Jolanta Spodzieja
Jolanta Spodzieja

Laureatka nagrody TOP HR Manager (by Wolters Kluwer), Wiceprezes Konfederacji Pracodawców Lewiatan, Członek Rady Nadzorczej Fundacji OmeaLife.
Na co dzień pomaga firmom zatroszczyć się o swoich pracowników i rozbudowywać zespoły o nowe talenty. Przez 10 lat HRowania miała możliwość współpracować z międzynarodowymi korporacjami jak i rodzinnymi firmami, gdzie uczyłam się ludzi i świata biznesu. Otwarty umysł, rzetelna wiedza i szerokie kompetencje, ciągły apetyt na rozwój i entuzjastyczne podchodzenie do nowych wyzwań skłoniły ją do otwarcia własnego studia HR pod szyldem Bingo HR. Specjalizuje się w tworzeniu strategii HR oraz, co trudniejsze, w ich wdrażaniu. Zna rynek pracy od podszewki.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, kontynuowała naukę na studiach podyplomowych na Politechnice Gdańskiej, gdzie podjęła także studia doktoranckie. 
 

Magdalena Bluma
Magdalena Bluma- Schneider

Od 7 lat zawodowo związana z zagadnieniami z obszaru rekrutacji, rozwoju pracowników i Employer Brandingu. 
Praktyk stale rozwijający i pogłębiający swoje umiejętności. Początkowo związana z jedną z największych polskich agencji rekrutacyjnych- w swoim  portfolio posiada realizacje procesów rekrutacyjnych oraz kompleksowe projekty  HR dla Klientów z branży bankowej, inżynieringu, IT oraz dla korporacji outsourcingowych.
Od 4 lat współpracuje z marką Nest Bank S.A na stanowisku Eksperta ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników. Ekspert w dziedzinie budowania strategii rekrutacyjnej oraz doradztwa dla biznesu z zakresu rozwiązań HR. Project Manager programu Onboardingu dla Pracowników i Menedżerów w Nest Banku oraz programów rozwojowych i szkoleniowych. Absolwentka Filologii Polskiej oraz Socjologii na Uniwersytecie Gdańskim.
Prywatnie wulkan energii i optymizmu, zaraża uśmiechem i uwielbia pracę z ludźmi. 
 

Paulina Domozych WSB
Paulina Domozych

 Swój rozwój zawodowy buduje wokół HR Business Partneringu oraz Psychologii. Wiedzę pogłębia w szczególności w aspekcie stresu, wypalenia zawodowego, job craftingu oraz szeroko rozumianej dbałości o dobrostan. Jest certyfikowaną RMP masterką oraz posiadaczka certyfikatu Everything DiSC. Doświadczenie od ponad 10 lat gromadzi w różnych firmach - począwszy od dużych korporacji, takich jak Accenture, aż po mniejsze, skupione wokół świata IT (Tidio, Grid Dynamics). Dyplom psychologa uzyskała na USWPS, wcześniejszą edukację zdobyła m. in. na Wydziale Nauk Społecznych i Ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie mentorka HR w programie Dare IT dla kobiet rozpoczynających przygodę ze zmianą kariery zawodowej w stronę nowych technologii. Od 2020 roku trenersko związana z Uniwersytetem WSB Merito.

Gasperczyk
Arkadiusz Gasperczyk

menedżer HR z doświadczeniem w pracy w Polsce i środowisku międzynarodowym, zarówno w startupach jak i korporacjach międzynarodowych. Aktualnie w roli Senior HR Managera odpowiada za całość polityki personalnej w regionie CEE w Wipro – globalnej firmie IT/BPO

Katarzyna Grego
Katarzyna Grego

Ukończyła Administrację w zakresie prawa i ochrony pracy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz studia podyplomowe Psychologia Zarządzania oraz Bezpieczeństwo i Higiena Pracy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczęła w Poczcie Polskiej S.A., obecnie pracuje w POSTDATA S.A. Z HR-em związana od 15 lat. Posiada duże doświadczenie w projektach szkoleniowych i rekrutacyjnych, w tym prowadzenie sesji Assesment Center i Development Center. Tworzyła opisy stanowisk, projektowała metody oceny pracowniczej i sukcesji (budowanie kadry zastępczej), zajmowała się badaniem satysfakcji pracowniczej. Prowadziła projekty outplacementowe, współpracując z instytucjami rynku pracy oraz prowadząc wewnątrz firmowy Punkt Doradztwa Personalnego. Otwarta na ludzi i nowe wyzwania. W życiu prywatnym i zawodowym kieruje się szczerością, empatią i optymizmem, pamiętając o słowach Jana Pawła II „Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”

Karolina Szykuła

Z HR- ami związana od początku swojej drogi zawodowej, łącznie 14 lat. Od 5 lat pełni rolę HR Business Partnera w firmie z branży IT, w której realizuje procesy związane z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi wpływające na jakość pracy pracowników. Odpowiada za procesy rekrutacyjne, przygotowuje plany rozwojowe, projektuje ścieżki kariery i systemy motywacyjne. W swojej pracy stawia przede wszystkim na ludzi,wspierając biznes w budowie wysoko efektywnych zespołów. Na co dzień kieruje się słowami, które przedstawił w jednej ze swoich książek Brian Tracy: "Największym błędem jaki możemy popełnić to myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie samego".

bukowska wsb
Agnieszka Bukowska

Od ponad 16 lat związana z HR, przechodząc ścieżkę od stażysty, przez agencję rekrutacyjną i role HR Business Partnera i dyrektora departamentu w banku dla ponad 1000 pracowników. Obecnie jako Dyrektor HR i Usług w banku, odpowiedzialna za strategię personalną, komunikację wewnętrzną i administrację, wspiera kadrę menedżerską m.in. w planowaniu i wdrażaniu zmian organizacyjnych oraz budowaniu zaangażowania i rozwoju pracowników. Absolwentka socjologii i psychologii organizacji i zarządzania na UG oraz Executive MBA GFKM i Rotterdam School of Business. Certyfikowany trener i mentor w programach mentoringowych, m.in. w ramach think tanku HR Influencers. Razem z zespołem dwukrotnie zdobyła Certifikat HR Najwyższej Jakości 2019 i 2018, przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Prywatnie mama dwójki dzieci, pasjonatka sportu i podróży, nałogowo czytająca książki.