Co zyskujesz, studiując media i komunikację w biznesie?

Media i komunikacja w biznesie

Poznajesz nowoczesne techonologie multimedialne i najnowsze trendy w komunikacji multimedialnej.

 

MiK_2

Uczysz się m.in., jak zadbać o profesjonalny PR w mediach, organizować i relacjonować wydarzenia (eventy), budować strategię medialną, czy też zarządzać mediami społecznościowymi i mobilnymi w biznesie.

MiK_3

Możesz zrealizować 6-miesięczne praktyki w formie zajęć online, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w czasie, który jest dla Ciebie najdogodniejszy.

MiK_4

Bierzesz udział w interesujących zajęciach, które w 90% prowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem.

Monitor
partnerem kierunku jest TVP 3 Opole
Uścisk dłoni
praktyczny charakter studiów
Tryby
dostęp do nowoczesnych technologii audiowizualnych
Projekt
aktywizujące metody kształcenia, warsztatowy charakter zajęć

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu!

do 10 lutego
czesne już od
295 zł
245 zł
miesięcznie

Zapisując się do 10 lutego, zyskujesz:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego

  • dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej. 

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej.
Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

MiK_5
Sposobów wypromowania siebie, swojej firmy, instytucji, pomysłu lub wydarzenia w mediach
Nagrywania podcastów, tworzenia webinarów, nagrywania filmów promocyjnych, prowadzenia blogów i zarządzania social mediami

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Media społecznościowe w biznesie
Niestacjonarne Od marca
od 260 zł 310 zł

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

 

Program nauczania składa się z trzech typów przedmiotów kształcenia: ogólnych (np. Elementy psychologii społecznej, Podstawy ekonomii, Socjologia, Etyka biznesu i mediów), kierunkowych i podstawowych (np. Instrumentarium reklamy i PR, Copywriting, Procesy komunikacji medialnej, Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach, Nowe media i e-PR) oraz specjalnościowych (w zależności od wybranej specjalności np. Psychologia biznesu, Personal branding, Media społecznościowe i mobilne w biznesie, Video marketing, Kampanie zintegrowane, Podcasty i realizacja dźwięku).

 

Proponowany w ramach kierunku media i komunikacja w biznesie program nauczania pozwala na osiągnięcie następujących korzyści:

  • wyposażenie studenta w wiedzę ogólną, kierunkową i specjalistyczną;
  • umożliwienie indywidualnego kształtowania programu studiów przez studenta dzięki możliwości wyboru z szerokiej listy przedmiotów do wyboru, co zwiększa elastyczność studiowania i umożliwia dostosowanie programu do konkretnych potrzeb studenta i aktualnych wymogów rynku pracy;
  • umożliwienie korzystania z programów wymian i staży za granicą tj. Erasmus;
  • udział studentów w wybranych przedmiotach prowadzonych w języku angielskim.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Anna Zięty
Ewa Kosowska Korniak
Dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska
Maria Buszman_2
Mateusz Magdziarz
Sylwia Nieckarz
dr Anna Zięty

Dr nauk społecznych, pedagog medialny i medioznawca, menadżer kierunku media i komunikacja w biznesie, kierownik studiów podyplomowych. Certyfikowany tutor, metodyk nauczania on-line, trener szkoleń komunikacyjnych i technologicznych. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu...

dr Ewa Kosowska-Korniak

dr nauk prawnych, prawnik i politolog, mediator sądowy. Dyrektor Wojewódzkiego Centrum Arbitrażu i Mediacji w Opolu przy Opolskiej Izbie Gospodarczej. Współautorka podręcznika „Inspektor ochrony danych”, zaangażowana w prace zespołu opracowującego kwalifikacje rynkowe z obszaru...

dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Politolog, medioznawca, wykładowca, dziennikarz. Była współwłaścicielka pierwszej w Polsce firmy skupiającej dziennikarzy freelacerów Dedlajn (Warszawa).  W czasie kariery dziennikarskiej pracowała m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „Życiu”, a wcześniej odbyła staż w...

dr Maria Buszman

Ekspertka w zakresie public relations. Wspiera w rozwoju firmy, instytucje i osoby poprzez doskonalenie ich działań w zakresie komunikacji, public relations i promocji. 

Jest prezesem firmy Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowcą akademickim. Od 2001 roku doradza,...

Mateusz Magdziarz

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Opolskim. Studia MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Dziennikarz z doświadczeniem telewizyjnym i internetowym (m.in. TVO Telewizja Opolska, 24opole.pl), rzecznik prasowy (UM w Opolu) a od 2016 roku dyrektor i redaktor...

Sylwia Nieckarz

Dziennikarz, psycholog, psychoterapeuta uzależnień, słuchaczka szkoły Dialogu Motywującego we Wrocławiu, mediator, przez 15 lat pracowała jako reporterka TVP3 Opole.

Autorka reportaży i filmów dokumentalnych, głównie o tematyce społecznej, pomysłodawczyni kampanii...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole

E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl
Tel.: 77 401 94 44 77 401 94 01/02/03 539 670 648 539 670 650 698 932 970

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00-17:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF