Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż na WSB?

Dominik

Studia na tym kierunku możesz realizować w jednej z dwóch form: stacjonarnej lub hybrydowej. 
 

W formie stacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w ciągu tygodnia - zwyczajowo są to 3 lub 4 dni w tygodniu. 

Nauka zdalna

Możesz też wybrać najnowszą formę, czyli hybrydową. Studia hybrydowe realizowane w formule popołudniowo-zaocznej są nowością w ofercie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Na czym polega? Jest to połączenie zajęć online prowadzonych we wtorki i czwartki, w godzinach popołudniowych, ze zjazdami realizowanymi w niektóre dni weekendowe. Kształcenie odbywa się poprzez internetowe platformy edukacyjne oraz w formie tradycyjnych zajęć w salach wykładowych. W celu wyboru tej formy studiów podczas zapisu online na studia, w polu "Specjalność" wybierz interesująca Cię specjalność z rozszerzeniem "-studia hybrydowe", np. kierunek Marketing i sprzedaż - specjalność: "E - marketing - Studia Hybrydowe".

Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.

Nauczysz się korzystać z najpopularniejszych programów graficznych, takich jak: Piktochart, Canva, PicMonkey, Gimp, Affinity czy Photoshop. Dowiesz się także, jak działają programy sprzedażowe, m.in. CRM.

Spotkasz wielu ekspertów z branży marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Krawat
spotkania branżowe z pracownikami
Uścisk dłoni
zajęcia prowadzone przez praktyków
przygotowanie do pracy zawodowej
Medal
zawód pożądany na rynku pracy

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 16 września
czesne już od
325 zł
300 zł
miesięcznie

Zapisując się do 16 września, zyskujesz:

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego

 

    Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 800 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
Maria

Pierwszy raz zetknęłam się z WSB jeszcze w gimnazjum, na targach edukacyjnych. Wybrałam tę uczelnię, ponieważ zainteresował mnie kierunek marketing i sprzedaż, którego nie widziałam nigdzie indziej. Po semestrze nauki 
z pewnością mogę powiedzieć, że większość wykładowców to świetni ludzie. Zajęcia są ciekawe i z przyjemnością biorę w nich udział. W wolnym czasie zajmuję się rękodziełem, dlatego w przyszłości chciałabym otworzyć własną firmę i sprzedawać produkty wykonane własnoręcznie.

Maria Połczyńska

studentka WSB

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

marketing
Poznasz specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
Zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu planowania i analiz marketingowych
Nauczysz się technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego.
Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords oraz poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych i PR.
Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
E - marketing
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 375 zł 400 zł
Innowacje w sprzedaży
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 375 zł 400 zł
Komunikacja marketingowa i nowe media
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 375 zł 400 zł

Program studiów

  • BHP
  • Podstawy socjologii
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych
  • Podstawy zarządzania
  • Zarządzanie zespołem
  • Podstawy marketingu
  • Prawo handlowe
  • Technologia informacyjna
  • Mikroekonomia
  • Psychologia w marketingu
  • Techniki sprzedaży
  • Zarządzanie produktem
  • Negocjacje w...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jacek Kall
dr hab. Maciej Błaszak
Michał Pajdak
wykładowca
dr inż. Magdalena Olejniczak

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż 

Absolwentka kierunku Towaroznawstwo na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.  Pracę naukowo – dydaktyczną rozpoczęła w roku 2012 prowadząc przedmioty...

prof. nadz. WSB dr hab. Jacek Kall

Profesor nadzwyczajny WSB, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki...

mgr Marcin Fijoł

Doradca Wsparcia Sprzedaży i Trener Biznesu wywodzący się z branży marketingowej, w której swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju oraz za granicą pracując zarówno po stronie agencji reklamowych oraz klienta. Pracował dla takich marek jak The Mirror, 20th Century Fox, Philips,...

Bartłomiej Majchrzak

Prawnik, konsultant, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, związany z WSB w Poznaniu od blisko 5 lat jako członek zespołów projektowych, wykładowca oraz p.o. menedżera kierunku Prawo w Biznesie (2013 - 2014). Od 2013 r. związany z Naveo Sowiński i Sęk sp. j. - firmą...

dr hab. Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany filozofii, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy) i Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja). Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Akademii im. Leona...

mgr Michał Pajdak

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem.  Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators.  Od 13 lat zajmuje się...

Anna Szajerska

Zawodowo związana z branżą marketingową od 12 lat. Jej praca koncentruje się wokół całościowej realizacji zadań związanych z kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem marki. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, jest konsultantką ds. strategii i wizerunku marki. W jej portfolio...

mgr Maja Błaszak

Menedżer kierunku administracja
Jeśli lubisz to, co robisz, to nigdy w życiu nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia.
Każdego dnia w pracy szukam wyzwań, każdy nowy dzień stawia przede mną nowe zadania i zaskakuje mnie. To pozwala mi czuć się świetnie, każdego dnia,...

dr inż. Piotr Szafer

Prowadzi zajęcia z technologia informacyjnej, narzędzi informatyki, arkusz kalkulacyjnego w finansach oraz towaroznawstwa. Prowadził własną działalność w zakresie usług informatycznych. Kierunkami zainteresowań są praktyczne aplikacje w zakresie budowy podstaw społeczeństwa...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Dla kogo?

To kierunek dla osób, które:

  • interesują się skuteczną sprzedażą i zarządzaniem projektami
  • z łatwością poruszają się w social mediach 
  • chcą budować swoją sieć kontaktów branżowych
  • lubią pracę z ludźmi i mają wysokie zdolności interpersonalne
  • są kreatywne i myślą nieszablonowo 
  • nie boją się wyzwań i pracy pod presją czasu
  • mają zdolności sprzedażowe i negocjacyjne.

 

 

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia

ul. Powstańców Wielkopolskich 5 budynek GG, pokój 03, parter
Adres korespondencyjny: ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

E-mail: rekrutacja-1stopien@wsb.poznan.pl
Tel.: 61 655 33 00 532 795 478 Infolinia: 61 635 00 31

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00-16:00
  • śr: 10:00-15:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF