Gieras
dr Magdalena Gieras

Opiekun merytoryczny kierunku HR biznes partner.

Konsultant i manager z kilkunastoletnim stażem na stanowisku Interim HR Director. Wielokrotnie projektowała i wdrażała procesy wartościowania stanowisk pracy, budowania ścieżek karier, systemów motywacyjnych opartych o KPI, a także strategię internal & external branding w różnych organizacjach. Posiada 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i kilkanaście lat pracy jako coach i mentor, dzięki czemu wie jak diagnozować i rozwijać potencjał ludzi. W swojej pracy dąży do budowania autentycznych relacji z sobą samym i z drugim człowiekiem oraz do skutecznego realizowania celów zawodowych. Doktorat napisała w Katedrze Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji SGGW w Warszawie. Posiada także dyplom Menadżera Zasobów Ludzkich (ARG, Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich, Warszawa-Poznań) oraz certyfikat coacha ICC. Jest również akredytowanym konsultantem Extended Disc. Ukończyła program licencyjny w zakresie psychobiologii, uzyskując dyplomu dający uprawnienia do prowadzenia terapii w nurcie psychobiologii.

Katarzyna Tatarkiewicz
Katarzyna Tatarkiewicz

Ekspertka posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie na rynku biznesowym. Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu, działaniach PR i sprzedaży. Wspiera menedżerów oraz firmy w zakresie rebrandingu, procesów zmian, motywowania pracowników czy employer brandingu. Pomaga kadrze zarządzającej w radzeniu sobie z problemami dotyczącymi zmieniających się oczekiwań pracowników wobec zwierzchników i pracodawców. Uczy zastosowania metod wellbeingowych, uświadamiając co można zyskać na poziomie indywidualnym i biznesowym. Pokazuje, jak je wpisywać w strategię firmy, jak nimi elastycznie zarządzać i czerpać dzięki nim maksimum zysku z posiadanego kapitału ludzkiego.

Wykładowczyni w Grupie WSB Merito, trenerka, autorka licznych artykułów na temat psychologicznych aspektów pracy i życia codziennego.

dr Joanna Nieżurawska
dr Joanna Nieżurawska - Zając

doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania, dyplomowany trenerka biznesu. Specjalistka z zakresu strategicznych edukacyjnych projektów międzynarodowych.  Prezes Fundacji MIERO. Kierownik międzynarodowego projektu badawczego realizowanego przez NAWA pt: „The International Academic Partnerships Programme IAP 4 GenZ”, na lata 2019 - 2022 w partnerstwie z Masaryk University (Czechy), Porto Politechnic (Portugalia), RISEBA University (Łotwa) oraz Uniwersytetem Warmińsko – Mazurskim (Polska). Współautorka modelu motywacji Generacji Z, opartego na koncepcji szczęścia w pracy. Autorka 4 książek w tym: Managing Generation Z: Motivation, Engagement and Loyalty, wydanym w prestiżowym wydawnictwie Routledge, Taylor & Francis Group.

Marzena Mieczkowska
Marzena Mieczkowska

Ceniony ekspert w dziedzinie zarządzania personelem, wykładowca, praktyk i trener biznesu. Doświadczony manager. Coach.
Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku” w 2001r.  Zdobyła dwukrotnie prestiżowe Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki (2001, 2002).

 

Od wielu lat współpracuje z kilkoma uczelniami (studia magisterskie, podyplomowe, MBA, EMBA) dzieląc się swoją wiedzą, pasją i doświadczeniem zawodowym.

Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania i Marketingu oraz z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International  Education  Society. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego ZZL. Posiada certyfikat Trenera branżowych symulacji biznesowych (REVAS).
Prowadzi zajęcia ze studentami w zakresie zarządzania, HR, kompetencji „miękkich”, kompetencji kierowniczych, doradztwa zawodowego.
Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych branżach, m. in. medycznym). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie kierownicze. Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi.
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową organizacji poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania sytuacjami trudnymi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, twórczym myśleniem. Szczególnie opiera się na wiedzy z zakresu psychologii zarządzania.

 

Wybrane publikacje:
1. Artykuł naukowy pt. „Badanie zależności między stylem kierowania, a efektywnością pracy oraz samooceną pracownika”, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, „Studia i Materiały”, nr 2/15 (19), Warszawa
2. "Wszystko dla sprzedaży" Badania ankietowe pracowników wspomagające realizację strategii firmy, Wydawnictwo Infor, "Personel i Zarządzanie", rok 2002, nr 20, str. 8 (Warszawa)
3. "Adaptacja społeczno-zawodowa w firmie" - Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych nr 73902, rok 2006, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
4. "Coaching pracowniczy" - jak wyżej nr 73904, rok 2006, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
5. "Efektywne przygotowanie się do przeprowadzenia oceny pracowników" - jak wyżej, nr 73905, rok 2006, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
6. "Coaching - cenne narzędzie w procesie zarządzania" - Business Coaching Magazine (portal), sierpień 2010r, Wydawnictwo Software Press
7. „Jak optymalnie dopasować styl zarządzania do poziomu rozwoju pracowników, aby uzyskać wysoką efektywność? – w oparciu o model przywództwa K. Blancharda”
HR Serwis 07/2014, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
8. „Jak efektywnie wprowadzać nowego handlowca do zespołu?” – „Szef Sprzedaży”  nr23 /2015, Wydawnictwo Explanator, Poznań 2015
9. „Nowy w zespole” – Biuletyn Informacyjny Kierownika Apteki 54/2015, Poznań