Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się budować strategię marketingową w mediach. społecznościowych, która przyciąga uwagę i generuje imponujące zasięgi.
  • Dowiesz się jak tworzyć kampanie marketingowe w mediach społecznościowych.
  • Zaczniesz być na bieżąco z najnowszymi algorytmami i politykami mediów społecznościowych, aby skutecznie promować swoją firmę.
  • Dowiesz się jak zostać ekspertem w analizie zachowań użytkowników na stronie internetowej i jak optymalizować strony w celu zwiększenia konwersji.

 

Dziewczyna rozmawiająca przez telefon

Praca dla Ciebie

  • W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami w mediach społecznościowych
  • W mediach cyfrowych, tworząc i zarządzając treścią dla witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych platform cyfrowych
  • W dziale badań rynkowych, zbierając i analizując dane, które pomagają firmom podejmować trafne decyzje biznesowe
  • W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych
  • Jako specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Współorganizacja Dni Technologii i Mediów Cyfrowych, co umożliwia zdobycie globalnej perspektywy na rozwijającą się branżę.
  • Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
  • Projektowanie i realizacja własnych kampanii w mediach społecznościowych dla prawdziwych klientów.
  • Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów cyfrowych i aplikacji mobilnych.
Dziewczyna zapisująca notatki

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
340 zł
273 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 273 zł.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

zdjecie
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt w Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami PR, marketingu i...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF