CV to najważniejszy dokument w całym procesie rekrutacyjnym. W końcu to od niego rekruterzy rozpoczynają rozpatrywanie każdej kandydatury. Równocześnie, przy dużej liczbie zgłoszeń, poświęcają oni zaledwie kilka sekund na lekturę każdego CV. Dlatego warto wiedzieć, jak przygotować CV, aby przykuć uwagę rekrutera. 

 

Weź udział w warsztatach “Jak się dobrze sprzedać w CV?”, przygotowanych przez Biuro Karier i Praktyk WSB Warszawa oraz partnera uczelni – firmę Oney. 

 

Jak się dobrze sprzedać w CV? 

📅⏰ 17 listopada, godz. 18.00-19.30
💻 Online - MS Teams 

 

Wypełnij bezpłatny formularz, aby otrzymać link do spotkania w MS Teams:

 

Zapisz się

Prowadzące:

MONIKA LUBOIŃSKA – HRBP, trener

Optymalizuje i realizuje procesy HR. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy i umiejętności interpersonalnych w międzynarodowych organizacjach. Posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi badawczych w obszarze diagnozowania kompetencji i oceny pracowników.

Laureatka „Oskara za Wsparcie Biznesu” przyznawanego przez dyrektorów, managerów i pracowników organizacji.

 

AGNIESZKA KOZAKIEWICZ– HRBP, trener

Realizuje, tworzy i odkrywa różnorodne procesy HR. Przygotowuje oraz prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu rekrutacji, skutecznej komunikacji, employer brandingu, candidate experience. Jest autorką kursu efektywnej nauki oraz współautorką kilku treningów rozwijających twórcze myślenie.

Czytaj więcej