Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Budowania świadomości marek i produktów turystycznych.
  • Zarządzania kanałami dystrybucji i sprzedaży usług turystycznych.
  • Obsługi turystycznej i nawiązywania relacji z klientem.
Opis specjalności
  • Budowania strategii marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora turystycznego, działających na rynkach krajowych i międzynarodowych oraz wprowadzania produktów na nowe rynki.
  • Promowania różnego rodzaju usług turystycznych w sposób wyróżniający w stosunku do konkurencji.
  • Samodzielnego prowadzenie kampanii marketingowych skierowanych i docierających do odpowiednich grup docelowych.
Opis specjalności

Praca dla Ciebie:

  • właściciel przedsiębiorstwa turystycznego,
  • marketing manager,
  • key account manager,
  • menadżer ds. sprzedaży usług turystycznych,
  • menadżer produktu turystycznego,
  • event manager,
  • specjalista ds. content marketingu w branży trustycznej,
  • pracownik w organizacjach zajmujących się promocją turystyki.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Specjalność dedykowana dla miłośników podróży, którzy swoje zainteresowania i przyszłość zawodową wiążą z marketingiem i sprzedażą usług turystycznych. Student będzie miał szansę rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne, nauczy się rozumieć potrzeby klientów, planować strategie marketingowe. Ponadto dowie się, jak w branży turystycznej korzystać ze świata mediów społecznościowych.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 9 lutego
czesne już od
390 zł
340 zł
miesięcznie

Zapisując się do 9 lutego, zyskujesz: 

 

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej. 

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej. 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy ekonomii
  • Historia architektury i sztuki
  • Podstawy turystyki i rekreacji
  • Podstawy zarządzania
  • BHP
  • Podstawy psychologii
  • Podstawy prawa
  • Ekonomika turystyki i rekreacji
  • Informatyka w biznesie
  • Podmioty pośrednictwa i organizacji w turystyce
  • Kultura i etykieta w wybranych krajach
  • Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
  • Krajoznawstwo
  • Elementy socjoligii
  • Obsługa ruchu turystycznego
  • Geografia turystyczna i walory rekreacyjne Polski i świata
  • Fizjologia człowieka
  • Podstawy hotelarstwa
  • E-Technologie w sprzedaży i promocji usług turystycznych
  • Metody efektywnego uczenia się
  • Język obcy
  • Pedagogika i animacja czasu wolnego
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Zarządzanie w branży HoReCa
  • Metodyka projektu dyplomowego
  • Zajęcia terenowe
  • Projektowanie usług i doświadczeń w turystyce i rekreacji
  • Różne formy rekreacji
  • Negocjacje i komunikacja społeczna
  • Analiza sezonowości ruchu turystycznego
  • Język obcy branżowy
  • Sustainable tourism management
  • Przygotowanie do rynku pracy
  • Transport w turystyce
  • Ecology and Environmental Protection
  • Cultural Differences
  • Przedmioty specjalnościowe
  • Seminarium dyplomowe
  • Praktyka zawodowa
  • Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Determinanty zachowań konsumentów na rynku turystycznym
  • Trening kompetencji miękkich menedżera sprzedaży 
  • Techniki i kanały sprzedaży usług turystycznych
  • Budowanie strategii marketingowej w branży turystycznej
  • Social media marketing i budowanie społeczności
  • E-Narzędzia marketingowe w turystyce
  • Zarządzanie projektami w branży turystycznej
  • Public relations – kreowanie i zarządzanie wizerunkiem oraz komunikacja marketingowa
Zobacz program studiów

Wykładowcy

prof. zw. dr hab. Grzegorz Gołembski
Prof. zw. dr hab. Grzegorz Gołembski

Wykładowca, prof. zw. dr hab. na Wydziale Ekonomicznym w Szczecinie WSB w Poznaniu. Doświadczenie zdobywał pracując na uczelniach publicznych, m.in. na stanowisku Profesora jako Kierownik Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz opiekun kierunku Gospodarka Turystyczna na...

dr Małgorzata Matlegiewicz

Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie polityki regionalnej. Studia magisterskie i doktoranckie ukończone na Uniwersytecie Szczecińskim. Studiach menedżerskie z modułem menedżera jednostek hotelowych, SPA i wellness zrealizowane w WSB w Poznaniu. Ukończone studia podyplomowe w zakresie...

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie,...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia na Psychologii i Pedagogice w Wyższej Szkole Bankowej. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF