Opis kierunku

Studia w formule hybrydowej


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym w formie hybrydowej. Część zajęć będzie odbywać się w formie tradycyjnej w salach wykładowych, a część w formie online na platformie MS Teams. W zajęciach uczestniczysz zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

hybryda

Świadomość konieczności promowania marek i docierania do klienta różnymi kanałami stale rośnie. Działania promocyjne firm nie ustają, a czasy oszczędzania na reklamie raczej się skończyły. Trwa raczej wyścig na coraz to nowsze rozwiązania, wyznaczanie trendów, poszukiwanie nowych rozwiązań, kreatywność i aktywność. Stąd wzrasta zapotrzebowanie na dobrych marketingowców. 

lic_sesjalato_5

Dzięki studiom na kierunku „Nowoczesny marketing” na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz zdobędziesz szerokie spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych w branży marketingowej. Nauczysz się korzystać z nowoczesnych narzędzi, tworzyć skuteczne kampanie, planować i analizować. Poznasz tajniki skutecznego kreowania wizerunku i budowania relacji. Zaczerpniesz inspirację od praktyków, przeanalizujesz prawdziwe case study, będziesz na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, kanałami komunikacji i technologiami wykorzystywanymi do promocji.   

sp_sesjalato_61

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.
 

Zostaw kontakt

kontakt

Cel studiów

Absolwenci kierunku „Nowoczesny marketing” zostają zapoznani z najnowszymi trendami w promocji marek. Zdobywają doświadczenie dzięki analizie realnych przykładów ze świata biznesu, współpracy z aktywnymi reprezentantami branży marketingowej i uczą się, jak już samodzielnie podążać za trendami, a nawet je wyznaczać. 

Korzyści

  • Program doskonale ułożony i odpowiadający panującym trendom marketingowym.  
  • Wykładowcy praktycy, którzy od lat pracują w branży, podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skuteczne działania marketingowe.  
  • Możesz mieć pewność, że poznasz osoby podobne do siebie, zaangażowane i chętne do współpracy.   
  • Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży.  
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.  
  • Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną.  
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.  
  • Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji.  
  • Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR.  
  • Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych.  
  • Poznasz sposoby efektywnej pracy. 

Dla kogo?

  • Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży.  
  • Dla specjalistów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR.  
  • Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
271 zł
237 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 271 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paula Rabel
Iwona Szwajkajzer
Maciej Biesiadziński
Hanka Dziubińska-Kopka
Anna Stachniuk
Joanna Cieślak-Ospalska
Ewa Wilmanowicz
Natalia_Kwiecinska
dr Aldona Lipka
dr Alina Matlakiewicz
Mikołaj Winkiel
Marcin _kuna
Agnieszka Pająk
Piotr Wódkowski
Monika Leksowska
Karolina Martyniuk
Paula Rabel

Opiekunka dwóch kierunków studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito: Nowoczesny Marketing i Executive Marketing. Od ponad 10 lat zajmuje się PR’em i marketingiem. Na codzień Kierownik ds. Komunikacji i PR w największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej - CUK Ubezpieczenia....

Iwona Szwajkajzer

Doświadczona manager marketingu, uwielbiająca nietypowe wyzwania i nieznająca słowa „niemożliwe!”. Twórczyni butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi.

Maciej Biesiadziński

Kierownik trade marketingu w CUK Ubezpieczenia, ogólnopolskiej multiagencji ubezpieczeniowej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania technologiczne i kompleksową ochronę Polaków. Tworzy procesy marketingowe rozwijające sieć sprzedaży stacjonarnej. W swojej codziennej pracy wspiera...

Hanka Dziubińska-Kopka

Ukończyła magisterskie studia kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Journalism and Social Communication na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zdobyła także certyfikat DIMAQ Professional. Oficjalnie copywritingiem zajmuje się...

Anna Stachniuk

Strateg biznesowy, ekspertka employer brandingu, prezeska czystasprawa24.pl, wykładowczyni Uniwersytetu WSB Merito.

Na co dzień pomaga firmom w budowaniu ich marki pracodawcy oraz strategii biznesowej. Jej praca, poparta latami praktyki dotyczącej zagadnień HR-owych oraz marketingowych,...

Joanna Cieślak-Ospalska

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i...

Ewa Wilmanowicz

Mówca, wykładowca akademicki, doradca zarządów. Instruktor w obszarze komunikacji z elementami przywództwa w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwentka Universite d’Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje...

Natalia Kwiecińska

Account Manager w prężnie działającej agencji marketngowej. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w Działach Marketingu po stronie klienta, jak i w ramach współpracy z agencjami reklamowymi. Na co dzień dba o zwiększanie poziomu sprzedaży produktów i usług swoich agencyjnych...

dr Aldona Lipka

Prodziekan Wydziału Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu, wykładowczyni na studiach wyższych i podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito. Specjalizuje się w marketingu i zarządzaniu marką, biegła sądowa z zakresu nauk o zarządzaniu, adiunkt,...

dr Alina Matlakiewicz

Wykładowca kierunku psychologia w biznesie w Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu i na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz. Psycholog ekonomiczny, ekspert brytyjskiej edukacji dorosłych oraz trener biznesu. Udziałowiec spółki zajmującej się importem i eksportem. Doświadczenie zdobywała,...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. marketingu internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Konsultant i analityk z...

Agnieszka Pająk

Doświadczony PR i Social Media Manager. Od ponad 15 lat zajmuje się zawodowo kontaktami z mediami oraz digital marketingiem. Pracowała dla GlobalLogic (Hitachi Group), Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty –...

Piotr Wódkowski

Radca prawny, absolwent studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku nowoczesny marketing w Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego...

Monika Leksowska

Dyrektorka marketingu z ponad 16-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach. Obecnie zarządza działem marketingu w Polsce i Krajach Bałtyckich w koncernie Kramp. Przeprowadziła rewolucję w marketingu branży rolniczej pokazując, że dzięki nowoczesnemu...

Karolina Martyniuk

Regional Marketing Leader w IKEA, absolwentka prestiżowego programu CIM advanced diploma w Chartered Institute of Marketing, certyfikowana project managerka. 

W swoim podejściu łączy szeroką wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, zarządzania projektami,...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Uwaga! W dniach 01-03.05.2024 r. biuro będzie nieczynne

Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz

E-mail: malgorzata.ujazdowska@bydgoszcz.merito.pl; studia MBA: katarzyna.lis@bydgoszcz.merito.pl
Tel.: +48 539 149 839 52 58 29 100 studia MBA: +48 787 638 120
Infolinia: 52 521 90 08

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF