Opis kierunku:
Studia w formule online (synchronicznie)
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
Celem kierunku jest dostarczenie uczestnikom nowoczesnej i praktycznej wiedzy z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelarskim. Program skupia się na przygotowaniu do efektywnego radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem obiektami hotelowymi, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru SPA & Wellness. Uczestnicy zdobywają nie tylko teoretyczne podstawy, ale również korzystają z praktycznych doświadczeń, co pozwala im rozwijać umiejętności niezbędne do skutecznego kierowania firmami w branży turystycznej i hotelarskiej. Kierunek ten ma na celu przygotowanie absolwentów do podejmowania strategicznych decyzji, doskonalenia operacyjnego funkcjonowania przedsiębiorstw oraz adaptacji do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego w sektorze turystycznym i hotelarskim.
Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Biurem Rekrutacji:
- e-mail: rekrutacja@szczecin.merito.pl
- tel. 91 422 58 58.
Co zyskujesz?
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania firmą, zarządzania strategicznego oraz sztuki negocjacji.
- Będziesz analizować optymalne rozwiązania, wykorzystując benchmarking, identyfikując najczęściej popełniane błędy, oraz ucząc się od doświadczonych liderów branży w Polsce i na świecie.
- Posiądziesz cenne informacje dotyczące najlepszych praktyk zarządzania obiektami tego typu.
- Dowiedziesz się, jak podnosić jakość usług oraz efektywnie wprowadzać niezbędne zmiany.
- Nauczysz się tworzenia atrakcyjnych ofert dedykowanych gościom.
- Zdobędziesz wiedzę na temat budowania zespołu, który osiąga sukces, oraz optymalnych praktyk związanych z tym obszarem.
Korzyści
- Prowadzone zajęcia z tematyki Customer Experience dostarczą niezbędnej wiedzy, konieczny mindset (nastawienie, sposób myślenia), narzędzia (również informatyczne), sprawdzone strategie i dobre praktyki.
- Zgłębisz tematykę Customer Experience Management, bez której trudno sobie obecnie wyobrazić profesjonalistę, mającego jakikolwiek wpływ na relacje z klientami, a w konsekwencji na sprzedaż oraz wynik finansowy firmy.
- Wybrane zajęcia prowadzone są przez doświadczonych ekspertów z obszaru Customer Experience Management, którzy mają bogate doświadczenie praktyczne, są doskonale zaznajomieni z najnowszymi trendami oraz światowymi praktykami w dziedzinie CX.
- Na obecnym, wysoce konkurencyjnym rynku, Customer Experience Management (Zarządzanie Doświadczeniami Klientów) jest tym, co wyróżnia zwycięzców. CXM powoduje, że klienci spośród podobnych formalnie i cenowo ofert wybiorą właśnie tę, z którą łączy się wyjątkowy poziom CX. Efektywne zarządzanie CX to coś, co faktycznie potrafi wyróżnić firmę spośród konkurencji, przywiązać klientów, pozyskać nowych.
Certyfikat:
W ramach przedmiotu Customer Experience Management uczestniczy otrzymują bezpłatny certyfikat wystawiony przez firmę CXSolutions.
Partnerzy kierunku
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
-
800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
-
400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:
-
1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
-
400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Manager jednostek hotelowych, SPA & Wellness