Cel szkolenia

  • Omówimy, jak przewidywać zachowanie klientów i zadbać o sprzedaż.
  • Poznasz zasady Visual Merchandisigu czyli sztukę ekspozycji towaru w połączeniu z działaniami promocyjnymi i nadzwyczajną obsługą klienta, która zwiększa obroty firmy.
  • Wyposażymy Cię w narzędzia, dzięki którym będziesz gotowy do samodzielnej aranżacji przestrzeni handlowej.
  • Poznasz zasady budowania stref aktywnego zakupu, zwiększania koszyka zakupowego konsumenta- Cross Selligu.
  • Zostaniesz wyposażony w narzędzie identyfikacji problemów, rozpoznawania błędów w obsłudze klienta - omówimy znaczenie uważności na zachowania konsumenckie w punkcie sprzedaży oraz jak dopasować sprzedaż do wymagań współczesnego klienta.
  • Nauczymy Cię tworzyć badanie tajemniczego klienta i będziesz potrafił analizować dane.

Jak szkolimy?

  • 16 godzin intensywnego szkolenia realizowanego online.
  • Nauka w oparciu o rzeczywiste projekty zrealizowane przez trenera.
  • Interaktywne warsztaty i ćwiczenia realizujemy na konkretnych studiach przypadków.
  • Możliwość weryfikacji własnych doświadczeń.
  • Uczymy poprzez działanie, zatem szkolenie będzie miało formę warsztatową. Minimum wykładu, maximum ćwiczeń i studiów przypadków.

Szkolenia w WSB to m.in.:

Monitor
Prezentacja multimedialna z przykładami poprawnego VM
Hantel
Dyskusja i ćwiczenia w grupach
Tryby
Studia przypadków
Organizacja
Symulacje zachowania klientów

Dla kogo?

Dla osób, które szukają sposobów na to, aby sprzedawać więcej, drożej, ogólnie zyskowniej. Chcących zrozumieć zachowania klienta, jego emocje, szczególnie te związane ze zmysłem wzroku, które skupiają aż 83% przekazów marketingowych docierających do klienta. Dla wszystkich  zainteresowanych aranżacją przestrzeni handlowej oraz działaniami promocyjnymi i sprzedażowymi zwiększającymi wizerunek firmy, chcących wykorzystywać techniki VM w celu poprawnej ekspozycji towaru i materiałów, szczególnie szkolenie to polecamy: kierownikom sklepów, właścicielom sklepów, kierownikom regionalnym, specjalistom ds. marketingu, sprzedawcom, handlowcom.

Wymagania od uczestników

  • komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem)
  • dostęp do Internetu
  • słuchawki (opcjonalnie)
  • jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie