wykładowca
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Strategie Marketingowe. Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu. Obecnie zawodowo związany z agencją marketingową, wcześniej z DIGITREE GROUP (dawne SARE S.A.), gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów e-mail marketing i marketing automation. W SALESmanago odpowiedzialny za kanał partnerski (PL), gdzie zajmował się edukacją agencji marketingowych z zakresu automatyzacji procesów marketingowych oraz wdrażał rozwiązania automatyzacji w e-commerce i firmach sektora MŚP. Występuje w roli prelegenta oraz autora artykułów w branżowych czasopismach. Twórca cyklu eventów z serii "Spotkania Biznesu i Marketingu". Od ponad 9 lat związany z branżą marketingową.

wykładowca
Kamil Zieliński

Psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademickim i przedsiębiorcą. Pełni funkcję menedżera kierunku psychologia w biznesie oraz kierownika zakładu dydaktycznego psychologii w biznesie. Prowadzi firmę szkoleniowo-konsultingową KZ Kamil Zieliński. Zawodowo uczy wykorzystania psychologii w życiu i biznesie. Ma doświadczenie biznesowe, handlowe, menedżerskie i akademickie. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pełni funkcję eksperta do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzenta naukowego portalu Mała Psychologia. Interesuję się zagadnieniami związanymi z psychologią biznesu, w szczególności wywieraniem wpływu, perswazją, myśleniem krytycznym, kreowaniem wizerunku, sprzedażą oraz psychologią oszustwa.

wykładowca
Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.

 
Wojciech Włodarczyk

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w digital marketingu, ze szczególnym naciskiem na obszar reklamy display oraz video. Pracował zarówno po stronie dużych grup mediowych, takich jak Wirtualna Polska, ZPR czy Goldbach, jak również w działach marketingu liderów ecommerce w swoich branżach.
Od dwóch lat współtworzy strategię mediową na ponad 16 rynkach w obszarach display, programmatic oraz retargeting w największym internetowym sklepie z butami w Europie Środkowo-Wschodniej, eobuwie.pl oraz dynamicznie rosnącym Modivo.

Joanna Stefaniak

marketing manager Qpony.pl  
Specjalizuje się w marketingu mobilnym dla największych aplikacji zakupowych w Polsce Qpony i BLIX. Dzięki doświadczeniu i współpracy z markami z różnych branż jest ekspertem w obszarze płatnych działań w social media m.in. Facebook, Instagram. Wiedzą dzieliła się podczas lokalnych Social Media Czwartków, Dni Przedsiębiorczości na UEP, Auli Poznań oraz autorskich warsztatów i szkoleń.