Zostań słuchaczem studiów podyplomowych w WSB!

Zostań słuchaczem studiów podyplomowych w WSB!

Sytuacja, w której znaleźliśmy się w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa jest dla nas wszystkich czymś nowym. Pamiętaj jednak, że nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu – zapisz się na studia już dziś.

 

Studia podyplomowe możesz rozpocząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia zacząć studia podyplomowe.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Rekrutacja krok po kroku

Chcąc ułatwić Ci zapisanie się na studia i wypełnienie dokumentów, uprościliśmy proces rekrutacji. Od teraz nie musisz wychodzić z domu, aby zapisać się na studia i skorzystać z aktualnej promocji. Dużą część rzeczy załatwisz online! Wystarczy, że masz telefon komórkowy lub komputer i dostęp do Internetu.

Zapisz się na studia podyplomowe w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów podyplomowych wybierz jeden dla siebie – lista kierunków
  • Wypełnij formularz na stronie www.
  • Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rejestracji, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. W obecnej sytuacji prosimy, byś część z nich wysłał w formie elektronicznej na adres rekrutacja@wsb.torun.pl. Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Więcej o tym procesie przeczytasz w “Kroku 3”.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Aby zostać słuchaczem studiów podyplomowych w WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w wyznaczonym terminie poniższe dokumenty:

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail),
  • umowa o świadczenie usług edukacyjnych dla słuchaczy studiów podyplomowych (w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie, prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online),
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis do wglądu; dyplom koniecznie musi być podpisany pod fotografią)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 400 zł, którą można dokonać przelewem na konto numer 17 1240 6478 1111 0000 4949 7852  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: studia podyplomowe, imię i nazwisko osoby zapisującej się na studia oraz adres.

W pierwszej kolejności prosimy, byś wysłał nam e-mailem elektroniczne wersje dokumentów:

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail),
  • umowa edukacyjna (prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online),
  • skan dyplomu (jeżeli w tym roku przystępujesz do obrony i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, a teraz wyślij nam pozostałe dokumenty),
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 400 zł, którą można dokonać przelewem na konto numer 17 1240 6478 1111 0000 4949 7852  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: studia podyplomowe, imię i nazwisko osoby zapisującej się na studia oraz adres.

Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:

  • kserokopię dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych oraz dodatku/suplementu - zalegalizowanym lub zaopatrzonym w klauzulę apostille (oryginał do wglądu),
  • kserokopię tłumaczenia powyższych dokumentów sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.

 

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub kurierem.

KROK 3.

Wyślij komplet dokumentów e-mailem do Biura Rekrutacji
Możesz je wysłać e-mailem na 2 sposoby:

  1. Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj     kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij e-mailem naadres rekrutacja@wsb.torun.pl lub study@wsb.torun.pl (w przypadku Cudzoziemców). Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić funkcję skanera. Ich listę znajdziesz TUTAJ.
  2. Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując, lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe, wejdź na stronę i sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je na adres rekrutacja@wsb.torun.pl.

 

Jeśli swoje zdjęcie (jak do dowodu osobistego/paszportu) masz w wersji elektronicznej prosimy o przesłanie opisując go swoim nr PESEL, a przy dostarczaniu kompletu dokumentów przekażesz nam je w wersji papierowej. 

 

Nie masz swojego zdjęcia (jak do dowodu osobistego/paszportu) w wersji elektronicznej? To nie problem – w procesie rekrutacji niezbędne jest zdjęcie papierowe, które dostarczysz wraz z kompletem oryginalnych dokumentów, ale już teraz składając pozostałe dokumenty zarezerwujesz sobie miejsce na studiach i zachowasz promocję. 

 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online.  

 

Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Pamiętaj, że przy składaniu kompletu dokumentów kwestionariusz z podaniem, ślubowanie oraz umowa (w dwóch egzemplarzach) powinny być czytelnie podpisane imieniem i nazwiskiem.
 

Jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa maturalnego? Nic nie szkodzi, wyślij nam dokumenty, które już masz. Świadectwo maturalne doślesz lub dostarczysz po tym, jak ten ważny egzamin będzie już za Tobą.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś słuchaczem WSB!

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.

 

Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji

Biuro jest czynne w godzinach 8:00-16:00.Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Młodzieżowa 31A - Budynek A, pokój nr 004

Tel.: 566609213/212/211, 664286132/664285620/664426909/664285093 dostępny kontakt z pracownikami Biura Rekrutacji -Zapraszamy...

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00-16:00
wtorek: 08:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00

Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś.

do 29 kwietnia
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 29 kwietnia zyskujesz 1000 zł:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz 1200 zł:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.