Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.
Wprowadzenie do marketingu
(40 godz.)
-
Podstawy marketingu (6 godz.)
-
Instrumenty i strategie promocji (10 godz.)
-
Nowoczesna sprzedaż i trendy w sprzedaży B2C i B2B (16 godz.)
-
Innowacje marketingowe - przegląd nowoczesnych trendów marketingowych (8 godz.)
-
Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży.
Działania kreatywne
(16 godz.)
-
Copywriting (8 godz.)
-
Trening kreatywnego myślenia (8 godz.)
-
Nauczysz się pisać skuteczne i angażujące treści, dowiesz się jak budować przyciągające uwagę tytuły i nagłówki, tworzyć teksty zoptymalizowane pod SEO, a ponadto poznasz techniki pobudzające kreatywność.
Zarządzanie marką
(16 godz.)
-
Zarządzanie marką i jej atrybutami (8 godz.)
-
Reputacja i jej wpływ na budowanie marki osobistej (8 godz.)
-
Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną.
Skuteczne kampanie reklamowe:
(40 godz.)
-
Planowanie kampanii marketingowej (8 godz.)
-
Wybór agencji marketingowej (4 godz.)
-
Badania marketingowe - metody i techniki (8 godz.)
-
Psychologiczne mechanizmy reklamy (8 godz.)
-
Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych (8 godz.)
-
Monitoring mediów (4 godz.)
-
Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.
Digital marketing i social media
(16 godz.)
-
Kampanie Internetowe (8 godz.)
-
Social Media Marketing - Facebook, Instagram, TikTok (8 godz.)
Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji.
Public Relations
(16 godz.)
-
Współpraca z mediami (8 godz.)
-
Sytuacje kryzysowe (4 godz.)
-
Sponsoring (4 godz.)
Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR.
Prawne aspekty działań marketingowych:
(8 godz.)
-
Zawieranie umów na usługi marketingowe (4 godz.)
-
RODO w komunikacji marketingowej (4 godz.)
Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych.
Esencjalizm
(16 godz.)
- Jak pracować bardziej efektywnie w czasach natłoku zadań i informacji? (8 godz.)
Praca indywidualna
(10 godz.)
-
Projekt (w grupach) (6 godz.)
-
Prezentacja projektu podczas zajęć (4 godz.)
Forma zaliczenia
- Test