Adrianna Nowak

Adrianna, jako korektor współpracowała z wieloma copywriterami, agencjami marketingowymi oraz eventowymi, dzięki czemu doskonale wie, o czym zapominają nawet eksperci. Jej specjalizacją jest pilnowanie, by treści były tak jakościowe, jak i również poprawne językowo, więc wie, jakie wytyczne musi spełnić „dobry tekst”. Ponadto, stale konsultuje i zajmuje się kwestiami organizacyjnymi przy okazji wielu swoich współprac. Umiejętności z zakresu zarządzania zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim. Natomiast swoją ponadprzeciętną kreatywność i zmysł estetyczny doszlifowała w Wyższej Szkole Artystycznej. Przez lata współpracowała z Teatrem Wielkim Operą Narodową w Warszawie.  

Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie dostępne narzędzia, techniki i metody, by skutecznie zareklamować, sprzedać lub komunikować w imieniu swoich klientów. Celem i misją jego działalności jest sprawienie, by „mali gracze” mogli konkurować z korporacyjnymi gigantami.
Przez lata związany z branżą artystyczną, wyrobił w sobie unikalne poczucie estetyki i odkrył, jak skutecznie docierać do ludzi. Wielokrotnie dzielił się swoją wiedzą (m.in. za pomocą: wykładów, poradników, konsultacji, kursów) i wie, na czym polega różnica między przedstawieniem wiedzy a przekazaniem jej.

Damian Kość

Założyciel agencji marketingowej GangArt, członek zarządu firmy „Manufaktura Inwestycji”, deweloper.
Damian Kość zdobył „Godło Jakości” w kancelarii prezydenta RP, „Laur Eksperta”, a jego biografia została wpisana do Encyklopedii Osobistości Rzeczpospolitej Polskiej – potrafi z każdego zrobić skutecznego sprzedawcę lub marketingowca.

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył agencję TXT4SEO, która miesięcznie dostarcza kilkaset artykułów dla przeróżnych branż. 
Oprócz tego konsultuje, szkoli i uczy młodych copywriterów, jak powinno się pisać. Czy to za pośrednictwem jego kanału na YouTube, czy to dzięki ebookom, czy w trakcie kursu – Kuba po prostu uwielbia dzielić się wiedzą z zakresu copywritingu!