Zostań studentem WSB!

Od 20 maja nasze Biura Rekrutacji są dla Was znowu otwarte. Najważniejsze jest dla nas wspólne bezpieczeństwo, dlatego prosimy, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:

  • dezynfekcji rąk
  • noszenia maseczek
  • zachowania bezpiecznego dystansu.

Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla zdrowia. 

 

Studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu na uczelnię decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. Pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej zapisując się online.

Zapisz się na studia I stopnia w 4 prostych krokach:

Krok 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów licencjackich i inżynierskich wybierz jeden dla siebie - lista kierunków.
  • Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rejestracji, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. Od momentu zapisu online na studia masz na to 7 dni kalendarzowych. Dokumenty możesz nam dostarczyć:
    • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
    • korzystając z InPost - darmowa wysyła
    • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną
    • jeśli nie chcesz lub nie możesz wyjść z domu, możesz je przesłać w formie podpisanych skanów. To, kiedy i w jakiej formie przekażesz nam dokumenty, ustalimy indywidualnie (więcej o tym przeczytasz w “Kroku 3”).

Jeżeli miałeś kontakt z kimś chorym, albo masz objawy przeziębienia, wtedy poinformuj nas telefonicznie, na czacie dostępnym na naszej stronie www lub mailowo, że doniesiesz dokumenty później i zostań w domu. 

 

Krok 2.

Aby zostać studentem WSB Warszawa powinieneś skompletować i dostarczyć nam  poniżej wymienione dokumenty. 

 

Lista wymaganych dokumentów:

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach. 
  • kserokopia świadectwa maturalnego* – oryginał lub odpis do wglądu - jeśli jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa, dostarczysz je w późniejszym terminie, a teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) 
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)


Dodatkowe dokumenty wymagane w procesie rekrutacji na studia dofinansowane EFS*

  • aneks do umowy – prześlemy go na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalny, wydrukowany aneks do umowy dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach.
  • załączniki projektowy nr 1 – oświadczenie - prześlemy go na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalne, wydrukowane oświadczenie dostarczyć nam później
  • załącznik projektowy nr 2 – kwestionariusz - prześlemy go na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalny, wydrukowany kwestionariusz dostarczyć nam później
     

*w przypadku osób, które są kandydatami na studia dofinansowane a nie zdawały matematyki na maturze zobowiązane są do napisania egzaminu z matematyki. Więcej informacji pod numer 22 256 23 04 w Biurze Rekrutacji.

 

 

Dodatkowe dokumenty dla cudzoziemców wymagane w procesie rekrutacji

  • kserokopia tłumaczenia świadectwa dojrzałości wraz z suplementem z apostille/legalizacją na j. polski 
  • kserokopia świadectwa dojrzałości wraz z suplementem z apostille/legalizacją - oryginał lub odpis dokumentu do wglądu 
  • oświadczenie rodzica/opiekuna (dla niepełnoletnich)
  • oświadczenie o znajomości języka w którym prowadzone są studia 
Krok 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, korzystając z usługi InPost, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną, wysyłając skany dokumentów mailem (pamiętaj, że będzie trzeba później dostarczyć ich oryginały ale na termin umówimy się już indywidualnie).

 

Jeśli wybierasz opcję elektronicznego dostarczania dokumentów, możesz zrobić to na 2 sposoby:

 

  1. Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas emailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich listę znajdziesz TUTAJ.
  2. Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf. i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe, wejdź na stronę TUTAJ i sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem.

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online.

 

Jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa maturalnego?
Nic nie szkodzi, przekaż nam dokumenty, które już masz. Świadectwo maturalne doślesz lub dostarczysz po tym, jak ten ważny egzamin będzie już za Tobą.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej.

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

Krok 4.
To już! Jesteś studentem WSB Warszawa!
Teraz możesz:

 

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w Strefie studenta o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.

 

KONTAKT
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji studiów I, II stopnia

Łabiszyńska 25

Tel.: 22 256 23 04

E-mail: rekrutacja@wsb.warszawa.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 10:00-18:00
wtorek: 09:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00
sobota: 09:00-14:00
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Dział Współpracy z Zagranicą

Łabiszyńska 25 - Warszawa

Tel.: +48 532 727 580

E-mail: dwz@wsb.warszawa.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00-16:00
wtorek: 08:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00
Projekt
ZAMÓWIENIE NA FAKTURĘ

Formy składania zamówienia:

  • pisemne na adres:
    Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie
    ul. Łabiszyńska 25
    03-204 Warszawa
    z dopiskiem: kwestura

Nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu – zapisz się na studia już dziś!

do 30 czerwca
czesne już od
330 zł
280 zł
miesięcznie

Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz:

  • 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej:

  • 1000 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.