Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Wykorzystania nowoczesnych technik sprzedaży.
- Prowadzenia skutecznych działań marketingowych i PR w przedsiębiorstwie.
- Zasad skutecznej rozmowy z klientem.
- Prowadzenia marketingu relacyjnego oraz badań marketingowych.
- Prowadzenia negocjacji handlowych z klientem indywidualnym i instytucjonalnym.
- Planowania i organizowania pracy działu marketingu w przedsiębiorstwie.

Praca dla Ciebie
działy marketingu i promocji przedsiębiorstw i instytucji
działy public relations przedsiębiorstw i instytucji
agencje reklamowe i badawcze
działy prasowe instytucji i firm
firmy konsultingowe i handlowe
media tradycyjne i elektroniczne.

Opinie studentów

Jestem związany z marketingiem od 12 lat, dlatego wybierając studia, miałem bardzo wysokie wymagania - co do jakości nauki i samego studiowania. Dla mnie życie studenckie to przede wszystkim zgrana grupa osób, które mogą na siebie liczyć. Dziś, w pogoni za karierą, spotkanie ludzi, którzy chętnie sobie pomagają i siebie wspierają, jest czymś niezwykłym. Cieszę się, że w WSB pomimo różnic w wieku i doświadczeniu wszyscy - wykładowcy i studenci - stanowimy jedną drużynę.
- Globalny rynek reklamowy będzie się odradzał po spowolnieniu w 2020 roku, osiągając w 2022 roku dynamikę na poziomie 9,1%. Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,7% w 2023 roku i 7,4% w 2024 roku, przede wszystkim ze względu na to, że marki będą nadal wykorzystywać reklamę do pobudzania dalszego rozwoju w obszarze e-commerce. Oznacza to zwiększone zapotrzebowanie w najbliższych latach na specjalistów ds. marketingu i reklamy: Advertising Expenditure Forecasts, Zenith, 12.2021 (źródło)
- Określanie i zaspokajanie potrzeb klientów, budowanie ich lojalności a także wzbudzanie i utrzymywanie u klientów nowych potrzeb stają się kluczowymi zagadnieniami we współczesnych przedsiębiorstwach. Skuteczny menedżer marketingu i sprzedaży jest kluczem do sukcesu rynkowego współczesnych organizacji.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 15 sierpnia, zyskujesz:
- 300 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej!
Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
Program studiów
Menedżer marketingu i sprzedaży to osoba, która odpowiada za kreowanie i realizację działań marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstwa. Do głównych obowiązków takiego menedżera należą: kierowanie działem marketingu i handlu, prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych, opieka nad kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji i sprzedaży, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl
Tel.:
77 401 94 44
77 401 94 01/02/03
539 670 648
539 670 650
698 932 970
- pn-pt: 09:00-17:00
- so: 09:00-13:00