Łukasz Kuciński

Doświadczony trener i konsultant, od 20 lat na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku dyrektor działu nauczania języków obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie odpowiadał za produkcję, marketing i sprzedaż publikacji do nauki języków obcych. Od 9 lat zajmuje się szkoleniami z zakresu: sprzedaż, zarządzanie i marketing, doradztwem i wdrażaniem nowych koncepcji marketingowych w małych i średnich przedsiębiorstwach na terenie całej Polski. Autor 6 audiobooków z zakresu zarządzania. Współpracuje z największymi firmami handlowymi i usługowymi w Polsce. Wykłada Marketing na studiach MBA w Toruniu  i Bydgoszczy. Jest współtwórcą strategii CGT - Corporate Global Thinking, wdrażanej w wielu polskich firmach. Licencjonowany partner Badania Osobowości Zawodowej FACET 5.

Tomasz Zimmer

Wieloletnie doświadczenie zawodowe w biznesie zdobywał w firmach  o zasięgu krajowym  i ponadnarodowym takich jak INTUR KFS, TRAS TYCHY, Kujawska Fabryka Okien Sp z o.o. , REMES, NAVO PGD - dystrybutor Procter and Gamble, 3M i SC Johnson i inne, gdzie zajmował stanowiska menedżerskie średniego i najwyższego szczebla, kierując rozbudowanymi zespołami sprzedaży. W trakcie bogatej kariery zawodowej odbył wiele szkoleń, kursów i treningów z zakresu funkcjonowania działów handlowych a także samodzielnie wyszkolił dziesiątki handlowców, doskonaląc i rozwijając ich kompetencje sprzedażowe zarówno w sprzedaży bezpośredniej, ja i zorganizowanej. Ostrogi dziennikarskie zdobywał w Polskim Radio Koszalin, był reporterem Tygodnika „Zbliżenia”, publicystą „Ilustrowanego Kuriera Polskiego” oraz szefem oddziału „Expressu Bydgoskiego”. Prowadził jednocześnie własne wydawnictwo specjalizujące się w publikacji periodyków społeczno-ekonomicznych i reklamowych. Specjalizuje się w szkoleniach z dziedziny budowania skutecznych zespołów sprzedażowych, technik sprzedaży, negocjacji biznesowych, merchandisingu , motywacji, komunikacji i autoprezentacji. Autoryzowany facylitator metody badań psychometrycznych Facet 5. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy, Toruniu, Poznaniu oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Szkolił kadry dla m.in. Krajowy Rejestr Długów, Over Agro, Henkell Polska, Grafco Polska, Paged, Tchibo, Zibi,Taurus. Doktorant nauk ekonomicznych na Wydziale Zarządzania, Nauk Społecznych i Informatyki Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej-praca doktorska  z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi pod kierunkiem prof. dr.hab. Anny Wziątek-Staśko. Master of Business Administration Franklin University Columbus, Ohio, USA wraz z Wyższą Szkołą Bankową w Toruniu, Wydział Zarządzania i Finansów w Bydgoszczy. Absolwent Akademii Menedżera Sprzedaży- Studia Podyplomowe –Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu. Magister Politologii i  Dziennikarstwa Uniwersytetu im Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Jarosław Manelski

Doświadczony praktyk oraz menedżer od początku kariery zawodowej związany ze sprzedażą produktów i usług. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Zarządzanie, tam też ukończył Menedżerskie Studia Podyplomowe. Od ponad 15 lat zarządzający wieloosobowymi działami sprzedaży w markach premium. Doświadczenie zdobywał w branży motoryzacyjnej, zajmując się negocjacjami, budową strategii sprzedażowych i marketingowych, rozwojem działów sprzedaży oraz bezpośrednią pracą z Klientami biznesowymi. Obecnie, jako Dyrektor Sprzedaży w branży multimedialnej zajmuje się wykorzystywaniem nowoczesnych technologii w biznesie oraz budowaniem strategii komunikacji.

Łukasz Ukleja

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników zdobyte na terenie USA, UK i Polski. W latach 2009 – 2016 zarządzał projektami doradczymi z branży gastronomicznej, piekarniczej, medycznej i sportowej. Posiada wiedzę praktyczną w zakresie negocjacji, wdrażania strategii rynkowych, franczyzowych, organizacji przedsiębiorstw produkcyjnych i marketingu. Podczas swojej pracy rekrutował i nadzorował szkolenie kilkudziesięciu managerów, kierowników i dyrektorów działów rozwoju, marketingu i produkcji. Absolwent Uniwersytetu Le Mirail w Tuluzie i studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy/ Franklin University Columbus/Ohio.

Ewa Baryła

Jest doświadczonym trenerem, menadżerem oraz liderem wielu projektów, również międzynarodowych. Z branżą  HR związana od kilkunastu lat. Jak mówi, praca  z ludźmi to dla niej przygoda i przygodę tę rozpoczęła od pracy w firmie doradztwa personalnego. Stopniowo poznawała coraz ciekawsze obszary HR w branżach technicznych oraz w handlu. Tym co sprawia jej największą przyjemność jest projektowanie i prowadzenie szkoleń warsztatowych – jej konik to szkolenia sprzedażowe oraz z negocjacji. Jest specjalistką w projektach związanych z rozwojem pracowników, a także  z employee experience oraz budowaniu wizerunku pracodawcy.
Posiada akredytację Facet5 do badania osobowości i predyspozycji zawodowych.
Obecnie jest członkiem zarządu i trenerem w firmie szkoleniowo – doradczej WEM consulting.