Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż w WSB?

  • Spotkasz wielu cenionych ekspertów ze świata marketingu i sprzedaży, podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

 

  • Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
  • Będziesz studiował na podstawie programu kształcenia, który został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków
Krawat
praktyki zawodowe

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 30 czerwca
czesne już od
290 zł
240 zł
miesięcznie

Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz: 

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego  
  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej. 
 

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
Dowiesz się, jak wykorzystywać profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej, w swojej pracy.
Wraz z grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych symulacjach rynkowych, sprzedażowych, reklamowych.
Nauczysz się korzystać ze specjalistycznych narzędzi marketingowych.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
od 265 zł 315 zł
E-handel i sprzedaż w nowych mediach
Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Marketing i nowe media
Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Zarządzanie marką
Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy marketingu
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Nauka o organizacji
  • Podstawy finansów
  • Środki i techniki sprzedaży
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela WIlczewska
Tomasz Owsik-Kozłowski
Prodziekan M.Różycka
Marek Dylewski
MRylski
mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca WSB, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i Sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas studiów z public...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia na Psychologii i Pedagogice w Wyższej Szkole Bankowej. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie,...

Tomasz Owsik-Kozłowski

Tomasz Owsik-Kozłowski – magister filologii polskiej, rzecznik prasowy i specjalista ds. PR w Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. 

W trakcie studiów na Uniwersytecie Szczecińskim rozpoczął współpracę z czasopismem „Przegląd Uniwersytecki” i portalem wSzczecinie.pl....

dr Katarzyna Szymańska

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Doktor nauk humanistycznych zainteresowana zwłaszcza procesami poznawczymi, filozofią umysłu oraz teoriami percepcji. Promuje idee neurodydaktyki, nauczania i uczenia się wykorzystującego wiedzę o mózgu i...

dr Monika Różycka

Prodziekan Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydział Ekonomiczny w Szczecinie. Prowadzi wykłady i szkolenia. Doradca biznesowy. MBA. Ekspert w podnoszeniu zyskowności firm. Certyfikowany trener FinxS Sales Assessment Extended Tools Polska. Audytor wiodący ISO 9001. Specjalizuje się...

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym monografii,...

dr inż. Michał Rylski

Adiunkt w WSB w Poznaniu, na Wydziale Ekonomicznym w Szczecinie. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF