Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uczelni WSB Merito z całej Polski.

 

 

online - błękit

Nie istnieje dziś marketing bez użycia kanałów internetowych. Mało tego – użytkownicy oczekują reklam, wręcz lubią, gdy docierają do nich informacje o nowych produktach czy usługach w obszarach, które ich interesują. To gigantyczny potencjał sprzedażowy. Studia na kierunku „Praktyczny marketing internetowy” rozłożą przed Tobą cały wachlarz narzędzi internetowych: social media, kampanie Ads, SEO, content marketing, PR, e-mailing, wideo marketing i wiele innych. Nauczysz się wyznaczać cele, tworzyć kampanie marketingowe i mierzyć ich efektywność. Te studia nie tylko podniosą Twoją wartość na rynku pracy, zobaczysz, jak zmienia się również Twoje prywatne funkcjonowanie w wirtualnej przestrzeni i jak świadomie korzystasz z możliwości, które daje Internet. 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji:

e-mail: rekrutacja-sp@merito.poznan.pl
Tel.: 61 655 33 00 532 795 478   Infolinia: 61 635 00 31

 

Natomiast w sprawach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@merito.poznan.pl

Skontaktuj się z nami

Co zyskujesz?

  • W elementarny sposób wyjaśnimy pojęcia i skróty używane w świecie współczesnego marketingu. 

  • Rozwiniesz najlepsze techniki marketingowe i współczesne trendy. 

  • Poznasz kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać. 

  • Zajęcia prowadzone są przez praktyków. 

  • Na zajęciach omawiane są realne case study.  

  • Zdobyta wiedza i umiejętności realnie podnoszą Twoje kwalifikacje na rynku pracy. 

  • Poznasz metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego. 

  • Nauczysz się budowania strategii marketingowych i ich wdrażania. 

  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach lub optymalizacji już istniejących. 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców oraz menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP 

  • Właścicieli startupów 

  • Samodzielnych handlowców B2B 

  • Firm e-commerce 

  • Specjalistów ds. marketingu 

  • Jednoosobowych działalności gospodarczych 

  • Sektora NGO 

  • Freelancerów 

  • Pracowników agencji marketingowych 

  • PR-owców 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
partnerzy

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Program studiów

Studia w całości zrealizujesz w formule zdalnej. Z wykładowcą spotykasz się online w czasie rzeczywistym także podczas zaliczeń, projektów czy egzaminów.

 

Program kierunku praktyczny marketing internetowy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

wykładowca
wykładowca
wykładowca
Wojciech Włodarczyk
Joanna Stefaniak
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Strategie Marketingowe. Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu. Obecnie zawodowo związany z agencją marketingową, wcześniej z DIGITREE GROUP (dawne SARE S.A.), gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów e-mail...

Kamil Zieliński

Psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademickim i przedsiębiorcą. Pełni funkcję menedżera kierunku psychologia w biznesie oraz kierownika zakładu dydaktycznego psychologii w biznesie. Prowadzi firmę szkoleniowo-konsultingową KZ Kamil Zieliński. Zawodowo uczy wykorzystania psychologii...

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co...

Wojciech Włodarczyk

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w digital marketingu, ze szczególnym naciskiem na obszar reklamy display oraz video. Pracował zarówno po stronie dużych grup mediowych, takich jak Wirtualna Polska, ZPR czy Goldbach, jak również w działach marketingu liderów ecommerce w swoich...

Joanna Stefaniak

marketing manager Qpony.pl  
Specjalizuje się w marketingu mobilnym dla największych aplikacji zakupowych w Polsce Qpony i BLIX. Dzięki doświadczeniu i współpracy z markami z różnych branż jest ekspertem w obszarze płatnych działań w social media m.in. Facebook, Instagram. Wiedzą...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

Biuro Rekrutacji będzie nieczynne 23.03 oraz od 29.03 do 01.04

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

E-mail: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl
Tel.: 61 655 33 00 532 795 478

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF