Tomasz Lewandowski

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 2004 r. wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu i Chorzowie, wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w zakresie funduszy UE; 17 letnie doświadczenie w zarządzaniu środkami UE w instytucjach wdrażających fundusze UE w Wielkopolsce; Doświadczenie w pisaniu wniosków o dofinansowanie i rozliczaniu projektów UE. Doświadczenie w zarzadzaniu projektami UE.   

dr Małgorzata Kośmicka

Dr nauk ekonomicznych – praktyk biznesu, trener, wykładowca, konsultantka oraz coach z wieloletnim doświadczeniem. Certyfikowany trener/ facylitator DISC.
Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania strategicznego, zarządzania sprzedażą oraz zarządzania ludźmi, mentoringu. Posiada doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu sprzedażą w przedsiębiorstwach. Od 2003 roku doradza menedżerom jak zarządzać swoim zespołem i rozwiązywać problemy, opracowuje i pomaga we wdrożeniu programów nastawionych na budowę lub aktualizację strategii działania, strategii sprzedaży, strategii marketingowej oraz na poprawę efektywności sprzedaży.
Współpracuje zarówno z przedsiębiorstwami (w tym z firmami polskimi i międzynarodowymi, m.in. produkcyjnymi i handlowymi) jak i uczelniami wyższymi, urzędami oraz ngo. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Fundator oraz prezes Nawigator Pro Fundacji Dobrych Praktyk Zarządzania w latach 2013 do 2019. Założyciel sieci organizacji pozarządowych „Działamy Razem”, w latach 2013-2018 członek zarządu tej sieci. Autorka szeregu publikacji na temat zarządzania, sukcesji i mentoringu.
Szkolenia prowadzi od 2003 roku, coaching od 2010 roku. Przeprowadziła ponad 3500 dni szkoleń oraz ponad 3500 godzin coachingu dla kadry zarządzającej wyższego, średniego oraz niższego szczebla.
Laureatka nagrody Prezesa firmy Roto Frank Okucia Budowlane Sp. z o.o. „Cała Naprzód” za samodzielne opracowanie i efektywne wdrożenie koncepcji dystrybucji elementów budowlanych ROTO w latach 1998- 2000”. Autorka i realizator kompleksowych projektów szkoleniowych oraz doradczych mających na celu budowę lub aktualizację strategii działania, przeprowadzenie analiz strategicznych i opracowanie planów rozwojowych wykonanych m.in. na rzecz: Projprzem S.A., Agrobex Sp. z o.o., Retail Partners Polska Sp. z o.o., ITM Baza Poznańska Sp. z o.o., Profim Sp. z o.o., Wacker Neuson Sp. z o.o., ZPM Biegun, Adam’s Sp. z o.o., Adboard Sp. zo.o.
Uwielbia aktywny wypoczynek na łonie przyrody, chodzi po górach, biega, jeździ rowerem.

Sławomir Kośmicki

Praktyk biznesu, od 20 lat prowadzi firmę Nawigator Doradztwo Gospodarcze. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń, coachingu i doradztwa.
Absolwent Politechniki Poznańskiej, MBA na AE i Georgia States University, ukończył Psychologię w Zarządzaniu na UAM Poznań.
Zajmuje się kompetencjami pracowników, ustalaniem strategii przedsiębiorstw, wartościowaniem wynagrodzeń.

Alicja Szczepańska

Lektorka i trenerka języków obcych z doświadczeniem w nauczaniu różnych grup wiekowych na wszystkich poziomach zaawansowania oraz tłumaczka tekstów biznesowych. Obecnie współpracuje z największą szkołą językową w Polsce, a także z kilkoma polskimi jak i zagranicznymi firmami prowadząc między innymi kursy in-company dostosowane do potrzeb klientów korporacyjnych. Magister kierunku filologia, etnolingwistyka o specjalności: język angielski i język hiszpański oraz absolwentka zarządzania i komunikacji w biznesie. Ukończyła też studia podyplomowe w zakresie tłumaczenia specjalistycznego. Posiada certyfikat C2 Proficiency, a także metodyczne certyfikaty Cambridge TKT. Jest pasjonatką brytyjskiej odmiany języka angielskiego i kultury hiszpańskiej, a w czasie wolnym uczy się języka francuskiego i czeskiego.

Paweł Inerowicz

Posiada 20 letnie doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu sprzedażą, zarządzaniu ludźmi. Doświadczenie w handlu zagranicznym w firmach: 
Konimpex Sp. z o.o. (Konin): dyrektor zakupów, dyrektor rozwoju
Kronospan Chemical Szczecinek Sp. z o.o.: dyrektor zakupów
Konimpex Sud SRL (Rumunia): Prezes Zarządu

Michał Isański

Adwokat. Prowadzi własną praktykę adwokacką ukierunkowaną na pomoc prawną oraz reprezentowane przedsiębiorców. Ukończył wyższe studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest członkiem Wielkopolskiej Izby Adwokackiej, gdzie odbywał aplikacje adwokacką. Absolwent podyplomowych studiów z zakresu ,,Bankowość. Prawne i Finansowe Aspekty Inwestycji’’. W swojej praktyce zawodowej zajmuje się między innymi zagadnieniami z zakresu szeroko rozumianego prawa gospodarczego.