Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się projektowania kampanii reklamowych.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords.
 
 
  • Poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
  • Pojmiesz sposoby projektowania serwisów internetowych zorientowanych na użytkownika.
  • Opanujesz analitykę działań internetowych.
 
 
multimedia

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. marketingu,
  • specjalista SEM/SEO,
  • specjalista ds. marketingu internetowego,
  • analityk internetowy,
  • e-commerce manager.
 
 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Marketing nieustannie podlega zmianom, są one szczególnie widoczne w ostatnich latach. Większość przedsiębiorstw kieruje swoje budżety marketingowe w stronę mediów interaktywnych, które pozwalają bardziej zbliżyć się do klienta i lepiej mierzyć efektywność wszelkich działań.
  • W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing internetowy to ważny element działania każdej organizacji. Kompetencje związane z tworzeniem i zarządzaniem stronami WWW, promocją działań on-line, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów do spraw sprzedaży czy PR.
  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
 
 

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
390 zł
323 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy zarządzania
  • Podstawy ekonomii
  • Podstawy marketingu
  • Podstawy psychologii
  • Podstawy prawa
  • Środki i techniki sprzedaży
  • BHP
  • Podstawy finansów
  • Technologia informacyjna
  • Elementy socjologii
  • Podstawy komunikacji
  • Zarządzanie marką
  • Zachowania konsumentów
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Zarządzanie projektami
  • Metody efektywnego uczenia się
  • Badania marketingowe
  • Język obcy
  • Zarządzanie jakością
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Metodyka projektu dyplomowego
  • Wprowadzenie na rynek pracy
  • Nauka o organizacji
  • Cultural Differences
  • Design Thinking
  • przedmioty specjalnościowe
  • Seminarium dyplomowe
  • Praktyka zawodowa
  • Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne.

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Psychologia i socjologia nowych mediów
  • Prawo autorskie
  • Budowanie własnej marki w sieci
  • Etyka dziennikarska i dziennikarstwo internetowe
  • E - marketing i PR
  • Tworzenie i obsługa witryn internetowych (Word Press)
  • Content marketing
  • Social media i blogging
  • Storytelling i copywriting
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEO, PPC, Adwords).
 
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela WIlczewska
Marek Dylewski
MRylski
dr Grażyna Gołębiowska
mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Szczecin, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą...

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia z Psychologii i Pedagogiki na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie, w...

dr inż. Michał Rylski

Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie logistyki i coachingu. Prowadzi sesje coachingowe oraz warsztaty z...

dr Grażyna Gołębiowska

Doktor nauk ekonomicznych. Współpracuje z Uniwersytetem WSB Merito Szczecin i prowadzi zajęcia z zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi, nauki o organizacji i zachowań organizacyjnych. Jest wieloletnim wykładowcą i promotorem prac dyplomowych (licencjackich i magisterskich)....

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF