Kamil Grzymek

Absolwent Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej na Kierunku Biotechnologia oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Jakością na Politechnice Wrocławskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Od ponad 10 lat zajmuje się Jakością i Ciągłym Doskonaleniem w firmach produkcyjnych (m.in. LG Chem, US Pharmacia Sp. z o.o.). Obecnie pracuje na stanowisku Quality Manager’a w firmie produkcyjnej. Certyfikowany Project Manager (Prince2 Foundation) oraz Six Sigma Green Belt.

mgr inż. Piotr Bonarski

Legniczanin z urodzenia, zamieszkania i zamiłowania. Ukończył naukę na Politechnice Wrocławskiej z tytułem mgr inż. na wydziale mechanicznych w specjalności organizacja produkcji. Przez ostatnie 10 lat pracował między innymi w zakładach produkcyjnych Whirlpool, Winkelmann, Lear. Obecnie piastuje stanowisko dyrektora działu aplikacji w firmie Hoerbiger Automotive. Jego pasją jest szukanie metod, narzędzi i rozwiązań usprawniających sprawne zarządzanie działem, obszarem, firmą, łącząc zdobycze wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Drugą kadencję jest prezesem koła terenowego SIMP działającego przy Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Szeroko współpracuje z firmami szkoleniowymi dzieląc się swoją wiedzą z zakresu organizacji pracy działu utrzymania ruchu ale także LEAN Manufacturing, czy Six Sigma w zakładach tj. Federal Mogul czy też KGHM. Choć z zamiłowania zajmuje się przedmiotami ścisłymi, to, jak powtarza, „Matematyka i Muzyka zawsze idą w parze”. Ukończył szkołę muzyczną w klasie Akordeonu. Gra także na innych instrumentach. Wykorzystuje tą wiedzę angażując się społecznie w różne lokalne wydarzenia. Oprócz muzyki jego pasją są choppery. Jest posiadaczem pięknego Suzuki Maraudera.

Marcin Rogoza2
mgr inż. Marcin Rogoza

Ukończył Wyższą Szkołę Bankową (obecnie Uniwersytet WSB Merito) na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi oraz Politechnikę Wrocławską. Certyfikowany szkoleniowiec Design Thinking, specjalista w zakresie coachingu. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem w zakresie technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Od 2003 roku nieustannie związany z procesami sprzedażowymi i budowaniem partnerskich kontaktów w biznesie. Zwolennik kursów i szkoleń związanych z samorozwojem, relacjami interpersonalnymi i procesami sprzedażowymi.