dr Maryna Lassota
dr Maryna Lassota

Menedżer kierunku Zarządzanie. Doktor nauk społecznych w specjalizacji Nauki o Zarządzaniu i Jakości. Praktyk z bogatym doświadczeniem zdobywanym w renomowanych firmach, w tym Shell Polska, Colgate-Palmolive, Cadbury-Wedel, PZ Cussons, oraz P.P. Polskie Porty Lotnicze, gdzie zajmowała stanowiska menedżerskie i była członkiem rad nadzorczych. Dodatkowo, prowadzi własną działalność gospodarczą w branży motoryzacyjnej w UE. Nauczyciel akademicki, prowadzi zajęcia z zakresu zarządzania i marketingu, w tym Zarządzanie, Zarządzanie w biznesie międzynarodowym, oraz Business Science.

Żylicz
dr hab. Piotr Olaf Żylicz

Urodzony w Kopenhadze uznany psycholog, łączący z powodzeniem od wielu lat funkcje menedżera nauki i naukowca. Kierował m.in. Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej i Międzynarodowym Centrum Badań nad Przywództwem Uniwersytetu SWPS. Akredytowany trener, coach w biznesie, mentor i egzaminator Noble Manhattan Coaching na wszystkich kursach NMC. Pomysłodawca i edytor serii wydawniczej ‘Management in Digital Times” w wydawnictwie Peter Lang. Koordynator międzynarodowych projektów badawczych, autor prac naukowych oraz wielu publikacji specjalistycznych z zakresu psychologii, wykładowca w Polsce i za granicą (Węgry, Ukraina, Izrael, Indie, USA, RPA, Białoruś).  

Absolwent psychologii na Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie, gdzie w 1995 r. uzyskał stopień doktora nauk humanistycznych. W 2012 r. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie otrzymał stopień doktora habilitowanego nauk społecznych w zakresie psychologii. Absolwent International Faculty Program (IFP) w IESE Business School oraz MBA Essentails w London School of Economics. W tracie realizacji Executive Certificate in Public Leadership w Harvard Kennedy School.  

Od 2010 r. zaangażowany w zarządzanie podmiotami edukacyjnymi. W latach 2010-2013 pełnił funkcję Kierownika Fundacji Badań nad Zarządzaniem przy Instytucie Rozwoju Biznesu, gdzie współtworzył i adaptował programy edukacyjne z zakresu przywództwa i coachingu. W latach 2011-2014 członek Komitetu Ewaluacji Jednostek Naukowych - organu opiniodawczo-doradczego Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Od 2012 r., przez 4 lata, współzarządzał a następnie zarządzał Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej. Stworzył na Uniwersytecie SWPS program licencjacki i magisterski pod nazwą Zarządzanie i Przywództwo a także powołał do życia i zarządzał Międzynarodowym Centrum Badań nad Przywództwem. Od 2020 r. związany z czeską firmą konsultingowo-badawczą Assessment Systems, gdzie odpowiada m.in. za zarządzanie wiedzą oraz strategię polskiego oddziału.

Grześ
Barbara Grześ

wykładowca akademicki i menedżer kierunku Zarządzanie online oraz Marketing i Sprzedaż online na Uniwersytecie WSB Merito Warszawa. Doświadczony menedżer, certyfikowany Coach i Trener Biznesu, certyfikowany Mentor i Coach Kryzysowy, Trener szwajcarskiego systemu STRUCTOGRAM®, konsultant, przedsiębiorca - właściciel S.M.A.R.T. Business Coaching .
Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marie Curie Skłodowskiej w Lublinie, studiów podyplomowych z zakresu psychologicznych aspektów w biznesie oraz studiów doktoranckich ukończonych w Katedrze Finansów i Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej. Z wyróżnieniem ukończyła program Executive MBA oraz program PostMBA – Akademia Przywództwa we Francuskim Instytucie Zarządzania, jak również studia MBA prowadzone przez Warsaw University of Business. Ponadto ukończyła studium Coachingu Multi Level Coaching – program akredytowany przez Izbę Coachingu oraz Akademię Trenera RBC Business Coaching oraz roczny program RBC Master.
Od ponad 20 lat pracuje na stanowiskach menedżerskich średniego i wyższego szczebla w tym w strukturach zarządu. Zarządza, doradza, szkoli, wspiera firmy i ludzi w zarządzaniu operacyjnym, budowaniu zespołów, doskonaleniu procesów, rozwijaniu kompetencji i osiąganiu celów. Jako Certyfikowany Trener szwajcarskiego Systemu Treningowego STRUCTOGRAM®, w swojej pracy, do identyfikacji potencjału i rozwoju wykorzystuje Analizę Biostrukturalną. Pracowała w projektach o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży finansowej (bankowość, ubezpieczenia, credit management) na stanowiskach zarządczych. Doradza zarządom i menedżerom, realizuje procesy szkoleniowe i coachingowe dla kadry menedżerskiej, w szczególności dla sektora  finansowego. Prowadzi badania i publikuje artykuły naukowe w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości, specjalizuje się w obszarze zwinności organizacji, zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim, elastycznych struktur organizacyjnych, przywództwa i zarządzania zrównoważonym rozwoju organizacji.
Na Uniwersytecie WSB Merito Warszawa prowadzi zajęcia m.in. z takich przedmiotów jak: Zarządzanie, Przywództwo, Przywództwo sytuacyjne, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Rynek pracy, Komunikacja i Umiejętności Interpersonalne, Umiejętności menedżerskie, Trening Umiejętności Kierowniczych, Budowanie i Zarządzanie Zespołem, Trening Asertywności, Komunikacja w Biznesie, Szkolenia - Coaching - Mentoring.

dr Stanisław K. Jachowicz

Wykładowca, konsultant naukowy, ekspert europejski. Doświadczenia praktyczne pracy naukowej i dydaktycznej na wielu uczelniach krajowych i zagranicznych, w procesach restrukturyzacji, wdrażania usprawnień i zarządzania projektami. Wieloletni kierownik studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Aktywny uczestnik zmian i przedsięwzięć w jednostkach administracji publicznej.

 

Zajmuje się obszarami naukowymi organizacji i zarządzania, administracji publicznej, ekonomii i nauk społecznych.

Artur Kwasek
dr Artur Kwasek

Łowiczanin. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2008 obronił doktorat z ekonomii w zakresie z nauk o zarządzaniu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, pisząc dysertacje na temat „Efektywnościowych modeli zarządzania w warunkach gospodarki opartej na wiedzy”.

 

Prace naukowo-dydaktyczną rozpoczął w roku 1994 w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University w Warszawie, gdzie przez 20 lat przeszedł wszystkie szczeble i stopnie kariery akademickiej, od asystenta do dziekana. Tu poznał: metodykę otwartego i aktywnego kształcenia (ang. open and active learning), konieczność łącznia nauki i praktyki biznesu, zajęcia warsztatowe, standardy naukowe i akademickie oparte na najlepszych światowych wzorcach, afiliację i walidację programów przez brytyjskie uniwersytety Thames Valley University i Oxford Brookes University.

 

Po włączeniu uczelni POU w struktury Grupy Uczelni VISTULA, kontynuował pracę zawodową na stanowisku badawczo - dydaktycznym w Instytucie Zarządzania, na Wydziale Biznesu i Stosunków Międzynarodowych, Akademii Finansów i Biznesu.

 

Od roku 2018 jest współorganizatorem i koordynatorem pierwszych w Polsce studiów doktoranckich dla menadżerów ochrony zdrowia realizowanych w ramach projektu NCBR (InterDoktorMen), na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Projekt ten realizowany jest pod kierownictwem prof. Michała Marczaka. Prowadzi zajęcia dla UTH w Warszawie i WSB Merito w Warszawie. Prywatnie zajmuje się podróżami, nurkowaniem i sadzeniem lasów.

Artur Malinowsk
dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę światową. Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych, współautor monografii. Jako praktyk specjalizuje się w doradztwie z zakresu optymalizacji finansowej, analizie strategicznej i zarządzaniu projektami. Kierownik projektów doradczych i wdrożeniowych w zakresie optymalizacji i restrukturyzacji w największych podmiotach gospodarczych w Polsce.

 

Agnieszka Nowakowska
Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalność Marketing Medialny i PR. Doktorantka Wydziału Dziennikarstwa i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Inicjatorka i opiekun koła naukowego dla Studentów Uniwersytetu WSB Merito Warszawa – Koło Naukowe Rozwoju Liderów Biznesu.

 

Dominik Sieradzki
dr Dominik Sieradzki

Doktor w dyscyplinie ekonomia i finanse, menedżer kierunku finanse i rachunkowość, adiunkt w WSB Merito w Warszawie.

Absolwent informatyki i ekonometrii na Wydziale Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studiów licencjackich na kierunku matematyka na Wydziale Matematyczno-Przyrodniczym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Stopień doktora z ekonomii i finansów nadany w Instytucie Ekonomii i Finansów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w 2021 roku. Prowadził zajęcia w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, a od 2021 roku prowadzi zajęcia w WSB Merio w Warszawie.
Autor i współautor 10 publikacji naukowych. Brał aktywny udział w ponad 20 konferencjach naukowych-krajowych, międzynarodowych, zagranicznych oraz seminariach naukowych.

Oprócz działalności badawczo-dydaktycznej od 2012 roku pracuje w sektorze bankowym, od 2017 roku w obszarze modeli ryzyka.

 

Sylwia_Kuligowska
mgr Sylwia Kuligowska

Praktyk Public Relations i marketingu. Manager w obszarze komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, media relations i public affairs. Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) oraz Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Założycielka i szefowa SCOPE Public Relations - firmy doradczej specjalizującej się w obsłudze PR sektora obronnego, bezpieczeństwa, kosmicznego, Tech, logistycznego – krajowego i międzynarodowego. W przeszłości związana m.in. ze spółką CENZIN (Polska Grupa Zbrojeniowa) eksporterem oraz dostawcą usług modernizacyjnych i sprzętu specjalnego dla policji, sił zbrojnych, służb mundurowych oraz jednostek specjalnych w Polsce i zagranicą. Przez wiele lat pełniła tam funkcję rzecznika prasowego, odpowiadała za działania public relations, csr oraz komunikację marketingową. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w zespole obrotu specjalnego Agencji Mienia Wojskowego, a także agencji public relations, obsługując m.in. takie marki, jak Avon, Ikea, Unilever, Tesco. Prelegent, panelista podczas konferencji z obszaru komunikacji i etyki PR. Wykładowca gościnny Akademii Sztuki Wojennej i Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Warszawa na kierunkach: zarządzanie, marketing i sprzedaż, psychologia w biznesie oraz finanse i rachunkowość. Prowadziła zajęcia z zakresu komunikacji społecznej na Podyplomowych Studiach Polityki Obronnej (kurs generalski) oraz warsztaty dla studentów Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.  Absolwentka London School of Public Relations, podyplomowego studium handlu zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego i Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.