Program studiów

Menedżer marketingu i sprzedaży to osoba, która odpowiada za kreowanie i realizację działań marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstwa. Do głównych obowiązków takiego menedżera należą: kierowanie działem marketingu i handlu, prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych, opieka nad kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji i sprzedaży, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.

Przedmioty specjalnościowe*

Organizacja i kierowanie działem sprzedaży
Techniki sprzedaży
Psychologia zachowań konsumenckich
Kształtowanie relacji interpersonalnych
E-biznes
Negocjacje w biznesie
Strategie marketingowe i sprzedażowe
Psychologia marketingu i sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Komunikacja marketingowa
Public relations
Audyt marketingowy
Zarządzanie relacjami z klientami

 

 

* wykaz przedmiotów może ulec niewielkim modyfikacjom