Opis kierunku
Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.
Nike, Adidas, Apple – te marki znają prawie wszyscy. Nie musisz jednak mieć milionowych budżetów, żeby stworzyć LOVEBRAND. Markę, którą pokochają klienci. Której będą wierni i nawet w czasach kryzysu jej nie opuszczą. Wszystko zależy od tego, czy nauczysz się wykorzystywać przy tworzeniu mechanizmy osadzone w psychologii konsumenta i ekonomii behawioralnej. I czy stworzysz spójną, prawdziwą opowieść. Taką, w której odnajdą się wierni wyznawcy marki. Zwłaszcza, że marka tworzy się czy tego chcesz, czy nie. Dzięki tym studiom zdobędziesz wiedzę, kontrolę nad procesem tworzenia marki. Nauczysz się projektować proces od rozpoznania swoich klientów, aż po sprawną komunikację marki i monitorowanie swoich działań.
Co zyskujesz?
Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z marketingu o zagadnienia związane z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia marki i zarządzania nią oraz przekazanie wiedzy i narzędzi do tworzenia marki w oparciu o badania marketingowe, wiedzy z zakresu psychologii poznawczej i konsumenckiej. Ponadto uczestnicy poznają narzędzia pozwalające na rebranding i zarządzanie oparte na mierzalnych wskaźnikach.
Uczestnicy uporządkują dotychczasową wiedzę z zakresu marketingu i poznają wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia silnej marki. Uczestnicy uzyskują wiedzę potrzebną do porządkowania marki firmy, zarządzania nią i rebrandingu. Studia porządkują całościową wiedzę z nowoczesnego marketingu, pokazują możliwości jakie daje branding jako część strategii marketingowej firmy, a także dają możliwość wzmocnienia kompetencji specjalistom ds. marketingu i menadżerom w obszarze nowoczesnych narzędzi kształtowania marki w sieci.
Dla kogo?
Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu i brandingu. Zajęcia są kierowane zarówno dla kadry menadżerskiej, absolwentów marke-tingu i zarządzania, jak i dla pracowników działów sprzedaży, public relations i wszystkich, którzy zajmują się komunikacją marketingową. Idealne dla tych, którzy chcą poszerzyć kompetencje o poszukiwane umiejętności zarządzania marką oraz dla pracowników ad-ministracji w departamentach komunikacji społecznej.
Dlaczego warto?
Branding stał się jednym z najsilniejszych narzędzi marketingu. Dobra emocjonalna opowieść o marce tworzy relacje z klientem, który staje się wiernym ewangelistą. Tworzenie tej opowieści jest fascynujące, bo wymaga połączenia wiedzy z obszaru psychologii i neuropsychologii, remiksowania tradycji i wykorzystania coraz to nowszych narzędzi komunikowania i mierzenia efektywności działań. Zapraszam do pisania tej opowieści.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 240 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskujesz jeszcze więcej! Twoja zniżka wyniesie 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Brand Manager