Jacek Kall
dr hab. Jacek Kall, profesor UWSB Merito

Profesor nadzwyczajny UWSB Merito, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki na temat marki, wydanej w języku polskim („Silna marka”). Współtworzył Businessman Magazine. Członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska. Ma duże doświadczenie praktyczne, głównie w obszarze badań rynku i marketingowych oraz kreowania marek (od lat współpracuje z poznańską agencją Soul&Mind, specjalizującą się w brand design).

Studia ukończył w Akademii Ekonomicznej (obecnie: Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu; tam też się doktoryzował i habilitował.

Michał Pajdak
Michał Pajdak

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem.  Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators.  Od 13 lat zajmuje się komunikacją z klientem, sprzedażą i komercjalizacją innowacyjnych technologii IT w branży FMCG i retail. W trakcie kariery zawodowej związany był na kierowniczych stanowiskach z Opus Capita (dawniej Itella Information – spółka technologiczna należąca do fińskiej poczty), Instytutem Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska, COMARCH S.A., LIDL, Jeronimo Martins. Obecnie: zarządza spółką AppGration Sp. z o.o.  – działającej w obszarze integracji aplikacji (danych) w chmurze (iPaaS) na bazie technologii – Youredi – Cool Vendor by Gartner 2014, a także komercjalizuje aplikację BLIX – Promocje w Telefonie, która integruje promocje handlowe dla ponad 500 000 użytkowników i jest największa aplikacją w kategorii promocje mobilne w Polsce. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Adam Mickiewicza, na Politechnice Poznańskiej, na Uniwersytecie WSB Merito, mentorem w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych.   W 2012 był sędzią w Polish National Sales Award. Jest członkiem stowarzyszenia Top 500 Innovators, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Specjalizuje się w:

  •  Tworzeniu i wprowadzaniu innowacji na rynek
  •  Przedsiębiorczości (program na Politechnice Poznańskiej)
  •  Mentoringu i tworzeniu Startup’ów
  •  Współpracy instytucji badawczych z podmiotami komercyjnymi
  •  Pobudzaniu kreatywności pracowników i organizacji
  •  Komunikacji z klientem (np. poprzez Elevator Pitch)
  •  Design Tinkigiem  (jeden z pierwszych programów w Polsce na Uniwersytecie WSB Merito)
  •  Strategii marketingowej (program na Uniwersytecie WSB Merito)
  •  Strategiach produktu (program na Uniwersytecie WSB Merito)
  •  Kreowaniu wizerunku organizacji ( program na UAM)
  •  Budowaniu i zarządzaniu ekosystemami biznesowymi (klienci prywatni)
  •  Wprowadzaniu innowacyjnych metod sprzedaży.
  •  Produktywności (lifehacking / growthhacking)
  •  Rozwoju osobistym w aspekcie budowania kariery zawodowej
  •  Przywództwie
Bartłomiej Majchrzak

Prawnik, konsultant, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, związany z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu od blisko 5 lat jako członek zespołów projektowych, wykładowca oraz p.o. menedżera kierunku Prawo w Biznesie (2013 - 2014). Od 2013 r. związany z Naveo Sowiński i Sęk sp. j. - firmą doradczą wspierającą kancelarie prawne w rozwoju. Dzięki współpracy z dziesiątkami kancelarii prawnych różnej wielkości posiada szeroką wiedzę o specyfice branży i pracy prawnika. Do zainteresowań zawodowych zalicza w szczególności prawo prywatne, ochronę i przetwarzanie danych osobowych oraz zarządzanie własnością intelektualną. Dzięki pracy jako wykładowca, trener i szkoleniowiec realizuje swoje powołanie: skutecznie dzieli się wiedzą, inspiruje, przekonuje do swoich pomysłów i zaraża entuzjazmem. Do prywatnych pasji zalicza wspinaczkę i himalaizm, muzykę elektroniczną i współczesną historię Polski.
 

Karolina Oleksa
dr Karolina Oleksa-Marewska

Doktor nauk o zarządzaniu, psycholog- ukończyła dwie specjalności magisterskie: psychologię kliniczną oraz psychologię pracy i organizacji. Absolwentka studiów licencjackich z zarządzania, specjalność International Business. Dyplomowany trener kompetencji miękkich, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Dyplomowany terapeuta poznawczo-behawioralny- zdobyte umiejętności i wiedza pomagają w prowadzeniu indywidualnych sesji rozwojowych z menedżerami i pracownikami.  Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu- przeprowadziła już ponad 1500 godzin dydaktycznych. Autorka ponad 60 artykułów z tematyki psychologii, zarządzania oraz samodoskonalenia. 

Umiejętności trenerskie rozwija od 2012 roku, przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń i warsztatów dla firm oraz instytucji szkolnictwa. Realizowała projekty dla podmiotów takich jak Żabka, Bridgestone, Międzynarodowe Targi Poznańskie, bank PKO SA, Teb Edukacja, a także dla mikro i małych przedsiębiorstw. Współpracuje z firmami szkoleniowymi takimi jak MM Solution oraz Enterprise Advisors oraz z Instytutem Analiz Społecznych Quantum jako ekspert w dziedzinie zarządzania i psychologii oraz TOC Strategy Institute jako konsultant i diagnosta organizacyjny.

Agnieszka Markiewicz
Agnieszka Markiewicz

Lubię ludzi. Dlatego wybrałam taki zawód. Od początku mojej ścieżki zawodowej zajmuję się słowem. Pisanym, mówionym, dobrym i głównie polskim. Ukończyłam studia filologiczne na uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mam za sobą studia podyplomowe z komunikacji biznesowej, negocjacji na poznańskim UEP oraz coachingu z elementami psychologii w biznesie na SWPS. Nie przypadkiem od 12 lat pracuję w marketingu. Nie przypadkiem PR, komunikacja i content marketing to mój konik. Podobnie jak eventy (na dużą skalę) i zwinne zarządzanie projektami. A gdy mam chwilę, chętnie łapię za mikrofon i budzę w sobie scenicznego zwierzaka.