Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż w WSB?

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej.
W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w soboty i niedziele. Dzięki temu z łatwością pogodzisz studia z pracą i życiem prywatnym.
Studia na tym kierunku realizujesz w sposób hybrydowy:
- wykłady zrealizujesz online,
- ćwiczenia w salach wykładowych.
W czasie jednego dnia odbywają się tylko zajęcia online albo tylko zajęcia na uczeln

- Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

- Będziesz studiował na podstawie programu kształcenia, który został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.

- Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

- Spotkasz wielu cenionych ekspertów ze świata marketingu i sprzedaży, podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

- Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.

Dowiesz się, jak wykorzystywać profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej, w swojej pracy.
Wraz z grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych symulacjach rynkowych, sprzedażowych, reklamowych.

Nauczysz się korzystać ze specjalistycznych narzędzi marketingowych.

Zobacz specjalności na tym kierunku
Specjalności:
Content marketing – tworzenie treści marketingowych
Niestacjonarne
Hybrydowe
Od marca
od 430 zł
E-handel i sprzedaż w nowych mediach
Niestacjonarne
Hybrydowe
Od marca
od 430 zł
E-marketing
Niestacjonarne
Hybrydowe
Od marca
od 430 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Niestacjonarne
Hybrydowe
Od marca
od 430 zł
Zarządzanie marką
Niestacjonarne
Hybrydowe
Od marca
od 430 zł
Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Podstawy zarządzania
- Podstawy ekonomii
- Podstawy marketingu
- Podstawy psychologii
- Podstawy prawa
- Środki i techniki sprzedaży
- BHP
- Podstawy finansów
- Technologia informacyjna
- Elementy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Ochrona własności intelektualnej
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Metody efektywnego uczenia się
- Badania marketingowe
- Język obcy
- Zarządzanie jakością
- Negocjacje w biznesie
- Komunikacja marketingowa
- Metodyka projektu dyplomowego
- Wprowadzenie na rynek pracy
- Nauka o organizacji
- Cultural Differences
- Design Thinking
- przedmioty specjalnościowe
- Seminarium dyplomowe
- Praktyka zawodowa
- Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne.