Zostań studentem WSB!

Zapisz się na studia, nie wychodząc z domu

 

Od 20 maja nasze Biura Rekrutacji są dla Was znowu otwarte. Najważniejsze jest dla nas wspólne bezpieczeństwo, dlatego prosimy, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:

  • dezynfekcji rąk
  • noszenia maseczek
  • zachowania bezpiecznego dystansu.

Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla zdrowia. 

 

Studentem jednolitych studiów magisterskich możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu na uczelnię decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. Pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej zapisując się online. 

 

Chcąc ułatwić Ci zapisanie się na studia i wypełnienie dokumentów, uprościliśmy proces rekrutacji. Od teraz nie musisz wychodzić z domu, aby zapisać się na studia i skorzystać z aktualnej promocji. Dużą część rzeczy załatwisz online! Wystarczy, że masz telefon komórkowy i dostęp do komputera.

Zapisz się na studia I stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów magisterskich wybierz jeden dla siebie – lista kierunków
  • Wypełnij formularz na stronie www
  • Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rejestracji, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. W obecnej sytuacji prosimy, byś część z nich wysłał w formie elektronicznej na adres rekrutacja@wsb.torun.pl lub study@wsb.torun.pl (w przypadku zapisu na studia anglojęzyczne i Cudzoziemców). Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Więcej o tym procesie przeczytasz w “Kroku 3”.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
  • W przypadku specjalności anglojęzycznej, warunki przyjęcia szczegółowo precyzują zasady rekrutacji dla Cudzoziemców.
  • Od momentu zapisu online na studia masz na to 7 dni. Dokumenty możesz nam dostarczyć:
    • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
    • korzystając z wrzutni stojącej na terenie uczelni
    • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną .

Jeżeli miałeś kontakt z kimś chorym, albo masz objawy przeziębienia, wtedy poinformuj nas telefonicznie, na czacie dostępnym na naszej stronie www lub mailowo, że doniesiesz dokumenty później i zostań w domu.

 

KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w ciągu 7 dni kalendarzowych poniższe dokumenty:

Lista wymaganych dokumentów:

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  •   umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie.
  • kserokopia świadectwa dojrzałości (czyli świadectwa maturalnego -  z wynikami egzaminów maturalnych) – oryginał lub odpis do wglądu - jeśli jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa, dostarczysz je w późniejszym terminie, a teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty
  • 1 kolorowe zdjęcie (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm)
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer 09 9511 0000 0007 8009 2000 0020 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Zapisując się na specjalność anglojęzyczną dodatkowo należy złożyć:

  • kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka angielskiego zgodnie z zasadami rekrutacji

Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami:

  • kserokopię dokumentu stanowiącego podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille, (oryginał do wglądu),
  • kserokopię dokumentów poświadczające znajomość języka w którym prowadzone są studia (oryginały do wglądu),
  • kserokopię tłumaczenia przysięgłego (oryginał do wglądu). Lista tłumaczy przysięgłych 
  • w przypadku osób niepełnoletnich: oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego – wyrażenie zgody na podjęcie studiów w Wyższej Szkole Bankowej i podpisanie Umowy o świadczenie usług edukacyjnych, do wglądu Kartę Polaka, Kartę pobytu, wizę - jeśli Kandydat posiada, 
  • dowód wniesienia opłaty administracyjnej (jeśli obowiązuje) zgodnie z Regulaminem Opłat
  • do wglądu paszport; w przypadku podwójnego obywatelstwa i dwóch paszportów prosimy o wybranie i posługiwanie się jednym.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość wymagania od Cudzoziemców poniższych dokumentów:

  • decyzja administracyjna Kuratora Oświaty potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia (jeśli obowiązuje).

 

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub kurierem.

KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, korzystając z wrzutni na dokumenty, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.

Jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa maturalnego? Nic nie szkodzi, przekaż nam dokumenty, które już masz. Świadectwo maturalne doślesz lub dostarczysz po tym, jak ten ważny egzamin będzie już za Tobą.
Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

Będziesz mógł:

  • zalogować się do Extranetu sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • sprawdzić płatności
  • przeczytać w “Strefie studenta”  o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji

Młodzieżowa 31A - Budynek A, pokój nr 004

Infolinia rekrutacyjna: 56 6814775

Tel.: 566609213/212/211, 539149809/539520789/664426909/539521622

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-15:00
wtorek: 09:00-17:00
środa: 09:00-15:00
czwartek: 09:00-17:00
piątek: 09:00-15:00
Wystawiamy faktury VAT: