Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Wprowadzenie do marketingu
(40 godz.)
  • Podstawy marketingu (6 godz.) 

  • Instrumenty i strategie promocji (10 godz.) 

  • Nowoczesna sprzedaż i trendy w sprzedaży B2C i B2B (16 godz.) 

  • Innowacje marketingowe - przegląd nowoczesnych trendów marketingowych (8 godz.) 

  • Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży. 

Działania kreatywne
(16 godz.)
  • Copywriting (8 godz.) 

  • Trening kreatywnego myślenia (8 godz.) 

  • Nauczysz się pisać skuteczne i angażujące treści, dowiesz się jak budować przyciągające uwagę tytuły i nagłówki, tworzyć teksty zoptymalizowane pod SEO, a ponadto poznasz techniki pobudzające kreatywność. 

Zarządzanie marką
(16 godz.)
  • Zarządzanie marką i jej atrybutami (8 godz.) 

  • Reputacja i jej wpływ na budowanie marki osobistej (8 godz.) 

  • Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną. 

Skuteczne kampanie reklamowe:
(40 godz.)
  • Planowanie kampanii marketingowej (8 godz.) 

  • Wybór agencji marketingowej (4 godz.) 

  • Badania marketingowe - metody i techniki (8 godz.) 

  • Psychologiczne mechanizmy reklamy (8 godz.) 

  • Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych (8 godz.) 

  • Monitoring mediów (4 godz.) 

  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach. 

Digital marketing i social media
(16 godz.)
  • Kampanie Internetowe (8 godz.) 

  • Social Media Marketing - Facebook, Instagram, TikTok (8 godz.) 

 

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji. 

Public Relations
(16 godz.)
  • Współpraca z mediami (8 godz.) 

  • Sytuacje kryzysowe (4 godz.) 

  • Sponsoring (4 godz.) 

 

Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR. 

 

Prawne aspekty działań marketingowych:
(8 godz.)
  • Zawieranie umów na usługi marketingowe (4 godz.) 

  • RODO w komunikacji marketingowej (4 godz.) 

 

Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych. 

Esencjalizm
(16 godz.)
  • Jak pracować bardziej efektywnie w czasach natłoku zadań i informacji? (8 godz.) 
Praca indywidualna
(10 godz.)
  • Projekt (w grupach) (6 godz.) 

  • Prezentacja projektu podczas zajęć (4 godz.) 

Forma zaliczenia
  • Test