Jacek Kall
dr hab. Jacek Kall, profesor UWSB Merito

Profesor nadzwyczajny UWSB Merito, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki na temat marki, wydanej w języku polskim („Silna marka”). Współtworzył Businessman Magazine. Członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska. Ma duże doświadczenie praktyczne, głównie w obszarze badań rynku i marketingowych oraz kreowania marek (od lat współpracuje z poznańską agencją Soul&Mind, specjalizującą się w brand design).

Studia ukończył w Akademii Ekonomicznej (obecnie: Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu; tam też się doktoryzował i habilitował.

Karolina Oleksa
dr Karolina Oleksa-Marewska

Doktor nauk o zarządzaniu, psycholog- ukończyła dwie specjalności magisterskie: psychologię kliniczną oraz psychologię pracy i organizacji. Absolwentka studiów licencjackich z zarządzania, specjalność International Business. Dyplomowany trener kompetencji miękkich, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Dyplomowany terapeuta poznawczo-behawioralny- zdobyte umiejętności i wiedza pomagają w prowadzeniu indywidualnych sesji rozwojowych z menedżerami i pracownikami.  Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu- przeprowadziła już ponad 1500 godzin dydaktycznych. Autorka ponad 60 artykułów z tematyki psychologii, zarządzania oraz samodoskonalenia. 

Umiejętności trenerskie rozwija od 2012 roku, przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń i warsztatów dla firm oraz instytucji szkolnictwa. Realizowała projekty dla podmiotów takich jak Żabka, Bridgestone, Międzynarodowe Targi Poznańskie, bank PKO SA, Teb Edukacja, a także dla mikro i małych przedsiębiorstw. Współpracuje z firmami szkoleniowymi takimi jak MM Solution oraz Enterprise Advisors oraz z Instytutem Analiz Społecznych Quantum jako ekspert w dziedzinie zarządzania i psychologii oraz TOC Strategy Institute jako konsultant i diagnosta organizacyjny.

wykładowca
dr Kinga Przybysz-Polakowska

Doktor nauk  społecznych, certyfikowany tutor, wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito, autorka publikacji naukowych i książek z zakresu komunikacji medialnej. Ekspert Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Doświadczenie praktyczne w dziedzinie marketingu i komunikacji wewnętrznej zdobywała w agencji marketingowej Creandi, amerykańskiej korporacji finansowej Franklin Templeton Investments oraz w mElements, technologicznej spółce z Grupy mBank. Autorka bezpłatnych materiałów sprzyjających dobrej komunikacji www.warsztatyzkomunikacji.pl. 

dr Grażyna Nowaczyk

Doktor nauk ekonomicznych, specjalizacja w zakresie marketingu szkół wyższych. Pełnomocnik Rektora ds. Jakości Kształcenia. Wcześniej Pełnomocnik Rektora ds. Reklamy – współudział w przygotowaniu i prowadzeniu badań marketingowych dla potrzeb Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, oraz przygotowywaniu materiałów promocyjnych i tworzeniu strategii promocji. Wieloletnie doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem zajęć z zakresu marketingu i badań marketingowych, organizatorka cyklu konferencji dotyczących marketingu szkół wyższych, autorka publikacji z zakresu marketingu szkół wyższych i przedsiębiorczości. Doświadczenie zawodowe poza Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu - praca w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w Warszawie i Agencji Badań Marketingowych PRESTO Spółka z o.o. (współudziałowiec , Prokurent i członek zespołu badawczego). Współudział w licznych projektach przygotowywanych dla potrzeb praktyki gospodarczej.

dr Wojciech Laskowski

Wykładowca komunikacji i trener umiejętności miękkich. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną, następnie kontynuował studia na filozofii. Doktorat obronił z językoznawstwa stosowanego. Od 10 lat prowadzi firmę doradczo-szkoleniową. Specjalizuje się w coachingu i szkoleniach z zakresu kompetencji psychospołecznych. Wykłada na różnych uczelniach poznańskich przedmioty z zakresu komunikacji i psychologii. Popularyzator synergologii – dyscypliny zajmującej się analizą mowy ciała.

Maciej Kowalski

Absolwent Uniwersytetu Technicznego w Poznaniu, MBA Nottingham Trent University oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami oraz finansami przedsiębiorstw. Posiada ponad 20-letnie, praktyczne doświadczenie zawodowe. Przeszedł pełną ścieżkę rozwoju zawodowego: od sprzedawcy na straganach i serwisanta sprzętu technicznego po funkcje prezesa zarządu średnich i dużych organizacji. Dyrektor zarządzający, finansowy oraz handlowy wielu firm z kapitałem polskim i zagranicznym.
Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, finansowym i zarządzaniu zmianą. Niezależny doradca biznesowy w wielu organizacjach. W kontaktach z uczestnikami, zawsze skoncentrowany na precyzyjnym wyznaczaniu celów i realizacji oczekiwań. Praktyk a jednocześnie pasjonat nowatorskich i łamiących wszelkie schematy, rozwiązań biznesowych. Podstawowym narzędziem poznawczym jest dla niego: prowokacja. Przywództwo i władza (ich blaski i cienie) to zagadnienia, które od paru lat są obszarem pogłębionych studiów.