Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

Studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) Uniwersytetu WSB Merito możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej, zdaniu matury i odebraniu świadectwa dojrzałości. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. 

 

lic

Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem Uniwersytetu WSB Merito.  

 

Co zyskujesz, zakładając konto: 

  • proces rekrutacji przejdziesz online, 

  • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu, 

  • sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów, 

  • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.  

 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.  

Rekrutacja z Kontem Kandydata

KROK 1

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu. 

KROK 2

Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito. 

 

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi. 

KROK 3

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie! 

 

KROK 4

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!   

KROK 5

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu,

  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Rekrutacja bez zakładania konta

KROK 1

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.  

KROK 2

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.  

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy  o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić. 

W przypadku kierunku Kosmetologia oraz Dietetyka - dodatkowo wymaganym dokumentem jest zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza uprawnionego do przeprowadzenia badań profilaktycznych na terenie RP, stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia nauki na wybranym kierunku.

Placówki w których można uzyskać zaświadczenie to między innymi: 

  • PolMed Gdańsk, al. Grunwaldzka 82 (CH Manhattan)
  • Promeda, Gdynia ul. Artura Grottgera 18

 

KROK 3

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:  

  • przychodząc osobiście, 

  • korzystając z wrzutni na dokumenty, 

  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem.

KROK 4

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym! 

KROK 5

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 

  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Projekt
WAŻNE INFORMACJE
  • W przypadku niskiego naboru na wybrany przez kandydata kierunek, rodzaj lub formę studiów Uczelnia może podjąć decyzję o jego nieuruchomieniu, nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć dla naboru letniego i 7 dni dla naboru zimowego. Szczegółowe zasady precyzuje regulamin studiów.
  • W przypadku nieuruchomienia kierunku, rodzaju lub formy studiów Student ma prawo podjąć kształcenie na innym kierunku, rodzaju lub formie studiów, na który nabór nie został zamknięty do chwili złożenia przez Studenta deklaracji o jego wyborze oraz dla którego Student spełnia warunki rekrutacyjne. 
  • Uruchomienie przez Uczelnię specjalności na danym kierunku studiów jest uzależnione od zgłoszenia się odpowiedniej liczby studentów i podjęcia przez nich nauki na danej specjalności. Szczegółowe zasady precyzuje Regulamin studiów.