Co zyskujesz, studiując media i komunikację w biznesie?

Media i komunikacja w biznesie

Aktualną wiedzę i umiejętności z obszaru komunikacji społecznej, poznajesz technologie cyfrowe, narzędzia on-line oraz najnowsze trendy w budowaniu strategii medialnych.

 

MiK_2

Uczysz się m.in., jak zadbać o profesjonalny wizerunek w mediach, organizować i relacjonować wydarzenia (eventy), budować relacje z mediami, a także strategie PR czy też zarządzać mediami społecznościowymi oraz mobilnymi w biznesie.

MiK_3

Możesz zrealizować 6-miesięczne praktyki w formie zajęć online, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w czasie, który jest dla Ciebie najdogodniejszy.

MiK_4

Bierzesz udział w interesujących zajęciach, które w 90% prowadzą praktycy, osoby zarządzające mediami, pracownicy działu PR, dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem. Partnerami kierunku są m.in. firmy, fundacje, agencje interaktywne oraz media np. TVP 3 Opole, Radio Opole.

Monitor
partnerami kierunku są m.in. agencje komunikacyjne, fundacje oraz lokalne media
Uścisk dłoni
praktyczny charakter studiów
Tryby
dostęp do technologii multimedialnych i specjalistycznych narzędzi np. Brand 24
Projekt
aktywizujące metody kształcenia, warsztatowy charakter zajęć

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 30 czerwca
czesne już od
327 zł
277 zł
miesięcznie

Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,  
  • dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej. 

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej!
Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

dr Anna Zięty_2

Media i Komunikacja w Biznesie to unikatowy, bardzo praktyczny, a także interdyscyplinarny kierunek studiów, który jest skierowany do osób, które chcą pracować jako specjaliści ds. komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, social mediów czy public relations. Program studiów dostosowany jest do realnych problemów i wyzwań współczesnego rynku pracy. Zaprosiliśmy do współpracy nie tylko wykładowców z bogatym doświadczeniem akademickim, ale również praktyków, którzy prowadzą własne firmy, ludzi ze świata mediów, otwartych i chętnych do dzielenia się wiedzą oraz umiejętnościami. Zajęcia dydaktyczne mają charakter warsztatowy podczas, których dyskutujemy, analizujemy case study czy korzystamy z profesjonalnego oprogramowania np. do monitoringu social mediów. Poza tradycyjnymi wykładami czy ćwiczeniami studenci mogą uczestniczyć w licznych webinarach, konferencjach czy spotkaniach branżowych. Gorąco polecam ten kierunek studiów, bo wierzę, że dzięki niemu można spotkać na swojej drodze niesamowitych ludzi, poszerzać horyzonty, rozwijać potencjał intelektualny i zmieniać otaczającą nas rzeczywistość!

dr Anna Zięty

menedżer kierunku

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

MiK_5
Zgłębisz tajniki zasad skutecznej komunikacji w biznesie, a także poznasz świat mediów tradycyjnych oraz cyfrowych
Zrozumiesz na czym polega sztuka błyskotliwych, wciągających odbiorcę wystąpień publicznych
Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania wizerunkiem osobistym, instytucji publicznej lub firmy
kierunki
Jak skutecznie prowadzić firmowe profile w social mediach, strony WWW oraz blog
śtp 2021
warsztaty 2.0
Poznasz “od kuchni” zasady organizacji różnych typów wydarzeń medialnych
Rozmowa kobiety i mężczyzny
Nawiązywać i budować długofalowe relacje z mediami.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
od 295 zł 345 zł
od 295 zł 345 zł
Media społecznościowe w biznesie
Tradycyjne Hybrydowe
od 295 zł 345 zł

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

 

Program nauczania składa się z trzech typów przedmiotów kształcenia: ogólnych (np. Elementy psychologii społecznej, Podstawy ekonomii, Socjologia, Etyka biznesu i mediów), kierunkowych i podstawowych (np. Instrumentarium reklamy i PR, Copywriting, Procesy komunikacji medialnej, Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach, Nowe media i e-PR) oraz specjalnościowych (przedmioty specjalnościowe są szczegółowo opisane w zakładkach dotyczących poszczególnych specjalności.).

 

Proponowany w ramach kierunku media i komunikacja w biznesie program nauczania pozwala na osiągnięcie następujących korzyści:

  • wyposażenie studenta w wiedzę ogólną, kierunkową i specjalistyczną;
  • umożliwienie indywidualnego kształtowania programu studiów przez studenta dzięki możliwości wyboru z szerokiej listy przedmiotów do wyboru, co zwiększa elastyczność studiowania i umożliwia dostosowanie programu do konkretnych potrzeb studenta i aktualnych wymogów rynku pracy;
  • umożliwienie korzystania z programów wymian i staży za granicą tj. Erasmus;
  • udział studentów w wybranych przedmiotach prowadzonych w języku angielskim.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Anna Zięty
dr Dagmara Kawoń-Noga
ad
Maria Buszman_2
zdjecie
Ewa Kosowska Korniak
zdjecie
Mateusz Magdziarz
ewelina Salwuk-Marko
gs
Sylwia Nieckarz
Dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska
dr Anna Zięty

Dr nauk społecznych, pedagog medialny i medioznawca, menadżer kierunku media i komunikacja w biznesie, kierownik studiów podyplomowych. Certyfikowany tutor, metodyk nauczania on-line, trener szkoleń komunikacyjnych i technologicznych. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu...

dr Dagmara Kawoń-Noga

Pedagog, wykładowca akademicki, nauczyciel bibliotekarz. Pracuje w obszarach informacji, komunikacji i edukacji. Badacz kultury pedagogicznej i czytelniczej. W latach 2012-2016 dyrektor Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu. Pracownik Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w...

Katarzyna Sekścińska

Właścicielka studia make me. Doradca wizerunkowy, stylista i specjalista ds. PRu w branży modowej. 
"W make me. łączę usługi profesjonalnego personal shoppera i stylisty z ofertą z zakresu personal brandingu. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu pomagam moim klientom budować...

dr Maria Buszman

Ekspertka w zakresie public relations. Wspiera w rozwoju firmy, instytucje i osoby poprzez doskonalenie ich działań w zakresie komunikacji, public relations i promocji. 

Jest prezesem firmy Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowcą akademickim. Od 2001 roku doradza,...

dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt na Wydziale Ekonomicznym w Opolu Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w...

dr Ewa Kosowska-Korniak

dr nauk prawnych, prawnik i politolog, mediator sądowy. Dyrektor Wojewódzkiego Centrum Arbitrażu i Mediacji w Opolu przy Opolskiej Izbie Gospodarczej. Współautorka podręcznika „Inspektor ochrony danych”, zaangażowana w prace zespołu opracowującego kwalifikacje rynkowe z obszaru...

Danuta Studencka-Derkacz

doktor nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego,...

Mateusz Magdziarz

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Opolskim. Studia MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Ukończył FIFA/CIES Executive Programme in Sports Management realizowany w Polsce przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dziennikarz z kilkunastoletnim...

Ewelina Salwuk-Marko

 redaktor naczelna portalu Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. Wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej...

Małgorzata Sacała

Trener głosu, wokalistka, YouTuberka, przedsiębiorca, wolontariuszka. W niecałe dwa lata zbudowała na YouTube opinię eksperta w dziedzinie techniki śpiewu (ponad 100 tys. subskrypcji), została doceniona przez wielu popularnych polskich artystów za jej rzeczowe analizy oraz stworzyła...

Sylwia Nieckarz

Dziennikarz, psycholog, psychoterapeuta uzależnień, słuchaczka szkoły Dialogu Motywującego we Wrocławiu, mediator, przez 15 lat pracowała jako reporterka TVP3 Opole.

Autorka reportaży i filmów dokumentalnych, głównie o tematyce społecznej, pomysłodawczyni kampanii...

dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Politolog, medioznawca, wykładowca, dziennikarz. Była współwłaścicielka pierwszej w Polsce firmy skupiającej dziennikarzy freelacerów Dedlajn (Warszawa).  W czasie kariery dziennikarskiej pracowała m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „Życiu”, a wcześniej odbyła staż w...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole

E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl
Tel.: 77 401 94 44 77 401 94 01/02/03 539 670 648 539 670 650 698 932 970

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00-17:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF