Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się identyfikować i interpretować obecne i nadchodzące trendy. Zdobędziesz umiejętności w zakresie dostrzegania nowych kierunków w różnych dziedzinach, takich jak moda, technologia, kultura czy gospodarka, oraz dowiesz się, co jest kluczowe dla przewidywania zmian i innowacji.
  • Poznasz techniki i narzędzia analizy danych, które są niezbędne do podejmowania strategicznych decyzji.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat roli AI w przewidywaniu i rozumieniu zmian, dających perspektywę na przyszłe kierunki rozwoju technologii.
  • Nauczysz się, jak rozwijać kompetencje przyszłości w ramach Kariery 4.0. Zdobędziesz umiejętności, które są kluczowe dla odniesienia sukcesu w dynamicznie zmieniającym się środowisku zawodowym i technologicznym, przygotowując się do wyzwań przyszłej pracy.

 

Dziewczyna pisząca notatki

Praca dla Ciebie

  • W agencjach marketingowych i reklamowych, jako strateg marketingowy, wykorzystując analizę trendów do tworzenia skutecznych kampanii
  • Jako analityk mediów, śledząc i interpretując trendy w mediach cyfrowych i komunikacji
  • W agencjach doradztwa strategicznego, jako analityk trendów
  • W działach badań i rozwoju, jako specjalista ds. trendów i innowacji, pomagając w kształtowaniu przyszłych produktów i usług poprzez przewidywanie zmian na rynku i preferencji konsumentów
  • Jako analityk danych
  • Jako badacz lub wykładowca, dzieląc się swoją wiedzą i prowadząc dalsze badania w dziedzinie trendwatchingu i analizy danych
  • W startupach, jako ekspert ds. innowacji, pomagając w kształtowaniu strategii biznesowych

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Warsztaty z liderami branży i z uznanymi ekspertami z dziedziny trendwatchingu.
  • Współorganizacja Dni Technologii i Mediów Cyfrowych, co umożliwia zdobycie globalnej perspektywy na rozwijającą się branżę.
  • Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
  • Dostęp do ekskluzywnych raportów i badań branżowych.
  • Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab.
Dziewczyna trzymająca piłeczkę z logotypem Merito

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
340 zł
273 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 273 zł.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

zdjecie
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt w Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami PR, marketingu i...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF