Zostań słuchaczem studiów podyplomowych w WSB!

Studia podyplomowe możesz podjąć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia zaczynasz studia podyplomowe. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
 

Rekrutacja krok po kroku:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów podyplomowych wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie w Biurze Rekrutacji kompletu oryginalnych i podpisanych dokumentów.
  • Od momentu zapisu online na studia masz na to 7 dni kalendarzowych. Dokumenty możesz nam dostarczyć:
    • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
    • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną
    • korzystając z InPost (darmowa wysyłka).

 

Jeśli nie chcesz lub nie możesz wyjść z domu z uwagi na sytuację epidemiczną, dokumenty możesz przesłać nam najpierw w formie podpisanych skanów. To, kiedy i w jakiej formie przekażesz nam oryginalne dokumenty, ustalimy indywidualnie (więcej o tym przeczytasz w “Kroku 3” oraz w korespondencji mailowej, jaką otrzymasz po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego).

KROK 2.

Aby zostać słuchaczem studiów podyplomowych w WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w ciągu 7 dni kalendarzowych poniżej wymienione dokumenty:

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail),
  • umowa o świadczenie usług edukacyjnych dla słuchaczy studiów podyplomowych - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie,
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis do wglądu)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 400 zł, którą można dokonać przelewem na konto numer 09 9511 0000 0007 8009 2000 0020 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: studia podyplomowe, imię i nazwisko osoby zapisującej się na studia oraz adres.
KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną, korzystając z darmowej usługi InPostu, wysyłając skany dokumentów mailem (pamiętaj, że będzie trzeba później dostarczyć ich oryginały ale na termin umówimy się już indywidualnie).

Jeśli wybierasz opcję elektronicznego dostarczania dokumentów, masz do dyspozycji dwie możliwości:

  1. Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich przykładową listę znajdziesz TUTAJ.
  2. Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe, wejdź na stronę i sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem. 


Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online, termin na doniesienie oryginałów ustalasz z Biurem Rekrutacji indywidualnie.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć. 


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś słuchaczem WSB!
Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
     
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Informacji i Rekrutacji

ul. Fordońska 74 - Budynek A, pokój nr A001

Infolinia rekrutacyjna: 52 521 90 08

Tel.: 52 58 29 100/101/131

E-mail: rekrutacja@wsb.bydgoszcz.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00-16:00
wtorek: 08:00-17:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-15:00
Wystawiamy faktury VAT:

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

do 15 lutego
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 15 lutego, zyskujesz 1000 zł:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym
  • 400 zł dzięki zniżce w opłacie wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz - 1200 zł:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki w opłacie wpisowej.

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.