Opis warsztatu
 

Marka rozumiana jest najczęściej jako nazwa, termin, znak, symbol lub połączenie tych elementów, których celem jest rozpoznanie towarów lub usług sprzedawcy i odróżnienie ich od ofert konkurencji. Marka to instrument budowania relacji z nabywcą za pomocą połączenia wartości funkcjonalnych i wartości dodanych. Nadanie charakteru unikatowości i rozpoznawalności własnej marce nie jest łatwe. Przedsiębiorstwo rodzinne ze swej istoty dysponuje szerokim spektrum wyróżników, które mogą stanowić element przewagi konkurencyjnej. W procesie budowy marki nie ma automatycznych i uniwersalnych rozwiązań. Proces ten ma wybitnie zindywidualizowany charakter. Celem warsztatu jest poszukiwanie takich elementów charakteryzujących uczestniczące w nim firmy rodzinne, które mogą stać się fundamentem ich własnej marki. Porozmawiamy o identyfikacji marek firm rodzinnych z wartościami, które chcą reprezentować. Spojrzymy na efektywność dotychczasowych kampanii marketingowych oraz przeanalizujemy, czy wpisują się w aktualne trendy.

Prowadzący

Marta Marczak - z wykształcenia socjolog, od 15 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek w sektorze FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Brand Manager w firmie spożywczej, następnie jako strateg i partner w Stratosferze, obecnie w PwC odpowiada za Zespół Strategii Marki.
Strona www: pwc.pl.

MIEJSCE
Warsztat odbędzie się w sali Bentley.