dr Ewa Weber

Wieloletni pracownik samorządowy oraz wykładowca w zakresie prawa samorządowego, a także metod skutecznego wdrażania systemów zintegrowanych. Od wielu lat jako Sekretarz Miasta zarządza zasobami ludzkimi i wprowadza rozwiązania z zakresu HR w JST. Wcześniej Naczelnik Wydziału Budżetu i Główny Księgowy Urzędu. Równocześnie od 2000 roku zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań z zakresu wspomagania zarządzania miastem przy wykorzystaniu systemów informatycznych. Tworzyła i zarządzała wieloma zespołami zadaniowymi, głównie w zakresie wdrożeń systemów przeznaczonych do realizacji zadań przez JST zarówno w sferze szeroko pojętych finansów publicznych, jak i rozwiązań dotyczących zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi. Kieruje również zespołami powołanymi do realizacji projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych. Jest autorem artykułów na tematy związane z nowoczesnym zarządzaniem w administracji. Opublikowała również książkę pt.: „Inteligentne zarządzanie sferą pomocy społecznej. Dobre praktyki”. Otrzymała „Złoty Laur Umiejętności i Kompetencji” w kategorii : „Menedżer, lider społeczno-gospodarczy”.