Zostań studentem WSB!

Zapisz się na studia, nie wychodząc z domu

 

Sytuacja, w której znaleźliśmy się w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa jest dla nas wszystkich czymś nowym. Pamiętaj jednak, że nie musisz rezygnować, czy odkładać na później marzeń o studiowaniu  –
zapisz się na studia już dziś.

 

Studentem jednolitych studiów magisterskich możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu na uczelnię decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. Pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej zapisując się online. 

 

Chcąc ułatwić Ci zapisanie się na studia i wypełnienie dokumentów, uprościliśmy proces rekrutacji. Od teraz nie musisz wychodzić z domu, aby zapisać się na studia i skorzystać z aktualnej promocji. Dużą część rzeczy załatwisz online! Wystarczy, że masz telefon komórkowy i dostęp do komputera.

Zapisz się na studia I stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia:

  • Spośród kierunków studiów licencjackich i inżynierskich wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz rekrutacyjny na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rejestracji, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. W obecnej sytuacji prosimy, byś część z nich wysłał w formie elektronicznej na adres rekrutacja@wsb.torun.pl lub study@wsb.torun.pl (w przypadku Cudzoziemców). Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. 
  • Więcej o tym procesie przeczytasz w “Kroku 3”.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.

 

KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w późniejszym terminie poniżej wymienione dokumenty. Z uwagi na zaistniałą sytuację, prosimy byś wysłał nam ich elektroniczne kopie e-mailem (więcej o tym w “Krok 3”).

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie.
  • kserokopia świadectwa maturalnego – oryginał lub odpis do wglądu - jeśli jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa, dostarczysz je w późniejszym terminie, a teraz wyślij nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) - dostarcz nam je później wraz z oryginałami dokumentów, które prześlesz lub przyniesiesz do Biura Rekrutacji
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, którą można dokonać przelewem na konto numer 17 1240 6478 1111 0000 4949 7852   (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: Imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

W pierwszej kolejności prosimy, byś wysłał nam e-mailem elektroniczne wersje dokumentów:

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail),
  • umowa edukacyjna (prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online),
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online),
  • skan świadectwa dojrzałości (jeśli jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa, dostarczysz je w późniejszym terminie, a teraz wyślij nam pozostałe dokumenty),
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, którą można dokonać przelewem na konto numer 17 1240 6478 1111 0000 4949 7852   (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: Imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

 

Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami:

  • kserokopię dokumentu stanowiącego podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille, (oryginał do wglądu) albo odpis tego dokumentu, którego zgodność z oryginałem została poświadczona zgodnie z przepisami polskimi,
  • kserokopię dokumentów poświadczające znajomość języka w którym prowadzone są studia (oryginały do wglądu) lub oświadczenie o znajomości języka w którym prowadzone są studia,
  • w przypadku osób niepełnoletnich: oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego – wyrażenie zgody na podjęcie studiów w Wyższej Szkole Bankowej i podpisanie Umowy o świadczenie usług edukacyjnych, 
  • do wglądu Kartę Polaka, Kartę pobytu, wizę, dokument o polskim pochodzeniu - jeśli Kandydat posiada, 
  • dowód wniesienia opłaty adaptacyjnej (jeśli obowiązuje) zgodnie z Regulaminem Opłat
  • do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem; w przypadku podwójnego obywatelstwa i dwóch paszportów prosimy o wybranie i posługiwanie się jednym.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość wymagania od Cudzoziemców poniższych dokumentów:

  • kserokopię tłumaczenia przysięgłego lub tłumaczenia dokonanego przez inny podmiot właściwy do sporządzania lub poświadczania tłumaczeń na j. polski  zgodnie z polskimi przepisami prawa, dokumentów stanowiących podstawę przyjęcia na studia wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowanych lub zaopatrzonych w klauzulę apostille (oryginał do wglądu).
    Lista tłumaczy przysięgłych https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/znajdz-tlumacza-przysieglego,
  • decyzja administracyjna Kuratora Oświaty potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia - jeśli Uczelnia będzie wymagała przy przyjęciu na studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie.

 

 

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub kurierem.

KROK 3.

Wyślij komplet dokumentów e-mailem do Biura Rekrutacji
Możesz je wysłać e-mailem na 2 sposoby:

 

  1. Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj     kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij e-mailem na adres rekrutacja@wsb.torun.pl lub study@wsb.torun.pl (w przypadku Cudzoziemców). Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić funkcję skanera. Ich listę znajdziesz TUTAJ.
  2. Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując, lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe, wejdź na stronę i sprawdź, jak to działa.
    Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je na adres rekrutacja@wsb.torun.pl.

 

Jeśli swoje zdjęcie (jak do dowodu osobistego/paszportu) masz w wersji elektronicznej prosimy o przesłanie opisując go swoim nr PESEL, a przy dostarczaniu kompletu dokumentów przekażesz nam je w wersji papierowej. 

 

Nie masz swojego zdjęcia (jak do dowodu osobistego/paszportu) w wersji elektronicznej? To nie problem – w procesie rekrutacji niezbędne jest zdjęcie papierowe, które dostarczysz wraz z kompletem oryginalnych dokumentów, ale już teraz składając pozostałe dokumenty zarezerwujesz sobie miejsce na studiach i zachowasz promocję. 

 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online.  

 

Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Pamiętaj, że przy składaniu kompletu dokumentów kwestionariusz z podaniem, ślubowanie oraz umowa (w dwóch egzemplarzach) powinny być czytelnie podpisane imieniem i nazwiskiem.
 

Jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa maturalnego? Nic nie szkodzi, wyślij nam dokumenty, które już masz. Świadectwo maturalne doślesz lub dostarczysz po tym, jak ten ważny egzamin będzie już za Tobą.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji

Biuro jest czynne w godzinach 8:00-16:00.Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Młodzieżowa 31A - Budynek A, pokój nr 004

Tel.: 566609213/212/211, 664286132/664285620/664426909/664285093 dostępny kontakt z pracownikami Biura Rekrutacji -Zapraszamy...

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00-16:00
wtorek: 08:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00
Wystawiamy faktury VAT: