Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż na WSB?

forma studiów

W rekrutacji zimowej możesz wybrać ten kierunek tylko w formie niestacjonarnej.

W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy oraz wybrane piątki w godzinach popołudniowych.
W formie stacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w ciągu tygodnia - zwyczajowo są to 3 lub 4 dni w tygodniu.

 

 

На цьому напрямку ти також можеш навчатися українсько-польською мовою.

 

Детальніше тут

 

(Ten kierunek możesz studiować również na ścieżce ukraińsko-polskiej. Dowiedz się więcej)

sposób realizacji studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • tradycyjny - wykłady na studiach tradycyjnych realizujesz online (synchronicznie, na platformie Teams), a z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami z grupy spotkasz się podczas labolatoriów i ćwiczeń w salach wykładowych,
  • hybrydowy - studia realizowane w formule popołudniowo-zaocznej. Jest to połączenie zajęć online prowadzonych we wtorki i czwartki, w godzinach popołudniowych, ze zjazdami realizowanymi w niektóre dni weekendowe. Kształcenie odbywa się poprzez internetowe platformy edukacyjne oraz w formie tradycyjnych zajęć w salach wykładowych. W celu wyboru tej formuły studiów podczas zapisu online na studia, wybierz formę studiów - niestacjonarny, a następnie w sposobie realizacji studiów - hybrydowy.

Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.

Podczas studiów weźmiesz udział w licznych grach strategicznych oraz symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach różnych warsztatów organizowanych dla studentów będziesz planował wprowadzanie innowacji produktowych na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

Spotkasz wielu ekspertów z branży marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Krawat
spotkania branżowe z pracownikami
Uścisk dłoni
zajęcia prowadzone przez praktyków
przygotowanie do pracy zawodowej
Medal
zawód pożądany na rynku pracy

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 9 stycznia
czesne już od
450 zł
400 zł
miesięcznie

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia. 

 

Zapisując się do 9 stycznia, zyskujesz: 

 

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej. 

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej. 

Maria

Pierwszy raz zetknęłam się z WSB jeszcze w gimnazjum, na targach edukacyjnych. Wybrałam tę uczelnię, ponieważ zainteresował mnie kierunek marketing i sprzedaż, którego nie widziałam nigdzie indziej. Po semestrze nauki 
z pewnością mogę powiedzieć, że większość wykładowców to świetni ludzie. Zajęcia są ciekawe i z przyjemnością biorę w nich udział. W wolnym czasie zajmuję się rękodziełem, dlatego w przyszłości chciałabym otworzyć własną firmę i sprzedawać produkty wykonane własnoręcznie.

Maria Połczyńska

studentka WSB

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

marketing
Poznasz specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
Zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu planowania i analiz marketingowych
Nauczysz się technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego.
Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords oraz poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych i PR.
Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Customer Care – zarządzanie relacjami z klientem
Niestacjonarne Tradycyjne Od marca
od 470 zł 520 zł
E - marketing
Niestacjonarne Tradycyjne Od marca
od 470 zł 520 zł
Innowacje w biznesie
Niestacjonarne Tradycyjne Od marca
od 470 zł 520 zł
Komunikacja marketingowa i nowe media
Niestacjonarne Tradycyjne Od marca
od 470 zł 520 zł
Strategie i techniki w sprzedaży
Niestacjonarne Tradycyjne Od marca
od 470 zł 520 zł

Program studiów

  • BHP
  • Podstawy socjologii
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych
  • Podstawy zarządzania
  • Zarządzanie zespołem
  • Podstawy marketingu
  • Prawo handlowe
  • Technologia informacyjna
  • Mikroekonomia
  • Psychologia w marketingu
  • Techniki sprzedaży
  • Zarządzanie produktem
  • Negocjacje w biznesie
  • Badania marketingowe
  • Statystyka opisowa
  • Logistyka marketingowa
  • Marketing B2B
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Strategie sprzedaży
  • Zachowania konsumentów
  • Przedsiębiorczość
  • Komunikacja marketingowa
  • Efektywność w marketingu
  • Wyzwania rynku pracy
  • Global marketing
  • Język obcy

 

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (stacjonarne).

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Magdalena Olejniczak
Jacek Kall
dr hab. Maciej Błaszak
Michał Pajdak
wykładowca
Maja Błaszak
Agnieszka Markiewicz
dr inż. Magdalena Olejniczak

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż 

Absolwentka kierunku Towaroznawstwo na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.  Pracę naukowo – dydaktyczną rozpoczęła w roku 2012 prowadząc przedmioty...

prof. nadz. WSB dr hab. Jacek Kall

Profesor nadzwyczajny WSB, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki...

Marcin Fijoł

Doradca Wsparcia Sprzedaży i Trener Biznesu wywodzący się z branży marketingowej, w której swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju oraz za granicą pracując zarówno po stronie agencji reklamowych oraz klienta. Pracował dla takich marek jak The Mirror, 20th Century Fox, Philips,...

Bartłomiej Majchrzak

Prawnik, konsultant, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, związany z WSB w Poznaniu od blisko 5 lat jako członek zespołów projektowych, wykładowca oraz p.o. menedżera kierunku Prawo w Biznesie (2013 - 2014). Od 2013 r. związany z Naveo Sowiński i Sęk sp. j. - firmą...

dr hab. Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany filozofii, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy) i Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja). Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Akademii im. Leona...

Michał Pajdak

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem.  Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators.  Od 13 lat zajmuje się...

Anna Szajerska

Zawodowo związana z branżą marketingową od 12 lat. Jej praca koncentruje się wokół całościowej realizacji zadań związanych z kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem marki. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, jest konsultantką ds. strategii i wizerunku marki. W jej portfolio...

Maja Błaszak

Jeśli lubisz to, co robisz, to nigdy w życiu nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia.
Każdego dnia w pracy szukam wyzwań, każdy nowy dzień stawia przede mną nowe zadania i zaskakuje mnie. To pozwala mi czuć się świetnie, każdego dnia, gdy idę do pracy. To tak jakbym...

dr inż. Piotr Szafer

Prowadzi zajęcia z technologia informacyjnej, narzędzi informatyki, arkusz kalkulacyjnego w finansach oraz towaroznawstwa. Prowadził własną działalność w zakresie usług informatycznych. Kierunkami zainteresowań są praktyczne aplikacje w zakresie budowy podstaw społeczeństwa...

Agnieszka Markiewicz

Lubię ludzi. Dlatego wybrałam taki zawód. Od początku mojej ścieżki zawodowej zajmuję się słowem. Pisanym, mówionym, dobrym i głównie polskim. Ukończyłam studia filologiczne na uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mam za sobą studia podyplomowe z komunikacji biznesowej,...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Dla kogo?

To kierunek dla osób, które:

  • interesują się skuteczną sprzedażą i zarządzaniem projektami
  • z łatwością poruszają się w social mediach 
  • chcą budować swoją sieć kontaktów branżowych
  • lubią pracę z ludźmi i mają wysokie zdolności interpersonalne
  • są kreatywne i myślą nieszablonowo 
  • nie boją się wyzwań i pracy pod presją czasu
  • mają zdolności sprzedażowe i negocjacyjne.

 

 

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia

ul. Powstańców Wielkopolskich 5 budynek GG, pokój 03, parter
Adres korespondencyjny: ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

E-mail: rekrutacja-1stopien@wsb.poznan.pl
Tel.: 61 655 33 00 600 851 082

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00-16:00
  • śr: 10:00-15:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
Pobierz stronę do PDF