Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się projektowania kampanii reklamowych.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords.
- Poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
- Pojmiesz sposoby projektowania serwisów internetowych zorientowanych na użytkownika.
- Opanujesz analitykę działań internetowych.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu,
- specjalista SEM/SEO,
- specjalista ds. marketingu internetowego,
- analityk internetowy,
- e-commerce manager.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Marketing nieustannie podlega zmianom, są one szczególnie widoczne w ostatnich latach. Większość przedsiębiorstw kieruje swoje budżety marketingowe w stronę mediów interaktywnych, które pozwalają bardziej zbliżyć się do klienta i lepiej mierzyć efektywność wszelkich działań.
- W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing internetowy to ważny element działania każdej organizacji. Kompetencje związane z tworzeniem i zarządzaniem stronami WWW, promocją działań on-line, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów do spraw sprzedaży czy PR.
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Podstawy zarządzania
- Podstawy ekonomii
- Podstawy marketingu
- Podstawy psychologii
- Podstawy prawa
- Środki i techniki sprzedaży
- BHP
- Podstawy finansów
- Technologia informacyjna
- Elementy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Ochrona własności intelektualnej
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Metody efektywnego uczenia się
- Badania marketingowe
- Język obcy
- Zarządzanie jakością
- Negocjacje w biznesie
- Komunikacja marketingowa
- Metodyka projektu dyplomowego
- Wprowadzenie na rynek pracy
- Nauka o organizacji
- Cultural Differences
- Design Thinking
- przedmioty specjalnościowe
- Seminarium dyplomowe
- Praktyka zawodowa
- Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne.
Przedmioty kształcenia specjalnościowego:
- Psychologia i socjologia nowych mediów
- Prawo autorskie
- Budowanie własnej marki w sieci
- Etyka dziennikarska i dziennikarstwo internetowe
- E - marketing i PR
- Tworzenie i obsługa witryn internetowych (Word Press)
- Content marketing
- Social media i blogging
- Storytelling i copywriting
- Marketing w wyszukiwarkach (SEO, PPC, Adwords).
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.