Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?

WSB

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej:

 

W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy. Podczas trzech ostatnich semestrów realizujesz seminaria dyplomowe, których formę i termin realizacji promotor ustali po pierwszym spotkaniu z grupą.  

 

Studia na tym kierunku realizujesz w sposób hybrydowy:

  • zdalnie (uczestnicząc w zajęciach online na platformie MS Teams oraz przyswajając wiedzę samodzielnie, przy pomocy materiałów zamieszczonych na platformie Moodle),
  • lub w salach wykładowych. 

W czasie jednego dnia odbywają się tylko zajęcia online albo tylko zajęcia na uczelni.

  • Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
 
Opis kierunku
  • Będziesz studiował na podstawie programu kształcenia, który został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
 
Opis kierunku
  • Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.
 
Opis kierunku
  • Spotkasz wielu cenionych ekspertów ze świata marketingu i sprzedaży, podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.
 
Marketing i sprzedaż- I st
  • Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków
Krawat
praktyki zawodowe

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
390 zł
323 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
Dowiesz się, jak wykorzystywać profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej, w swojej pracy.
Wraz z grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych symulacjach rynkowych, sprzedażowych, reklamowych.
Nauczysz się korzystać ze specjalistycznych narzędzi marketingowych.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content marketing – tworzenie treści marketingowych
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 398 zł 465 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 465 zł
od 398 zł 465 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 465 zł
E-handel i sprzedaż w nowych mediach
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 398 zł 465 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 465 zł
E-marketing
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 398 zł 465 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 465 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 398 zł 465 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 465 zł
Zarządzanie marką
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 398 zł 465 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 465 zł

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy zarządzania
  • Podstawy ekonomii
  • Podstawy marketingu
  • Podstawy psychologii
  • Podstawy prawa
  • Środki i techniki sprzedaży
  • BHP
  • Podstawy finansów
  • Technologia informacyjna
  • Elementy socjologii
  • Podstawy komunikacji
  • Zarządzanie marką
  • Zachowania konsumentów
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Zarządzanie projektami
  • Metody efektywnego uczenia się
  • Badania marketingowe
  • Język obcy
  • Zarządzanie jakością
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Metodyka projektu dyplomowego
  • Wprowadzenie na rynek pracy
  • Nauka o organizacji
  • Cultural Differences
  • Design Thinking
  • przedmioty specjalnościowe
  • Seminarium dyplomowe
  • Praktyka zawodowa
  • Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne.
 
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela WIlczewska
Marek Dylewski
MRylski
dr Grażyna Gołębiowska
mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Szczecin, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia z Psychologii i Pedagogiki na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie, w...

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym...

dr inż. Michał Rylski

Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie logistyki i coachingu. Prowadzi sesje coachingowe oraz warsztaty z...

dr Grażyna Gołębiowska

Doktor nauk ekonomicznych. Współpracuje z Uniwersytetem WSB Merito Szczecin i prowadzi zajęcia z zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi, nauki o organizacji i zachowań organizacyjnych. Jest wieloletnim wykładowcą i promotorem prac dyplomowych (licencjackich i magisterskich)....

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF