Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Wprowadzenie do komunikacji społecznej
- Podstawy marketingu i public relations
- Podstawy grafiki cyfrowej
- Podstawy algorytmizacji
- Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni
- Psychofizjologia widzenia
- Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych
- Rysunek analogowy i malarstwo
- Projektowanie graficzne znaków i symboli
- Fotografia i obraz ruchomy
- BHP - sylabus
- Psychologia i socjotechnika w komunikacji i marketingu
- Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
- Kody sensoryczne w komunikacji
- Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
- Podstawy programowania
- Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
- Komiks i ilustracja w mediach
- Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice
- Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
- Projekt zespolowy 1
- Język obcy (PDW)
- Warsztaty audio i wideo
- Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
- Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu
- Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
- Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
- Przekaz audio-video w komunikacji masowej
- Eksperymentalny obraz i dźwięk
- Media społecznościowe w komunikacji
- Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
- Projektowanie zorientowane na użytkownika
- Projekt zespołowy 2
- Język obcy (PDW)
- Etyka w komunikacji medialnej
- Zarządzanie projektem medialnym
- Grafika 3D w komunikacji
- Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach
- Komercjalizacja produktów cyfrowych
- Rzeczywistość wirtualna
- Projekt zespołowy 3
Przedmioty kształcenia specjalnościowego:
- Podstawy programowania systemów webowych
- Interfejsy użytkownika w systemach webowych
- Programowanie grafiki 3D
- Podstawy programowania gier
- Algorytmy i metody wizualizacji danych
- Sztuczna inteligencja w grafice cyfrowej.