Obecnie procesy logistyczne w znacznym stopniu definiują decyzję klienta dotyczącą zakupów. Działania związane z logistyką nabrały dużego znaczenia, szczególnie w kontekście wzrostu zainteresowania dostawami wszelkich towarów do odbiorców prywatnych (kanał B2C). Firmy muszą budować swoją przewagę konkurencyjną za pomocą wartości dodanej do produktu, gdzie działania logistyczne mają kluczowe znaczenie. Znaczenia nabiera zatem wpływ logistyki na działania marketingowe.

Managerowie operacyjni oraz inne osoby bezpośrednio zaangażowane w proces, często pozostają bez świadomości ważności swoich działań na finalny kształt oferowanej przez przedsiębiorstwo usługi czy produktu. Warto zatem budować tą świadomość i tworzyć pozytywne relacje na linii sprzedaż (marketing) - operacje (logistyka). 

 

Zapraszamy na wykład:

 

"Marketing usług logistycznych - wpływ działań logistycznych"

Prowadzący:  dr Jacek Karcz opiekun kierunku studiów podyplomowych Zarządzanie operacyjne w logistyce

Czwartek, 25 lutego, godz. 18.00

Transmisja live


Zapisy:

 

Zapisz się

 

Czytaj więcej