Opis kierunku

Marka stała się nieodłączną częścią życia współczesnego człowieka. Marka to efekt dobrego pomysłu umiejętnie zastosowanego w praktyce, a skuteczny branding odgrywa coraz większe znaczenia w działalności i funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
 

Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z marketingu o zagadnienia związane z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia marki i zarządzania.

Co zyskujesz?

  • Wiedzę dotyczącą budowania marki
  • Poznasz badania i narzędzia wspierające budowanie wizerunku pracodawcy
  • Dowiesz się jak kluczowa jest zmiana postrzegania firmy przez pracowników

Dla kogo?

  • Dla osób zarządzających produktem, projektem, kontraktem, usługą
  • Dla osób pracujących w marketingu 
  • Pracowników działów PR
  • Kadry działów sprzedaży

Program studiów

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Employer branding, candidate experience & employee experience
  • Trendy i wyzwania rynku
  • Budowanie strategii employer branding
  • Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji i na zewnątrz
  • Siła marki osobistej w działaniach pracodawców
  • Maksymalizacja korzyści ze współpracy z zatrudnionymi i budowanie z nimi trwałej relacji
  • Badania i narzędzia wspierające budowanie wizerunku pracodawcy
  • Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe
  • Znaczenie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy
  • Zmiana postrzegania firmy przez pracowników
Liczba miesięcy nauki: 15
Liczba godzin: 160
Liczba semestrów: 3
Zobacz program studiów
Pobierz stronę do PDF