Tomasz Wudarzewski

Prezes zarządu oraz dyrektor ds. rozwoju w firmie LOGINTRADE S.A. Kierownik i autor podyplomowych studiów zakupy w biznesie i zarządzanie sprzedażą organizowanych przez Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu. Specjalizuje się w problematyce zakupów elektronicznych w segmencie B2B. Współpracuje m.in. z Jastrzębskie Spółki Węglowe S.A., Rafako S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. (Biedronka), Grupa Tauron, Grupa Impel, Grupa Kopex S.A., Grupa Kęty S.A. Od 2001 r. szkoleniowiec w obszarze zakupów biznesowych oraz handlu B2B. Autor platformy zakupowej wykorzystywanej przez największe w Polsce przedsiębiorstwa. Autor wielu artykułów dotyczących problematyki B2B.

Michał Szlachcic
Michał Szlachcic

Praktyk, ekonomista, współzałożyciel i członek Zarządu Logintrade S.A. Wykładowca na studiach MBA oraz na studiach podyplomowych zakupy w biznesie i zarządzania sprzedażą, autor i kierownik podyplomowego studium windykacja i zarządzanie wierzytelnościami na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Zrealizował szereg projektów konsultingowych oraz szkoleniowych dla takich firm jak: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., Polkomtel S.A., Polifarb Wrocław-Cieszyn S.A., Polmos Wrocław S.A., Poczta Polska, Ruch S.A., Cermag Sp. z o.o., Kaufland Sp. z o.o., Gotec Polska Sp. z o.o. oraz wielu innych.

dr Jerzy Jagoda

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito i praktyk zarządzania. Ukończył Akademię Ekonomiczną w 1976. Doktorat z zakresu organizacji i zarządzania uzyskał w 1985 r. Adiunkt w AE we Wrocławiu 1985-2008, a obecnie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. W latach 1987-1991 stypendysta, a następnie visiting professor  w Norwegian Business School w Bergen, Norwegia. W latach 1992-2005 prezes oraz doradca firm z kapitałem zagranicznym (Omnicenter East, Gullfiber, Kaabs, Lindap). Od 1992 r. właściciel firmy (handel międzynarodowy, nieruchomości, recykling). Autor publikacji z zakresu small biznesu oraz gier biznesowych.

dr Włodzimierz Wudarzewski

Kierownik Katedry Zarządzania na Uniwersytecie WSB Merito Wrocław oraz wieloletni Kierownik merytoryczny "Menedżerskich Studiów Podyplomowych" Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Wspólnik i właściciel firm konsultingowo-szkoleniowych w latach 90. , a od roku 2012 - Współwłaściciel i Członek Rady Nadzorczej spółki notowanej na Newconnect. Umiejętnie łączy zainteresowania naukowo-dydaktyczne z praktyką biznesu. Szeroko współpracował i współpracuje z wieloma uczelniami, prowadząc od wielu lat wykłady i zajęcia na różnych studiach podyplomowych oraz studiach MBA. Jednocześnie posiada bogate doświadczenia, jako trener i doradca wielu firm szkoleniowo-konsultingowych. Nadzorował metodycznie opracowanie i wdrożenie strategii oraz systemu celów, a także nowych rozwiązań strukturalnych i systemów regulacji kompetencji w wielu organizacjach.

Jerzy Wysocki

Wieloletni członek zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych obecnie jest przewodniczącym komisji rewizyjnej OSKZP. W ramach projektu KIGNET - izbowy system wsparcia konkurencyjności polskich przedsiębiorców uzyskał certyfikat eksperta ds. zamówień publicznych. Dysponuje praktyczną wiedzą z zakresu prawa zamówień publicznych, którym zajmuje się nieprzerwanie od początku wprowadzenia zasad w 1995 r.  Zasady zamówień publicznych wykorzystywał z sukcesem wdrażając wiele programów z udziałem środków UE, wcześniej przedakcesyjnych (PHARE, SAPARD, ISPA)  a obecnie z programów strukturalnych i spójności, a także w ramach programów EFS, programów w ramach SPO RZL czy PAOW. Dysponuje praktyczną wiedzą z zakresu warunków kontraktowych FIDIC. W/w wiedza była pozytywnie weryfikowana w trakcie prowadzenia wykładów i praktycznych zajęć łączących Prawo zamówień publicznych i w/w programy. Posiada doświadczenie po stronie nie tylko zamawiającego ale i wykonawcy. Występuje jako pełnomocnik w postępowaniach przed Krajowa Izbą Odwoławcza. Autor wielu publikacji z zakresu zamówień publicznych.

