Beata Łuczak
Beata Łuczak

Dwukrotna absolwentka studium podyplomowego WSB w Poznaniu: najpierw na kierunku Marketing, a następnie pierwszej edycji Zarządzania Jakością w roku akademickim 2001/2002. Od tego czasu zdobytą wtedy wiedzę nt. normy ISO 9001 i zarządzania jakością stale rozwija, wykorzystuje w praktyce i wprowadza w jej tajniki zainteresowanych tym tematem. Z jednostką certyfikującą TÜV Rheinland – patronem Studium Podyplomowego Zarządzanie Jakością, jest związana od 14 lat jako audytor wiodący ISO 9001 oraz trener. Jest autorką wielu publikacji i wykładowcą na konferencjach krajowych i międzynarodowych, m.in. podczas 20th ASQ Annual Audit Division Conference, Reno, Nevada, USA w 2011r. Bogate doświadczenie praktyczne we wdrażaniu, doskonaleniu i audytowaniu systemu zarządzania jakością wykorzystuje od 8 lat także jako wykładowca podczas zajęć z ucztestnikami PSZJ na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Wspólnie rozważając studia przypadków, uczy ich praktycznego wykorzystania ISO 9001 w biznesie. Tę normę rozpatruje z perspektywy ich twórców – guru jakości: Deminga, Jurana, Crosby’ego. Steve Jobs i Charles Koch – prezes grupy kapitałowej Koch Industries Inc. Ostatnio rozwija ludzki wymiar zarządzania jakością. Przygotowuje się dodatkowo do roli audytora SCR.

 

Monika Bartkowiak
Monika Bartkowiak

Praktyk sprzedaży, trener, wykładowca uczelni wyższych, prelegent największych konferencji sprzedażowych w Polsce. Pasja sprzedaży to misja, którą z radością dzieli się z innymi. Na koncie 23 lata w sprzedaży, 450 zadowolonych klientów i ponad 4000 przeszkolonych sprzedawców. Pasjonat sprzedaży, tej autentycznej, skupionej na kliencie, opartej na empatii i wzajemnej współpracy. Nie znosi manipulacji, tricków, sztucznych książkowych technik, ponieważ to już w sprzedaży nie działa! W szkoleniach stawia na konkretne i praktyczne rozwiązania dla handlowców. Wielokrotnie nominowana do handlowca Europy korporacji, w której pracowała, przećwiczyła wszystkie skuteczne metody, którymi teraz dzieli się z innymi. Zaraża innych sprzedażą, tak na serio. Lata doświadczenia na różnych szczeblach biznesowych, tysiące rozmów z klientami, praca w międzynarodowej korporacji sprawiły, że sprzedaż to dla niej wciąż świetna przygoda i dobra zabawa. Uwielbia proste rozwiązania, uczy sprzedawców bycia autentycznymi, dzięki temu klienci zostają z nimi na całe życie. Współpracuje m.in. z: Brian Tracy International, Signify, Lena Lighting, El 12, Staltex, Makro, Intersport, Asics,, Wielkopolska Telewizja Kablowa, Radio Poznań, Obag Store, Urząd Miasta Poznań, Nowa Sprzedaż, SmartLean, E-file, ITAKA, Uniwersytet WSB Merito.

zdjęcie wykładowcy
Małgorzata Biarda

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Trenerów Biznesu Trainer's Essential Skills Gamma. Kompetentny, skuteczny, dojrzały biznesowo Wdrożeniowiec i Konsultant Systemów Zarządzania wg norm ISO, Trener i Audytor z uprawnieniami Audytora Wiodącego SZJ wg normy ISO 9001:2015, Audytora Wiodącego SZŚ wg normy ISO 14001:2015, Audytora Wiodącego SZ BHP wg normy ISO 45001:2018, Audytora Wiodącego SZCD WG NORMY ISO 22301 (wszystkie uprawnienia posiadają akredytacja IRCA i CQI). Właścicielka Strefy Wsparcia Rozwoju, projektu, który wspiera organizacje oraz poszczególne zespoły w przekraczaniu wyznaczonych im celów. Od ponad 20 lat wdraża, konsultuje i audytuje systemy zarządzania. Ma na swoim koncie kilkadziesiąt udanych wdrożeń, zakończonych certyfikacją oraz kilkanaście systemów, które pod jej opieką jako konsultanta ciągle się doskonalą, rozwijają i stanowią wartość dodaną organizacji.
Jako Trenerka, prowadzi szkolenia z zakresu norm ISO 9000, 9001, 9004, 14001, 14004, 45001, 45003, 22301, 26000, 31000, szkolenia dla audytorów oraz z szeroko pojętej komunikacji i motywacji. Jako wykładowczyni Akademii Trenerów Biznesu BACCATA, prowadziła wykłady z zakresu badania potrzeb szkoleniowych, projektowania programów szkoleniowych oraz opracowywania materiałów i ćwiczeń szkoleniowych, a także warsztaty z autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz komunikacji i profesjonalnego feedbacku. Prowadzi m.in. szkolenia typu Training of Trainers dla trenerów i coachów oraz liczne superwizje i hospitacje trenerskie. W Strefie Wsparcia Rozwoju odpowiada za koordynowanie działań związanych z wdrożeniem norm i systemów, konsultacjami, szkoleniami i audytami realizowanymi dla klientów z różnych branż. Odpowiada również za utrzymanie i rozwój kompetencji współpracowników. Jako Coach, współtworzący repertuar środków oddziaływania na podległe zespoły w duchu profesjonalnego feedbacku i systematycznego rozwoju. Prowadzi bloga na stronie www.isona6.pl oraz na FB Małgorzata Biarda - isona6. Swoje artykuły, w których dzieli się wiedzą na temat norm i systemów zarządzania publikuje również na portalu społecznościowym Linked In jako Małgorzata Biarda i partner Jakości Bez Retuszu.

zdjęcie wykładowcy
Magdalena Gawarecka

Wykładowca posiada ponad 20 lat doświadczenia we wdrażaniu, nadzorowaniu, doskonaleniu systemów zarządzania opartych na standardach ISO 9001; ISO 14001; ISO 45001; ISO 50001.
współpracuje również z jednostkami certyfikacyjnymi jako auditor trzeciej strony.
Publikacje dotyczące interpretacji i niestandardowych rozwiązań dotyczących systemów zarządzania dostępne są na blogach www.isoztego.pl oraz https://www.msgvexillo.pl/blog/
Współautor nowatorskiego rozwiązania SYSTEM MODEL CANVAS przydatnego w zarządzaniu systemowym oraz planowaniu zmian uwzgledniających wymagania systemów zarządzania.