na rynkach: retail, e-commerce, medycyny estetycznej, telekomunikacji i innych. 

Zagorzały motocyklista z zamiłowaniem do sportu i sprzętu komputerowego. Aspirujący instruktor jazdy na motocyklu.

Tematyka pracy doktorskiej – zaufanie do marki w reklamie w mediach społecznościowych.

Agnieszka Pająk
Agnieszka Pająk

Doświadczony PR i Social Media Manager. Od ponad 15 lat zajmuje się zawodowo kontaktami z mediami oraz digital marketingiem. Pracowała dla GlobalLogic (Hitachi Group), Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty – międzynarodowego festiwalu filmowego oraz w Grupie Allegro dla jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce – Ceneo.pl. Prowadziła również własną agencję, realizując działania PR dla Przelewy24, Fundacji Medicover czy Kolejkowa.  
Wcześniej - przez lata - zdobywała szerokie doświadczenie z zakresu digital PR-u (w tym social media), pracując dla takich marek, jak Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ERIF, ZIBI czy Volkswagen Bank direct. W swoim portfolio ma także pracę dla Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego, Beaty Śniechowskiej – zwyciężczyni MasterChefa, Szymona Brodziaka, Katarzyny Bosackiej, Wings Properties, mPay czy Legimi. Mieszkając w Wielkiej Brytanii, tworzyła dział administracji Prime Time Recruitment oraz Nottingham Trent University. Jest współautorką raportu „Bezpieczeństwo i zaufanie – filary polskiego e-commerce” oraz ekspertem PR Trend Booka. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Nauk Społecznych (spec. Komunikowanie międzynarodowe), Anglistyki oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Kontakty z mediami) na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała na Uniwersytecie Nova w Lizbonie i Uniwersytecie Georgia Southern w USA. Jest wykładowcą akademickim na Uniwersytecie WSB Merito (MBA Business Trends) oraz SWPS (social media). W wolnych chwilach zgłębia tajniki rzemiosła i "wyprowadza się" w góry.

Piotr Wódkowski
Piotr Wódkowski

Radca prawny, absolwent studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku nowoczesny marketing w Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego działań marketingowych i reklamowych. Jest specjalistą w zakresie prawa gospodarczego, autorskiego oraz ochrony danych osobowych. Posiada bogate doświadczenie trenerskie. Jest autorem biznesowego wideobloga prawniczego.

 

Monika Leksowska
Monika Leksowska

Dyrektorka marketingu z ponad 16-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach. Obecnie zarządza działem marketingu w Polsce i Krajach Bałtyckich w koncernie Kramp. Przeprowadziła rewolucję w marketingu branży rolniczej pokazując, że dzięki nowoczesnemu przywództwu, szerokiej wiedzy oraz niestandardowemu podejściu, można realizować nowoczesny marketing z sukcesem nawet przy niskich budżetach. Laureatka wielu branżowych nagród, w tym 3-krotna zdobywczyni tytułu Dyrektor Marketingu roku. Jej motto: „Żeby zapalać innych samemu trzeba płonąć”.

Karolina Martyniuk
Karolina Martyniuk

Regional Marketing Leader w IKEA, absolwentka prestiżowego programu CIM advanced diploma w Chartered Institute of Marketing, certyfikowana project managerka. 

W swoim podejściu łączy szeroką wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, zarządzania projektami, metodologii design thinking i wielu innych, z praktycznym podejściem pozwalającym na skuteczną realizację nawet bardzo dużych i kompleksowych zadań. 

Zdobywała doświadczenie prowadząc niestandardowe, złożone projekty i kampanie marketingowe, tak digitalowe jak i offline,  w sieciowych agencjach reklamowych i globalnych markach. W swoim portfolio ma takie brandy jak Coca-Cola, Milka, Carlsberg, Samsung, Huawei.