Marcin Supranowicz, MBA

Trener szkoleń, konsultant i praktyk zarządzania. Absolwent Studiów Menedżerskich MBA, Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej Uniwersytetu w Białymstoku. Studiował również psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim w programie MOST. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania Pearson-Edexcel. Ukończył Szkołę Trenerów Fundraisingu zgodną ze standardami European Fundraising Association. Uzyskał certyfikat Green Belt, IFSS Institute for Six Sigma. Autor standardów kwalifikacji zawodowych branży hotelarskiej opracowywanych dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Prelegent konferencji OK-Poland 2012 (wyróżnienie za najciekawszą prezentację), ISO Katowice i Wrocław 2008. Wdraża autorskie narzędzia w obszarach rozwiązywania problemów, obsługi klienta, prezentowaniu  i innych.

dr Dorota Bednarska-Olejniczak

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wykładowca, certyfikowany trener biznesu, konsultant. Absolwentka Szkoły Trenerów Moderator. Ekspert w dziedzinie zarządzania marketingiem, marketingu usług (zwłaszcza usług finansowych), zachowań konsumentów (ze szczególnym uwzględnieniem aspektów psychologicznych), kreowania marki pracodawcy (employer brandingu) oraz wdrażania marketingu personalnego w organizacjach różnego typu. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.  Autorka książki „Private banking – marketing, jakość, sprzedaż”, licznych zagranicznych i krajowych publikacji z zakresu marketingu, a także współautorka książki „ Marketing w usługach. Przykłady zastosowań”. Od wielu lat prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty z zakresu marketingu. 

dr Anna Orzeł
dr Anna Orzeł

Prawnik, ekspert z dziedziny logistyki, specjalizuje się w transporcie drogowym. Prodziekan ds. organizacyjnych i rozwoju na Wydziale Finansów i Zarządzania we Wrocławiu. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych z zakresu logistyki i transportu, prowadzi zajęcia ze studentami na studiach I i II stopnia oraz podyplomowych. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Absolwentka kierunków prawo oraz administracja na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada certyfikat European Senior Logistician ESLog. Biznesowo szkoleniowiec i doradca w zakresie prawa w transporcie. Od 2006 r. sędzia arbitrażowy w sprawach gospodarczych. Z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito) związana od 2010 r. Autorka wielu artykułów w tematyce TSL. Interesuje się zastosowaniem nowych technologii w branży logistycznej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień transportowych i smart city. Prywatnie pasjonatka gór i podróży z plecakiem.

 

Dr Anna Orzeł jest również ekspertem WSB w mediach. Wywiady i komentarze medialne przez nią udzielane dostępne są w Centrum Prasowym WSB.

Adam Muszak

Absolwent Nauk Politycznych na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, Zarządzania Zasobami Ludzkimi,a także Szkoły Liderów Społecznych prof. Zbigniewa Pełczyńskiego, akredytowany Coach ACC ICF. Jego umiejętności  poparte są ponad 12 000 godzin prowadzenia szkoleń, warsztatów, konsultacji i coachingów. Pasjonują go zagadnienia zarządzania, organizacji pracy i sprzedaży w gospodarce opartej na wiedzy i kreacji. Specjalizuje się również w rozwijaniu kompetencji z zakresu umiejętności komunikacyjnych, uczenia ludzi dorosłych a także obsługi Klientów i telemarketingu. W swojej codziennej pracy zajmuje się coachingiem, wsparciem i superwizją innych Trenerów. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w działach handlowych, jako Opiekun Kluczowych Klientów, a także Główny Specjalista, gdzie zajmował się utrzymywaniem kontaktów z największymi Klientami Biznesowymi, przygotowywaniem ofert i projektów sprzedażowych, określaniem potencjału Klienta i ocenianiem ryzyka związanego z konkurencją, a także tworzeniem, negocjowaniem i zawieraniem umów o długoletniej współpracy. Swoje doświadczenie menadżerskie szlifował jako Dyrektor w wiodącej firmie szkoleniowej na rynku polskim. Tworzył i wdrażał standardy pracy w działach szkoleń, sprzedaży i obsłudze Klienta. Realizuje szkolenia i warsztaty między innymi, dla branż takich jak finanse, ubezpieczenia, produkcja, informatyka, telekomunikacja, motoryzacja, media, farmacja, energetyka, przemysł wydobywczy budownictwo, administracja, FMCG, Uczestnikami zajęć byli pracownicy i menadżerowie takich firm jak Deloitte, Ministerstwo Finansów, Orange, PZU, Makro Cash and Carry, ABB, ZUS, Getin Noble Bank, Bank Zachodni WBK, ING Bank Ślaski, BGŻ, EFL, Żabka, PGE, Energa, JSW, Bank Pocztowy, Exatel, Samsung, Philips, Bosch, Rossmann, CCC, Gatta, Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, Koło, Cersanit,  Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, Roche Polska, Burda, AMS, NGK Ceramics, Hirschvogel, MTU, BASF. Prowadzi również szkolenia otwarte z zakresu negocjacji, zarządzania zespołem oraz umiejętności trenerskich.

Grzegorz Jackowski

Praktyk. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Senior trener, senior konsultant, akredytowany współpracownik renomowanych firm szkoleniowych, właściciel Quality Partners zajmującej się doradztwem w zakresie zarzadzania sprzedażą, planowania i realizacji strategii biznesowych, budowania systemów motywacji finansowej. Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu – Studia Podyplomowe w zakresie Zarządzania sprzedażą. Absolwent obecnego Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach i Akademii Zarządzania w Warszawie – Szkoły Trenerów. Prowadził  własną działalność gospodarczą, pracował w zakupach Drosedu, a następnie w Alfa Laval Agri Polska, należącej do koncernu Tetra Laval Group jako regionalny przedstawiciel sprzedaży zarządzający sprzedażą FS na terenie 1/3 Polski, a następnie okręgowy menedżer sprzedaży odpowiedzialny m.in. za szkolenia sieci dealerskiej i personelu punktów sprzedaży w regionie warszawskim. Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży. Uczestniczył w szeregu szkoleń specjalistycznych z zakresu sprzedaży i dystrybucji: kurs dla menedżerów sprzedaży – Kansas City, USA 1996, zarządzanie siecią dealerską – Toronto, Kanada 1997. Absolwent kursu zarządzania przedsiębiorstwem organizowanego przez Purdue University (1999). Pracował  kolejno jako dyrektor ds. handlu i marketingu w jednej ze spółek należącej do Rolimpex S.A., następnie jako prezes zarządu. Z rynkiem doradztwa i szkoleń związany od siedemnastu lat, autor akredytowanego przez PHARE programu „Zarządzanie przez cele” przeznaczonego dla przedsiębiorstw przekształcanych w formie leasingu pracowniczego (2002). W latach 2000 – 2010 realizował szereg zakończonych sukcesem projektów związanych z restrukturyzacją i reorganizacją zarządzania, sprzedaży i dystrybucji. W latach 2011-2012 roku project manager przedsięwzięcia dotyczącego grupowych zakupów wolumenowych dla służby zdrowia, sektora prywatnego i publicznego oraz prezes zarządu. W latach 2005 i 2013 project manager programów sprzedażowych i badawczych realizowanych w środowisku aptecznym, farmaceutycznym. Obecnie od 2014 training partner lidera dystrybucji FMCG. Doskonała znajomość środowiska logistycznego i produkcyjnego. W latach 2014-2015 roku realizował złożony projekt szkoleniowy Akademia Menedżera dla Śnieżki SA obejmujący cyklem szkoleń brygadzistów, mistrzów, kierowników działów produkcyjnych. W latach 2015 -2017 projekty szkoleniowo-doradcze  dla Harper Hygienics SA, PGNiG Termika SA, Sealed Air, Exide Technlogies SA, Mieszko SA. Ambra SA, SUDPAPCK, SUDZUCKER, w 2017 dla ORKLA Care oraz projekty doradcze dla polskiego biznesu, firm rodzinnych.

Romuald Ożga

Menadżer z 20-letnim stażem, który miał szczęście pracować w  międzynarodowym środowisku i wymagających branżach – finansowej, ubezpieczeniowej i turystycznej. Od początku swojej kariery zawodowej czynnie zajmuje się problematyką organizacji i zarządzania sprzedażą oraz obsługi klientów. W tym czasie pełnił funkcję m.in.: Doradcy Klienta, Kierownika Zespołu, Dyrektora Regionalnego, oraz Produkt Menadżera. Posiada szeroką, praktyczną znajomość zarządzania sprzedażą i jej wsparcia w zróżnicowanej sieci dystrybucji (placówki własne, agencyjne). Odpowiadał za kształtowanie i realizację wspierających strategię biznesową procesów sprzedażowych, szkoleniowych, kadrowych, marketingowych i kontrolnych. Uczestniczył w przeprowadzaniu zmian organizacyjnych wynikających m.in. z łączenie spółek i ich restrukturyzacji (synergia procesowa, produktowa i kosztowa). Prowadził projekty wdrożenia programów IT wspierających sprzedaż i zarządzanie relacjami z klientami. Pasjonat zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze ,,miękkim". Absolwent  studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Opolskim, programu MBA [Franklin University (USA) i Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu], oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania sprzedażą (Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu - wcześniej Wyższa Szkoła Bankowa), oraz zarządzania kapitałem ludzkim (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu). Obecnie pracuje jako Menadżer Wsparcia Sprzedaży w Credit Agricole Bank Polska.