Anita Bajdalska

Konsultant branży SPA& Wellness, dyrektor departamentów SPA& Wellness w hotelach **** i *****. Trener biznesu SPA& Wellness, audytor hoteli SPA& Wellness.


Absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytetu Szczecińskiego, kierunków Zarządzanie oraz Biznes turystyczny i rekreacyjny. W 2009 roku zdała prestiżowy egzamin, jedynego na świecie stowarzyszenia SPA, amerykańskiej ISPA, z zakresu zarządzania SPA i uzyskała tytuł: "Certified SPA Supervisor ISPA”. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu zarządzania obiektami SPA & Wellness, prowadzone przez amerykańską firmę INSPARATION MANAGEMENT - Dori Soukup.


Doświadczenia zawodowe zdobywała w uznanych za najlepsze w Europie, obiektach hotelowych SPA Austrii i Szwajcarii, gdzie pracowała jako kosmetyczka, masażystka i recepcjonistka SPA. Od 13 lat zarządza hotelowymi departamentami SPA & Wellness w Polsce. Ekspert Polskiego Instytutu SPA & Wellness, do 2011 roku. Od 2011 roku członek rady nadzorczej Europejskiej fundacji SPA. Ekspert portalu B2B oraz autorka artykułów dla kadry zarządzającej klubami fitness www.branzafitness.com. Juror w konkursach hotelarskich: Hotel z pomysłem - miesięcznika Hotelarz, SPA Prestige Awards, SPA Prestige Design oraz Perfect SPA Awards. Prelegent na wielu wydarzeniach branży SPA& Wellness: Invest Hotel w Poznaniu, Targach SPA & Wellness w Krakowie, Targach World Hotel oraz kongresach Europejskiej Fundacji SPA. Autorka artykułów o tematyce zarządzania obiektami SPA& Wellness w prasie branżowej: HOTELARZ, Świat Hoteli, SPA Bussines, SPA Inspirations.


Współpracowała między innymi z największymi sieciami hotelowymi w Polsce: Zdrojowa Invest jako pierwszy w Polsce Dyrektor sieci ds. SPA & Wellness oraz Nosalowy Invest w Zakopanem. Ponadto, między innymi z hotelami: AQUARIUSPA*****” w Kołobrzegu, Eco Activ SPA**** w Uniejowie, Double Tree by Hilton w Łodzi, ODYSSEY CLUB HOTEL WELLNESS&SPA***** w Kielcach oraz Słoneczny Zdrój**** w Busku- Zdroju.

Piotr Ruta

Trener, konsultant, doradca i negocjator. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.
Od 1994 roku doradza i szkoli jako niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej oraz trener miękkich umiejętności menedżerskich. Na zlecenie występuje jako negocjator zarówno w negocjacjach sprzedażowo-zakupowych jak i sporach pracowniczych. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Łączy wiedzę i praktykę z obszaru umiejętności menedżerskich, komunikacji i HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik negocjacji sprzedaży i obsługi klienta, etykiety biznesowej, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań. Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych Extended DISC® i Success Insights. Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership.
Szkolił między innymi przedstawicieli takich firm jak: Accenture Sp. z o.o, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa Żywiec S.A., Henkel, Michelin Polska S.A.,Microsoft Sp. Z o.o., NESTLE POLSKA S.A., Perła - Browary Lubelskie S.A., Philip Morris Polska S.A.,Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska S.A. i innych.

Anna Orzech-Mesjasz
Anna Orzech-Mesjasz

Specjalista w swojej dziedzinie z zakresu hotelarstwa od 15 lat. Od początku drogi zawodowej związana z hotelarstwem, turystyką, marketingiem. Przygodę z branżą hotelarską rozpoczęła z prestiżowymi hotelami na rynku w Polsce. Współpracowała z największymi sieciami hotelowymi w Polsce m.in. Zdrojowa Invest jako Sales Manager MICE, zarządzając 4* i 5* hotelami w dziale MICE. Od 9 lat związana z 5* hotelem o silnej pozycji na rynku hotelarskim reprezentując pion sprzedaży biznesowej. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik skutecznej sprzedaży i komunikacji, estetyki hotelu, kontrolingu operacyjnego, 5* obsługi gościa i usługi hotelu.
Absolwentka Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości w Łodzi.

Janusz Czarnowski
Janusz Czarnowski

Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji Firma-Klient w relacjach B2B i B2C. W szczególności w organizowaniu i prowadzeniu międzynarodowych negocjacji, projektowaniu oraz optymalizacji rozwiązań biznesowych. Kierował międzynarodowymi zespołami managerów w wysoce innowacyjnych organizacjach. Swoje doświadczenie korporacyjne i pasję innowatora w ostatnich latach wykorzystał do realizacji programów angażujących klientów w działalność firm. Jest współautorem koncepcji modelowanie kompetencji marketingowych organizacji opartych o zapewnienie wartości dla klienta. Obecnie jest skoncentrowany na rozwoju oraz wdrażaniu programów CX w polskich firmach. Customer Experience traktuje jako całościową i bardzo praktyczną koncepcję podejścia do roli klienta w organizacji. Od roku z sukcesem współpracuje z innowacyjną firmą oferujące obecnie jedno z najlepszych na świecie rozwiązań do zarządzania doświadczeniami klienta w organizacji, Platformą Cemantica.