Zostań studentem WSB!

Sytuacja, w której znaleźliśmy się w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa jest dla nas wszystkich czymś nowym. Pamiętaj jednak, że nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu  –  zapisz się na studia już dziś.
Studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu na uczelnię decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. Pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej, zapisując się online. 

Rekrutacja krok po kroku


Chcąc ułatwić Ci zapisanie się na studia i wypełnienie dokumentów, uprościliśmy proces rekrutacji. Od teraz nie musisz wychodzić z domu, aby zapisać się na studia i skorzystać 
z aktualnej promocji. Dużą część rzeczy załatwisz online! Wystarczy, że masz telefon komórkowy lub komputer i dostęp do Internetu.

Zapisz się na studia I stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów licencjackich i inżynierskich wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. W obecnej sytuacji prosimy, byś wysłał je w formie elektronicznej  odpowiadając na otrzymany e-mail, z którego otrzymałeś listę dokumentów.  Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów, osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Więcej o tym procesie przeczytasz w “Kroku 3”.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć do Biura Rekrutacji w późniejszym terminie poniżej wymienione dokumenty. Z uwagi na zaistniałą sytuację, prosimy byś obecnie wysłał nam ich elektroniczne kopie e-mailem (więcej o tym w “Krok 3”).

 

  • kwestionariusz z podaniem (dokument generuje system zapisów online, dostaniesz go w wypełnionej formie na swój adres e-mail). Wydrukowany dokument dostarczysz nam później.
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach.
  • kserokopia świadectwa dojrzałości – oryginał lub odpis do wglądu - jeśli jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa, dostarczysz je w późniejszym terminie, a teraz wyślij nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) - dostarczysz nam je później wraz z oryginałami dokumentów, które prześlesz lub przyniesiesz do Biura Rekrutacji
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online). Wydrukowany dokument dostarczysz nam później.
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, której można dokonać przelewem na konto numer   32 1750 1019 0000 0000 0335 2269 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

 

Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami:

  • kserokopia świadectwa dojrzałości wraz z suplementem z apostille/legalizacją - oryginał lub odpis dokumentu do wglądu,
  • kserokopia tłumaczenia świadectwa dojrzałości wraz z suplementem z apostille/legalizacją na j.polski,
  • dokument poświadczający znajomość języka polskiego lub rozmowa z Dziekanem,
  • w przypadku osób niepełnoletnich: oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego – wyrażenie zgody na podjęcie studiów w Wyższej Szkole Bankowej i podpisanie Umowy o świadczenie usług edukacyjnych,
  • do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem,
  • decyzja administracyjna Kuratora Oświaty potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia – dotyczy świadectw nie uznawanych z mocy prawa.
Regulamin studiów:
Zamówienie na fakturę VAT - dla firm:
Zamówienie na fakturę VAT - dla osób fizycznych
Regulamin opłat
Wzór umowy
KROK 3.

Wyślij komplet dokumentów e-mailem do Biura Rekrutacji. 

 

Możesz zrobić to na 2 sposoby:

 

1). Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie,

 a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich przykładową listę znajdziesz tutaj.

2). Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe, sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem. 

 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online. 


Obecnie pracujemy zdalnie, ale poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Pamiętaj, że przy składaniu kompletu dokumentów kwestionariusz z podaniem, ślubowanie oraz umowa (w dwóch egzemplarzach) powinny być czytelnie podpisane imieniem i nazwiskiem.


Jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa maturalnego? Nic nie szkodzi, wyślij nam dokumenty, które już masz. Świadectwo maturalne doślesz lub dostarczysz po tym, jak ten ważny egzamin będzie już za Tobą.


Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!


Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt

Obecnie, zgodnie z decyzją Władz uczelni oraz ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, pracujemy w systemie pracy zdalnej. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo!

Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro rekrutacji - studia I i II stopnia

Biuro pracuje w systemie pracy zdalnej, od pon-pt w godz.9-17 oraz w soboty od 10-14

Aleja Wojska Polskiego 128 - Parter

Tel.: 91 422 58 58

E-mail: rekrutacja@wsb.szczecin.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-17:00
wtorek: 09:00-17:00
środa: 09:00-17:00
czwartek: 09:00-17:00
piątek: 09:00-17:00
sobota: 10:00-14:00