Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż w WSB?

WSB

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej.
 

W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w soboty i niedziele. Dzięki temu z łatwością pogodzisz studia z pracą i życiem prywatnym.

 

Studia na tym kierunku realizujesz w sposób hybrydowy:

  • wykłady zrealizujesz online,
  • ćwiczenia w salach wykładowych.

W czasie jednego dnia odbywają się tylko zajęcia online albo tylko zajęcia na uczeln

  • Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
Opis kierunku
  • Będziesz studiował na podstawie programu kształcenia, który został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
Opis kierunku
  • Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.
Opis kierunku
  • Spotkasz wielu cenionych ekspertów ze świata marketingu i sprzedaży, podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.
Marketing i sprzedaż- I st
  • Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków
Krawat
praktyki zawodowe

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
Dowiesz się, jak wykorzystywać profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej, w swojej pracy.
Wraz z grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych symulacjach rynkowych, sprzedażowych, reklamowych.
Nauczysz się korzystać ze specjalistycznych narzędzi marketingowych.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content marketing – tworzenie treści marketingowych
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 430 zł
E-handel i sprzedaż w nowych mediach
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 430 zł
E-marketing
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 430 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 430 zł
Zarządzanie marką
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 430 zł

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy zarządzania
  • Podstawy ekonomii
  • Podstawy marketingu
  • Podstawy psychologii
  • Podstawy prawa
  • Środki i techniki sprzedaży
  • BHP
  • Podstawy finansów
  • Technologia informacyjna
  • Elementy socjologii
  • Podstawy komunikacji
  • Zarządzanie marką
  • Zachowania konsumentów
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Zarządzanie projektami
  • Metody efektywnego uczenia się
  • Badania marketingowe
  • Język obcy
  • Zarządzanie jakością
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Metodyka projektu dyplomowego
  • Wprowadzenie na rynek pracy
  • Nauka o organizacji
  • Cultural Differences
  • Design Thinking
  • przedmioty specjalnościowe
  • Seminarium dyplomowe
  • Praktyka zawodowa
  • Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela WIlczewska
Marek Dylewski
MRylski
dr Grażyna Gołębiowska
mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca WSB, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i Sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas studiów z public...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia na Psychologii i Pedagogice w Wyższej Szkole Bankowej. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie,...

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym monografii,...

dr inż. Michał Rylski

Adiunkt w WSB w Poznaniu, na Wydziale Ekonomicznym w Szczecinie. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie...

dr Grażyna Gołębiowska

Doktor nauk ekonomicznych. Współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu od początku powołania Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie. Prowadzi zajęcia z zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi, nauki o organizacji i zachowań organizacyjnych. Jest wieloletnim wykładowcą...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF