Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Budowania świadomości marek i produktów turystycznych.
  • Zarządzania kanałami dystrybucji i sprzedaży usług turystycznych.
  • Obsługi turystycznej i nawiązywania relacji z klientem.
 
 
Opis specjalności
  • Budowania strategii marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora turystycznego, działających na rynkach krajowych i międzynarodowych oraz wprowadzania produktów na nowe rynki.
  • Promowania różnego rodzaju usług turystycznych w sposób wyróżniający w stosunku do konkurencji.
  • Samodzielnego prowadzenie kampanii marketingowych skierowanych i docierających do odpowiednich grup docelowych.
 
 
Opis specjalności

Praca dla Ciebie:

  • właściciel przedsiębiorstwa turystycznego,
  • marketing manager,
  • key account manager,
  • menadżer ds. sprzedaży usług turystycznych,
  • menadżer produktu turystycznego,
  • event manager,
  • specjalista ds. content marketingu w branży trustycznej,
  • pracownik w organizacjach zajmujących się promocją turystyki.
 
 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Specjalność dedykowana dla miłośników podróży, którzy swoje zainteresowania i przyszłość zawodową wiążą z marketingiem i sprzedażą usług turystycznych. Student będzie miał szansę rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne, nauczy się rozumieć potrzeby klientów, planować strategie marketingowe. Ponadto dowie się, jak w branży turystycznej korzystać ze świata mediów społecznościowych.

 
 

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
390 zł
323 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy ekonomii
  • Historia architektury i sztuki
  • Podstawy turystyki i rekreacji
  • Podstawy zarządzania
  • BHP
  • Podstawy psychologii
  • Podstawy prawa
  • Ekonomika turystyki i rekreacji
  • Informatyka w biznesie
  • Podmioty pośrednictwa i organizacji w turystyce
  • Kultura i etykieta w wybranych krajach
  • Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
  • Krajoznawstwo
  • Elementy socjologii
  • Obsługa ruchu turystycznego
  • Geografia turystyczna i walory rekreacyjne Polski i świata
  • Fizjologia człowieka
  • Podstawy hotelarstwa
  • E-Technologie w sprzedaży i promocji usług turystycznych
  • Metody efektywnego uczenia się
  • Język obcy
  • Pedagogika i animacja czasu wolnego
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Zarządzanie w branży HoReCa
  • Metodyka projektu dyplomowego
  • Zajęcia terenowe
  • Projektowanie usług i doświadczeń w turystyce i rekreacji
  • Różne formy rekreacji
  • Negocjacje i komunikacja społeczna
  • Analiza sezonowości ruchu turystycznego
  • Język obcy branżowy
  • Sustainable tourism management
  • Przygotowanie do rynku pracy
  • Transport w turystyce
  • Ecology and Environmental Protection
  • Cultural Differences
  • Przedmioty specjalnościowe
  • Seminarium dyplomowe
  • Praktyka zawodowa
  • Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Determinanty zachowań konsumentów na rynku turystycznym
  • Trening kompetencji miękkich menedżera sprzedaży 
  • Techniki i kanały sprzedaży usług turystycznych
  • Budowanie strategii marketingowej w branży turystycznej
  • Social media marketing i budowanie społeczności
  • E-narzędzia marketingowe w turystyce
  • Zarządzanie projektami w branży turystycznej
  • Public relations – kreowanie i zarządzanie wizerunkiem oraz komunikacja marketingowa
     
 
 
Zobacz program studiów

Wykładowcy

prof. zw. dr hab. Grzegorz Gołembski
Małgorzata Matlegiewicz
Prof. zw. dr hab. Grzegorz Gołembski

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Doświadczenie zdobywał, pracując na uczelniach publicznych, m.in. na stanowisku Profesora jako Kierownik Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz opiekun kierunku Gospodarka Turystyczna na tym Uniwersytecie. Prowadził...

dr Małgorzata Matlegiewicz

Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie polityki regionalnej. Studia magisterskie i doktoranckie ukończone na Uniwersytecie Szczecińskim. Studiach menedżerskie z modułem menedżera jednostek hotelowych, SPA i wellness zrealizowane w WSB w Poznaniu. Ukończone studia podyplomowe w zakresie...

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie, w...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia z Psychologii i Pedagogiki na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF