Zostań studentem WSB!

Studentem jednolitych studiów magisterskich możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu na uczelnię decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. Pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej zapisując się online. Umowę edukacyjną podpiszesz po skompletowaniu niezbędnych dokumentów.

Zapisz się na studia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Wypełnij formularz rekrutacyjny na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rejestracji, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia jest dostarczenie kompletu dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Przygotuj dowód osobisty lub paszport do przedłożenia w Biurze Rekrutacji i skompletuj dokumenty

Po rejestracji online otrzymasz na swój adres e-mail:

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia 
  • umowa edukacyjna
  • ślubowanie

Wydrukuj przesłane dokumenty zgodnie z instrukcja z e-mail. Podpisz w wyznaczonych miejscach. Umowa w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie.

Przygotuj również:

  • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu)
  • 1 kolorowe zdjęcie (zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm)
  • w przypadku zmiany imienia lub nazwiska na którymkolwiek z dokumentów składanych w procesie rekrutacji – do wglądu dowód osobisty, akt małżeństwa, decyzję administracyjną o zmianie imienia lub nazwiska albo orzeczenie sądu.
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer 22 1020 5242 0000 2402 0118 1429  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: Imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia

 

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji w uzgodnionym terminie.

KROK 3.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

W ciągu 7 dni od daty rejestracji online złóż komplet dokumentów wraz z podpisaną umową o świadczenie usług edukacyjnych.

Po złożeniu kompletu dokumentów otrzymasz wpis na listę studentów oraz informacje o tym, kiedy uzyskasz dostęp do swoich planów zajęć, harmonogramów i legitymacji.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje.

KROK 4.

To już!  Od marca jesteś studentem WSB!

 

Będziesz mógł:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram zajęć 
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta”  o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

ul. Fabryczna 29-31 - bud. A, p. 101

Infolinia rekrutacyjna: 71 758 22 30

Tel.: 71 356 16 36

E-mail: rekrutacja@wsb.wroclaw.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00-16:00
wtorek: 08:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00
sobota: 10:00-14:00

Zamówienie na fakturę można przesłać:

  • pisemnie na adres: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
    ul. Fabryczna 29-31
    53-609 Wrocław
    z dopiskiem: kwestura
  • faxem: 71 356 16 32
  • emailem: kwestura@wsb.wroclaw.pl