Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem.
  • Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
  • Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej.
  • Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie.
  • Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów.
  • Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. obsługi klienta
  • doradca klienta
  • customer success manager
  • project management office specialist
  • customer service specialist
  • customer experience specialist
  • specjalista ds. UX
  • CX strategy specialist

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: BalanGo, MarkMe, Grupa Icea, Semcore.
  • Dzisiejszy klient dysponuje ogromnym wyborem, zarówno pod kątem ilości oferowanych na rynku dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, jak nigdy do tej pory zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim.
Nauka zdalna

Program studiów

Program studiów

 

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • E-marketing
  • Marketing relacji
  • Obsługa klienta
  • Badania marketingowe w analizie potrzeb klientów
  • Media i komunikacja kryzysowa
  • Automatyzacja marketingu
  • Customer engagement
Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

E-mail: rekrutacja-1stopien@poznan.merito.pl
Tel.: 61 655 33 00 600 851 082

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF