Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się analizować wizerunek przedsiębiorstwa i działania z zakresu zmian wizerunkowych.
  • Poznasz sposoby kreowania marki produktu i przedsiębiorstwa.
  • Nauczysz się, na czym polega komunikacja organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz społecznych, politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi.
  • Dowiesz się, jak stosować instrumenty i narzędzia marketingowe, w tym internetowe i dotyczące badań.
  • Przygotujesz i zrealizujesz plany działań marketingowych i PR.

Praca dla Ciebie:

  • Specjalista w działach marketingu i public relations,
  • agencje marketingowe i public relations,
  • rzecznik prasowy.
     

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Interesujesz się reklamą i PR-em? Fascynuje Cię potencjał marketingu społecznościowego i nowych mediów? Jeśli odpowiedziałeś „TAK” na powyższe pytania, to ta specjalność jest dla Ciebie! Spraw, by Twoja pasja stała się sposobem na życie i osiągnięcie zawodowego sukcesu.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 31 lipca
czesne już od
290 zł
265 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz: 

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego  
  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 800 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej. 
 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy marketingu,
  • Badania marketingowe,
  • Zarządzanie marką,
  • Nauka o organizacji,
  • Podstawy finansów,
  • Środki i techniki sprzedaży,
  • Negocjacje w biznesie,
  • Komunikacja marketingowa,
  • Nowoczesne technologie w marketingu i...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Prodziekan M.Różycka
Izabela WIlczewska
Marek Dylewski
Tomasz Owsik-Kozłowski
MRylski
dr Monika Różycka

Prodziekan Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydział Ekonomiczny w Szczecinie. Prowadzi wykłady i szkolenia. Doradca biznesowy. MBA. Ekspert w podnoszeniu zyskowności firm. Certyfikowany trener FinxS Sales Assessment Extended Tools Polska. Audytor wiodący ISO 9001. Specjalizuje się...

mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca WSB, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i Sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas studiów z public...

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym monografii,...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia na Psychologii i Pedagogice w Wyższej Szkole Bankowej. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie,...

Tomasz Owsik-Kozłowski

Tomasz Owsik-Kozłowski – magister filologii polskiej, rzecznik prasowy i specjalista ds. PR w Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. 

W trakcie studiów na Uniwersytecie Szczecińskim rozpoczął współpracę z czasopismem „Przegląd Uniwersytecki” i portalem wSzczecinie.pl....

dr Katarzyna Szymańska

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Doktor nauk humanistycznych zainteresowana zwłaszcza procesami poznawczymi, filozofią umysłu oraz teoriami percepcji. Promuje idee neurodydaktyki, nauczania i uczenia się wykorzystującego wiedzę o mózgu i...

dr inż. Michał Rylski

Adiunkt w WSB w Poznaniu, na Wydziale Ekonomicznym w Szczecinie. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF