Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).

 

 Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

 

srs hybryda.png

Lata 2020 – 2023  pokazały, że sprzedaż internetowa rozwijała w bardzo szybkim tempie. Prognozy pokazują, że ten trend utrzyma się przez najbliższe  lata. Dlatego tak ważne jest istnienie marki w Internecie. Na tych studiach nauczysz się, jak z sukcesem sprzedawać online. Kierunek  E-commerce jest skierowany do osób, które chcą rozwinąć lub przenieść swój biznes do Internetu.

sp_podatkowa

Kierunek e-commerce jest kierunkiem realizowanym w 100% online. Podczas 9 miesięcy nauki, słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności sprzedaży i rozwoju marki w Internecie. Układając program studiów, wyszliśmy z założenia, że posiadanie dobrego produktu czy usługi to tylko część sukcesu. Obecność marki w Internecie, to szansa na sprzedaż naszych produktów i usług.  

sp_sesjalato_71

Cel studiów

Podczas 9 miesięcy nauki słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności sprzedaży i rozwoju marki w internecie. Studia nauczą słuchaczy, jak z sukcesem sprzedawać online, docierać do klientów,  pokażą, jakie są zagrożenia i możliwości tej formy biznesu. Warsztaty prowadzone są przez praktyków, którzy w e-commerce mają olbrzymie doświadczenie, które zdobyli popełniając błędy, przed którymi uchronią słuchaczy tego kierunku. Podczas studiów testowanych będzie wiele narzędzi, więc każdy będzie mógł z łatwością dopasować rozwiązania do własnego biznesu.  

Korzyści

  • Będziesz na bieżąco z trendami sprzedażowymi rynku e-commerce 

  • Dowiesz się co zrobić, krok po kroku, by stworzyć własny biznes online 

  • Poznasz skuteczne narzędzia do promowania własnej sprzedaży internetowej i zaistnienia w sieci 

  • Zdobędziesz umiejętność zbudowania silnej marki online 

  • Zobaczysz możliwości i zagrożenia wynikające z działania na tym rynku 

  • Będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez doświadczonych ekspertów znających i tworzących firmy na rynku e-commerce 

  • Będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych online, więc nie tracisz czasu na dojazdy na zajęcia. 

Dla kogo?

  • specjaliści ds. sprzedaży 
  • specjaliści ds. sprzedaży internetowej 
  • specjaliści ds. e-commerce 
  • pracownicy agencji PR  
  • specjaliści ds. rozwoju rynków 
  • specjaliści ds. marketingu internetowego 
  • właściciele firm 
  • menedżerowie 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-commerce.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paweł Tkaczyk
ewa baryła
Adrian Pakulski
Anita Walkowska
Michał Kukliński
Marcin Kuna
Damian Kołata
Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog...

Ewa Baryła

Opiekun merytoryczny kierunków „E-commerce” oraz „Akademia menadżera sprzedaży”. Właściciel firmy szkoleniowej WEM consulting, trener i handlowiec. Od dekady tworzy i prowadzi warsztaty dla firm działających na terenie całego kraju, m.in. z tematyki sprzedaży i negocjacji. Jako...

Adrian Pakulski

CEO agencji SEO Paq Studio i współwłaściciel spółki e-commerce'owej z branży motocyklowej Enduro7. Od 9 lat zajmuje się SEO i pozycjonowaniem w Google ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Odpowiedzialny za budowę strategii pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek dla firm B2B, B2C oraz...

Anita Walkowska

Absolwentka studiów wyższych z dziedziny zarządzania, specjalista ds marketingu internetowego, certyfikowany partner Google, konsultant, coach. Łączy kreatywność z wieloletnią praktyką w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu skutecznych strategii marketingu cyfrowego w zakresie szeroko...

Michał Kukliński

Od kilku lat z powodzeniem działa w branży SEO, obecnie jako CEO Agencji Marketingowej Efectownia. Zajmuje się tam szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W swoich działaniach stawia na kompleksowość, oferując swoim klientom pozycjonowanie stron www, prowadzenie profili w social...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. Marketingu Internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych, konsultant i analityk z...

Damian Kołata

E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Fiege. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń

E-mail: studia SP anna.adamczyk@wsb.torun.pl; studia MBA kinga.kolodziej@wsb.torun.pl
Tel.: studia podyplomowe +48 538 688 806

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF